Przywitaj i przedstaw sie na forum...

Wszystko to co powinieneś/naś wiedzieć zanim zaczniesz pisać: regulamin, wątek powitalny, dane Stowarzyszenia

Moderators: orzech, Moderatorzy

Post Reply
k1cyprys
Posts: 178
Joined: 24 January 2007, 15:46
Location: Kraków

Post by k1cyprys »

witam
nazywam się lech znany częściej jako k1cyprys lub poprostu cyprys... z fso jestem związany od 2002 roku, i chociaż obecnie (od kwietnia) nie posiadam żadnego fso (a kilka ich było) to napewno jeszcze nabędę coś co było prekursorem tej marki, tym razem mam nadzieję z '68 roku :) zawsze chętnie pomogę w granicach możliwości i czasu (np mam taniego laweciarza)
pozdrawiam wszystkich z dawnego składu FSO KrAK
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Fiat/125P/18785
szybkich samochodów i pięknych kobiet albo odwrotnie... 1295 ccm szczęścia (na dotarciu)

Senn_PTK
Posts: 79
Joined: 25 January 2007, 07:25
Location: Warszawa

Post by Senn_PTK »

Cześć,

Na imię mam Aleksander, mama na mnie mówi Alek, a nauczyciele wołali Olek hehe. Na forum pojawiam się jako Senn_PTK. Forum AK znam od dawna i kiedyś byłem zarejestrowany jako Alex czy coś, ale później zapomniałem hasła i konto zostało skasowane. Po wstąpieniu w szeregi PTK jako Senn z takim nickiem załogowałem się na AK jakieś 581 dni temu :)
Witam się z Wami ponownie na nowym forum FSO AutoKlubu

Część powinna mnie kojarzyć ze zlotu w Dobczycach i 55lecia FSO

Pozdro
11. Czcij K-Series swego, nie katuj go zimnego :)
Były Caro+ 1.4 K16 DOHC Caro 1.6 K16 DOHC Caro+ 1.8 K16 DOHC
Jest Rover 820Si T16 DOHC
Diagnostyka Silników Rovera

pezo1980
Posts: 36
Joined: 24 January 2007, 10:55
Location: plonsk

Post by pezo1980 »

Witam,Mam na imie Marcin,samochody z FSO zaczely mnie interesowac pod koniec lat 90-tych.Jak odkrylem strone FSOAUTOKLUB nie pamietam,pewnie znalazlem gdzies adres w jakims czasopismie lub poprzez wyszukiwarke i haslo FSO.Zarejestrowalem sie wlasnie chyba trzeci raz(ciagla zapominam hasla,wczesniej "pezo","kalasznikow").Obecnie posiadam poloneza Caro Plus '97,jest to moj drugi samochod tej marki,pierwszy byl Polnonez 1.5 SLE '90,ktorego juz niestety nie posiadam(moj ulubiony model).Pozdrawiam wszystkich fanatykow.

[ Dodano: Czw 25 Sty, 2007 16:43 ]
Marcin

czeczun
Prezes Zarządu
Posts: 3283
Joined: 07 January 2007, 22:14
Location: Toruń

Post by czeczun »

widzę, że wszyscy się tu przedstawiają, to może też się Wam przedstawię =)

Mam na imię andrzej, mieszkam w toruniu, tutaj też studiuję na wpia. Jestem na IV roku, czyli jeszcze troszkę i kończę =)
Fiat siedział mi w głowie od bardzo, bardzo dawna. Mój wujek miał fiata, zawsze uwielbiałem z nim jeździć, a jeździł rewelacyjnie. Później mój chrzestny też kupił sobie 12p, a od chrzestnego odkupił fiata mój ojciec. Następnym autem mojego taty był poldek caro 1,6 gli z orciari i sześcioramiennymi alusami. Już wtedy wszystkim wychwalałem poloneza i w ogóle FSO, a jak zobaczyłem w toruniu zamaskowany prototyp atu, to ojciec musiał mnie siłą od niego odciągać.
Na MN trafiłem razem z furiatami w marcu 2003. Wcześniej siedziałem na www.forum.tuning.pl a jeszcze wcześniej na www.forum.tuning.info.pl
Boże, kiedy to było... szok jaj ten czas leci.
W zasadzie to od furiatów się zaczęła moja przygoda fiatowo - internetowa. W regionie organizowałem wspólne spoty.
Później w skutek różnych okoliczności zapisałem się do FSO AK, dokładnie przed zlotem w Wawrze w sierpniu 2004. Od tamtej pory staram się być na wszystkich spotkaniach i zlotach, wszak to najlepszy sposób na poznanie ludzi.
W fsoak lubię to, że zawsze można na naszych ludzi liczyć, nieważne co i gdzie się dzieje.

