Drążek Środkowy

układ kierowniczy, układ hamulcowy.

Moderator: Moderatorzy

ejsik

Drążek Środkowy

Post autor: ejsik » 15 września 2008, 14:45

Pytanie czy drążki środkowe do Caro po 95 r dzielą się na dwa typy do 1) 1.5, 1.6 i 2 ) diesel i rover. Czy być może do diesle'a są inne i do rovera też inne ??
Ostatnio zmieniony 15 września 2008, 14:46 przez ejsik, łącznie zmieniany 1 raz.

chris1600
Posty: 198
Rejestracja: 07 stycznia 2007, 22:47
Lokalizacja: Danzig/Karlskrona

Post autor: chris1600 » 15 września 2008, 15:03

pierwsza opcja:) diesel rover mialy ten sam typ...nawet takowy krotko uzywany z Krosna:) az zal wyrzucac...

Awatar użytkownika
efendi
Posty: 71
Rejestracja: 07 listopada 2009, 13:06
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: efendi » 06 listopada 2011, 01:10

odświeżę trochę temat bo w moim Atu+ rocznik 98 zrobiły się luzy na drążku środkowym i tłucze niemiłosiernie - jak wiadomo zakończony on jest zwykłymi sworzniami kulowymi przypawanymi na stałe.

Chciałbym kupić taki drążek ale z tego co się orientowałem to jest niby kilka rodzajów, pomijam te od diesla i rovera ale pozostałe to nie to samo ? Przykładowo założę u siebie np. drążek z dużego fiata albo poloneza z rocznika 90-94 ?

P.S. Hamulce mam Lucasa jakby co :)
__________________________________
BMW E34 525i Touring '92 Lazurblau
Polonez Atu Plus 1.6 GLi 1998 -był
YZF 1000R Thunderace

Obrazek

OLO
Posty: 9084
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO » 07 listopada 2011, 11:41

ZTCP to środkowy pasuje od czegokolwiek
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

Awatar użytkownika
efendi
Posty: 71
Rejestracja: 07 listopada 2009, 13:06
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: efendi » 19 listopada 2011, 00:20

jak dla mnie temat rozwiązany ;) moja diagnoza na oko okazała się błędna ale niestety nie mam kanału żeby móc sobie posprawdzać zawieszenie lepiej niż z lewarka, kobyłek - problem leży po stronie wspornika o czym mowa w innym temacie :)

Pozdrawiam
__________________________________
BMW E34 525i Touring '92 Lazurblau
Polonez Atu Plus 1.6 GLi 1998 -był
YZF 1000R Thunderace

Obrazek

diodalodz
Posty: 771
Rejestracja: 28 sierpnia 2008, 23:58
Lokalizacja: Łódź

Re: Drążek Środkowy

Post autor: diodalodz » 17 czerwca 2018, 11:16

może ktoś potwierdzić czy drążki środkowe były bez zmian przez wszystkie lata produkcji ?
Bo mam mały luz i jak myślę o mototechnice to mnie boli brzuch ...

zmiennik1313
Posty: 182
Rejestracja: 18 stycznia 2010, 12:59
Lokalizacja: Ust-Ilimsk

Re: Drążek Środkowy

Post autor: zmiennik1313 » 17 czerwca 2018, 12:34

Załatw sobie Kagera jeszcze rok temu był dostępny.
Drążki środkowe nie zmieniały się ( pomijam rovera i diesel).
Mototechnike omijaj szerokim łukiem jest źle spasowany i za długi.

Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 315
Rejestracja: 04 września 2011, 13:27
Lokalizacja: Radom
Auto: ATU LPGTi

Re: Drążek Środkowy

Post autor: Maćko » 17 czerwca 2018, 13:18

Jw. Drążek środkowy do wszystkich polonezów OHV był taki sam od początku do końca produkcji. Inny był do rovera i diesla. Był jeszcze trzeci typ do prototypowej wersji z silnikami opla ale to już jako ciekawostka :)

Da się jeszcze kupić oryginał do OHV jak i do K16/XUD9:

OHV: http://allegro.pl/drazek-kierowniczy-fs ... 83529.html
K16/XUD9: http://allegro.pl/drazek-kierowniczy-fs ... 92095.html
Był: Polonez Caro MR'91,5 L49 :)
Jest: LPGTi - Polonez ATU + 97' 23E

ODPOWIEDZ