Witam. Mój poldek jak w tytule nie ma mocy i bierze olej.
Ostatnio byłem nim na Złombolu. Przejechał co prawda kilka tyś. km ale nie była to jazda komfortowa. Samochód odpala bez problemu. Pracuje ładnie i cichutko ale..... jadąc nim po rónej drodze jest ok. Jak tylko jakaś najmniejsza górka to od razu traci moc. Trzeba redukować a na górkach na autostradzie w Niemczech nawet do 2 musiałem schodzić.
Przy spokojnej jeździe po równej drodze nie bierze oleju. Jak tylko trzeba mu przycisnąć lub pod górkę zaczyna brać olej i dymi na niebiesko.
Dodam że olej, firltry były wymieniane. Były regulowane zawory bo nie ma hydrauliki. Problem jest na gazie i benzynie choć na gazie jeszcze gorzej.
CO może być problemem? Czy to pierścienie?
Polonez Truck DC 1.6 i na Boshu - brak mocy i bierze olej.
Moderator: Moderatorzy
Re: Polonez Truck DC 1.6 i na Boshu - brak mocy i bierze olej.
raczej pierścienie. Jeśli ma pow 100 tyś km i tłusty tłumik na końcu to na 99% to . Często w polonezie robią się za duże przerwy na zamku, albo rozbija się rowek 1 pierścienia na tłoku.
Re: Polonez Truck DC 1.6 i na Boshu - brak mocy i bierze olej.
Jełśi mówić tłusty tłumik masz na myśli olej który leci z tłumika z rury to tak jest. Nawet sporo. Czy robiąc kompresje sprawdzę który tłok ma padnięty pierścień czy wymieniać wszystkie?
Re: Polonez Truck DC 1.6 i na Boshu - brak mocy i bierze olej.
Podstawą diagnostyki jest prawidłowy pomiar ciśnienia sprężania w cylindrach. Kolejnym krokiem jest wyciągnięcie odpowiednich wniosków...
Re: Polonez Truck DC 1.6 i na Boshu - brak mocy i bierze olej.
Często zmiana pierścieni nic nieda, bo uszkodzone są tłoku.
Pierścienie zmienia się zawsze na wszystkich cylindrach.
Pierścienie zmienia się zawsze na wszystkich cylindrach.
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 21 września 2016, 16:24
- Lokalizacja: Klobuck
Re: Polonez Truck DC 1.6 i na Boshu - brak mocy i bierze olej.
Co do tej mocy to ja tez musialem rdukowac dosc konkretnie i jak rozmawialem z ludzmi to raczej kazdy tak mial