pozdrawiam
WIELKA WYPRZ!

sporo gratów do 125p i innych.

shu

Post by shu »

to ja tez.mam na imie Marcin.mieszkam w Jaworznie(kolo Katowic)mam poloneza caro+ GSI 99r.od dziecka kochalem sie w polonezach,az wkoncu stalem sie szczesliwym posiadaczem czerwonego szerszenia(jak mowi moj kumpel :) ).mam nadzieje ,ze przygarniecie mnie do swojego grona.

pozdro

Sova
Posts: 160
Joined: 14 January 2007, 12:12
Location: Olkusz

Post by Sova »

Witam, jako Sova występuje na każdym forum na którym się udzielam. w realu mam na imie Wojtek, jeżdże caro 1,6 gli. skończyłem niedawno studia i zaczynam pracę w fordzie. pozatym to pochodzę z olkusza więc w razie potrzeby załatwienia czegoś w rejonie olkusz katowice służe pomoca w miare mozliwości.
w FSO zakochałem sie jak miałem 3 lata a tata kupił pierwszgo borewicza :-)
SOVA - Synthetic Online Violence Android :-)

FSO MKP

seku

Post by seku »

Witam. Na imie mam Piotrek . Jestem studentem 1-szego roku Architektury i Urbanistyki.posiadam obecnie 2-wie 125p. Szarym MR '85 bylem na 55 urodzinach FSO nr w kolumnie 27. Marka FSO zainteresowalem sie w momencie kiedy dziadek podarowal mi kluczyki do pierwszej 125p '79,piekny sprzet. bylo to 4 lata temu i coz zastalo mi do dnia dzisiejszego. Teraz moj szarak wymaga dopieszczenia. Jestem zainteresowany wszystkimi spotkaniami w okolicach Warszawy i nie tylko.

Gremlin

Post by Gremlin »

Witam, nazywam się Piotr Kasperowicz mieszkam w Szczecinie a w klubie goszczę od 2004 roku. Na chwilę obecną jestem szczęśliwym posiadaczem dwóch Fiatów 125P w tym jeden pick up:) Pozdrawiam

Jesion
Posts: 27
Joined: 23 January 2007, 22:53
Location: Trzebnica

Post by Jesion »

Witka. Tomasz Jesion Jesionowski się kłania. Chyba większość osób mnie już kojarzy, np. z F&F. Bawie się Fiatem 128 sport coupe i 125p pikapem 2.0 dohc (w trakcie budowy). Chciałem wam pokazać ich kilka zdjeć ale w dziale Nasze pojazdy nie moge zakłożyc nowego tematu, beznadziejnie:)
Pozdrawiam.

Łukasz-PTK
Posts: 165
Joined: 28 January 2007, 08:54
Location: Białystok

Post by Łukasz-PTK »

Hejas Wszystkim Łukasz z tej strony klubowicz PTK znany raczej dla Białostockich FSO maniaków śmigam Gaźnikowym Poldkiem Caro z 1994 roku dobrze że juz można się udzielac na waszym forum pozdro dla wszystkich do zobaczenia na spotach podlaskich :P

Kojack
Posts: 409
Joined: 12 January 2007, 13:26
Location: Murowana Goślina/Poznań

Post by Kojack »

Witam. Jestem z Murowanej Gośliny. Jestem szczęśliwym posiadaczem Fiata 125p z 1983 roku i Poloneza Caro Roverka z 1996roku. Nie byłem jeszcze na żadnym zlocie ani na żadnym spotkaniu ale planuje być. Pozdrawiam.
BYŁ: Fiat 125p 1.5L 1983r.
przebieg: 83.000

Polonez Caro 1.4 GTI 16V 1995r.
przebieg: 165.200 km

Mussawir

Post by Mussawir »

Witam! Szeroko i nisko kłania się Tomek Zgondek na poprzednim forum pod nickiem WLN z racji miejsca zamieszkania (Wieluń). Raczej nie za często sie udzielałem głównie czytałem i to juz chyba tak z 3lata minelo. Jako ze moj rocznik to 89 więcnie mam jeszcze wozu, na zlocie nie byłem, a w domu aktualni nie ma zadnego FSO ( a był piękny poldziu 94 z full bajerem czyli alusy, grocki, 1.6 GLi, jakas taka gałeczka bajerancka a samo auto było od księdzaktóry mówił ze to wersja eksportowa do Belgii ale nie wiem czy mu wierzyc :P ) Aktualnie w domu miły dupowóz Berlingo 1.4 LPG tuning nota bene z Belgii. Pozdrawiam

marcinmk2

Post by marcinmk2 »

Witam wszystkich Przyjaciół, Klubowiczów, i Nowych na Forum FSOAK.Jestem klubowiczem FSO POLONEZ TUNING KLUB FSOPTK.Jeżdżę Poldkiem z silnikiem Rover o pojemnosci 1.4 16V o mocy 103KM.Mieszkam w Lublinie i zapraszam do lublina na nasze spoty ktore sa oraganizowane wspólnie przez trzy kluby FSO. FSO AUTO KLUB, FSO MOTO KLUB POLSKA i FSO POLONEZ TUNING KLUB ZAPRASZAMY!.Info w dziale Spotkania, Iprezy i Inne albo pod tym linkiem : http://www.fsoptk.pl/forum/viewtopic.ph ... &start=105

ed

ed

Post by ed »

Witam - coz przedstawiam sie skrotowo bo duzo tego by bylo i niewielu wytrzymaloby - fso 80' od nowosci - dozyl starosci ale podloga juz nie wytrzymala mimo moich checi (placz prawie ze ale trzeba bylo oddac rudej), rover 1,4 za sterami siostry - przegrzala na placu wiec silnik sie skonczyl, obecnie mam 1,5 caro, fiata 132 ktorego chce zrobic na piekna maszyne, suzuki lj 80, honker, transit. Smigam tu i tam czasem z laweta - jak trzeba pomoc to rece mam na miejscu i narzedzi nieco. Sympatyzuje ale malo casu malo casu ... wiecej siedze w garazach i okolicach niz na forum.
Zapomnialbym jeszcze a moglaby sie jeszcze obrazic - shl 175 '66 ;) - wszystkie te zlomy bardzo ciesza rodzine, ale tak chyba u wiekszosci ??
Tyle jeszcze powiem ze kocham te stare maszyny bo maja dusze - nie trawie natomiast plastkiku - gdzie auto jest samym geniuszem elektroniki EOT

Piotrek

Witam

Post by Piotrek »

Piotrek Łaszczych się kłania. Na forum jestem od paru dni. MIłość do fso mam chyba genetycznie uwarnunkowaną( Dziadek mial Warszawę, Potem kupili z Ojcem w 1980roku Poloneza 1500 i tak już zostało do dnia dzisiejszego:). Pochodzę Z Lipnik Starych k. Pułtuska 60km od Warszawy. Oprócz w.w. Poldka w garażu stoi jeszcze inny Borewicz rocznik 1983 baldo zielony. Postaram się w krótkim czasie opisać ich historię wrzucić parę fotek. Na żadnym zlocie nie byłem( a chcę być) z racji wieku ( w marcu 17lat skończę Jeszcze rok męczarni :) , i z racji tego że niedawno odkryłem wasz klub. Pozdrawiam Piotrek

bodzio

Post by bodzio »

witam wszystkich nazywam sie bogdan dabkowski jezdze samochodem naszej mysli motoryzacyjnej mianowicie poldkiem z 92roku To autko zakupilem w 2002 roku w stanie idealnym niestety jednak te lata eksploatacji troszke podniszczyly moj wozek gdyz nie posiadam garazu i autko stoi pod chmurka a wiadomo poldus nie ma ocynku wiec jest narazony na warunki szczegolnie zima koledzy doradzaja zeby zmienic jednak ja napewno tego nie zrobie bo kocham to autko i powiem wiecej mam zamiar go odpicowac pozdrawiam :-)

hektor999
Posts: 22
Joined: 28 January 2007, 15:59
Location: Przemyśl, Kraków

Post by hektor999 »

Z racji że jestem tu nowy mówie wszystkom Maniakom FSO i pojazdów rodzimej motoryzacji CZEŚĆ
Mam na imie Michał i jeżdze polonezem Caro 1.9GLD rocznik 96.
Stwierdzam ze mój Polonez to autko cudo wnioskując po opiniach i doświadzczeniach innych jeżdzących Polonezami.I jedno jest pewne.Nigdy sie go nie pozbęde :D

strugar
Posts: 167
Joined: 29 January 2007, 22:11
Location: piława dolna

Post by strugar »

czolem
klubowiczem jeszcze nie jestem ale sympatykiem ze sporym stazem(powinno byc ok 1000dni na poprzednim forym) obecnie jestem posiadaczem pomaranczpwego polskiego fiata 125p z 80r moja maszynka zaczela sie sypac z racji codziennej eksploatacji jako tzw dupowoz i niestety jej zywot powoli dibiega konca! ale jest juz inny na oku wiec pozostaje wierny marce. obbecnie stacjonuje w jw3030 wrocław strachowice zwanej tez jako 3 baza lotnicza mam zamiar wiazac z ta instytucja dalsze plany. tyle narazie o mnie.

MarekMat

Post by MarekMat »

Cześć

Odnawiam kontakt z Klubem, kiedyśzaczynałem spotkania z Guciem w Łodzi, dziś koleje losu rzuciły mnie na Śląsk, nie mam już seledynowego Fiata 2.0, aktualnie na stanie nie mam auta FSO, może kiedyś jak finanse pozwolą jakiś fiacik ?
Kiedy byłem bardziej czynny jako klubowicz bywałem na zlotach (Sulejów i Wawer) później jakoś mniej. Może dostrę na spotkanie gdzieś na Śląsku.

Pozdrawiam

Marek

AdS

Post by AdS »

Witam
W klubie byłem od sierpnia 2002 roku, najpierw jako sympatyk, potem byłem klubowiczem, następnie znów sympatykiem, a teraz jestem nikim :) Z fso związany od grudnia '94 roku wraz z nabyciem poloneza jako "samochodu rodzinnego".
Pozdrawiam

elha

Przywitaj się

Post by elha »

Witam wszystkich!

Nazywam sie Grzegorz i jestem z Krosna. Pierwszego poloneza zakupiłem w 2002 roku. Był to Caro 1,6 GLE z 94 roku, później miałem Caro 1,6 GLI z 96 roku, a obecnie jeżdzę Atu 1,6 GLI z 97 roku. Znalazłem ten klub szukając informacji na temat Polonezów. Postanowiłem do Was dołączyć. W najblizszym czasie przedstawie swojego Poloneza na forum.

Pozdrawiam serdecznie

P.S. mój nik pochodzi od liter nazwiska, troche je poprzestawiałem i wyszło elha:)

adim

Post by adim »

Witam,
Jestam Adim z Pęplina (woj. pomorskie k\Ustki).Jeżdże Polonezem Caro 1.6 GLE + LPG z 1995 r. Jestam klubowiczem FSO CAR TEAM - SEKCJA POMORSKA. Jestam miłośnikiem marki FSO. Obecny Poldek jest moim drugim, wcześniej miałem Przejściówke '89 1.5 GLE.
Jeżdże Polonezem i jestem z tego dumny z posiadania pojazdu produkcji polskiej

Pozdrowionka dla użytkowników forum FSO AUTO KLUBu !!!!

aalchemik

Witam

Post by aalchemik »

Tomek z Wawy. Moja limuzyna to Polonez Caro 1,5 GLE z gaźnikiem [ wspomagany LPG ;) ]. Polonez kupiony w styczniu wyprodukowany został w 1992 r. Jest to trzeci Polonez z jakim mam do czynienia. Wcześniej w rodzinie mieliśmy Poloneza Caro 1.6 GLI, i był to najwsapnialszy samochód z jakim kiedykolwiek jeździłem. Następny był Polonez Atu. Ukradli go pod M1 w 2000r. Wtedy rodzice zdecydowali sie na francuza. Kiedy ja wreszcie mogłem pozwolić sobie na własny samochód wybór był oczywisty :D
Samochód jest świetny choć wymaga troche pracy... w końcu ma 15 lat. Wkrótce zdjęcia w "naszych pojazdach"
Pozdrawiam.
Last edited by aalchemik on 05 February 2007, 19:45, edited 1 time in total.

Artur

Post by Artur »

Witam.
Jestem tu nowy. Jestem z Warszawy. Jeżdże Polonezem Caro Plus 1.6 GSI z grudnia 2001 roku, pierwsza rejestracja czerwiec 2002 rok, jestem pierwszym właścicielem, autko jest super niezawodne. Wcześniej jeździłem FSO 125p z 1991roku i też nie miałem z nim żadnych problemów.
Pozdrawiam. Artur.

Maurer
Posts: 849
Joined: 09 January 2007, 23:39
Location: Szczecin

Post by Maurer »

Witam - dopiero co odkryłem ten wątek, więc z lekkim opóźnieniem dopełniam formalności. Witam wszystkich, Arek aka Maurer ze Szczecina, posiadacz zielonego Poloneza Caro 1,6 GLI zwanego pieszczotliwie Huraganem. Studiowałem na Politechnice Szczecińskiej, ale po trzech latach i zaliczeniu trzech semestrów postanowiłem się wynieść i obecnie studiuje sobie filmoróbstwo w Łodzi. W pobliżu klubu od niecałego roku, obecnie jako przyjaciel FSOAK, wybitny teoretyk prowizorki wszelkiego rodzaju, autor wielu niestworzonych pomysłów którego koledzy z klubu już nieraz ratowali z opresji - czasem poważniejszych a czasem zupełnie dziecinnych. No, to tyle może o sobie na początek...
"Bo film to najważniejsza ze sztuk."
http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO ... Caro/84754

polonezcaro

Post by polonezcaro »

Witam ponowanie wszystkich Klubowiczów!
Zmana forum, inna szata graficzna, ale Klubowicze bez zmian :)
Pozdrawiam wszystkich!

krzychk1
Posts: 78
Joined: 22 February 2007, 22:49
Location: Olkusz

Post by krzychk1 »

Witam ponownie jestem Krzych z Olkusza w starym FSO AK miałem fajną ikonke ze zdjęciem Daci kombi którą zaliczyłem pierwszy spot bo mój kredens był w remoncie.
Niemogę się przyzwyczajić do nowej formuły forum i profilu większość linków mi nie działa, ale co ja tu nudze miałem się przedstawić i już.
Specjalne pozdrowienia dla Sowy z Olkusza :)

JaCoB90
Posts: 219
Joined: 25 March 2007, 19:25
Location: Dęblin

Post by JaCoB90 »

Witam, po długich godzinach poznawania nowego Forum dotarłem w końcu tu, żeby sie przywitać. Mam na imie Paweł i posiadam Plusa GLI z 97r, ktorego mam nadzieje ze dostane na "18" :) Bardzo interesuje mnie Polska motoryzacja ale nie tylko. Mam nadzieje ze bedzie nam sie milo rozmawiac i nie bede psul fajnej atmosfery AK;p

Mack

Post by Mack »

Witam. Mam na imie Paweł i 22 lata. Jestem z Warszawy, z dzielnicy Muranów. Posiadam poloneza '94 w nietypowym stylu, mianowicie rat stylz :)

Kupiliśmy go ze 2-3 lata temu. Jak ojciec kupił 2 samochód to polonez teraz jest mój. na wyposażeniu ma blok. skrzni biegów, c. zamek, alarm, gaz, z zewnątrz zderzaki, spoiler klapy barażnika, lampy tylne od CARO PLUS (pozostałość po poprzednim właścicielu). Poniżej pare fotek

ImageImage

tak wygląda teraz:

ImageImageImage
ImageImage

dalsze plany, montaż koguta TAXI na dach

ImageImage


potraktujcie go z przymrużeniem oka. ;) mam nadzieje, że nie oberwie mi się za to co z nim do tej pory zrobiłem :D

rremi

Post by rremi »

Witam serdecznie. Nazywam się Remigiusz (rremi). Mieszkam w Katowicach, jestem studentem Polibudy, V rok(w trakcie pisania pracy). Jestem pod każdym względem "nowy", nowy na forum,nowy posiadacz fiacika125 (1986r).Licze na Waszą pomoc, sam raczej nie będe się udzielał bo się nie znam, ale ze swej strony moge komuś pomoc w temacie hutnictwa, mam jeszcze pare notatek, jeżeli ktoś ma problemy z symbolami stali, stopy metali(jestem na odlewnictwie) zwłaszcza siluminy(odlewnicze stopy Al-Si) nadeutektyczne(temat mojej pracy).

P.S.Manstein,szymoniec i Rawuk-dzięki serdeczne za życzenia urodzinowe.

Post Reply