Daniel22 pisze: ↑28 sierpnia 2017, 21:58
Jaki mniej więcej może wyjść koszt samych części?
To zależy jak się trafi i ile czasu się poświęci na poszukiwania.
Sumujemy
tłoki 500
szlif cylindrów 200
panewki główne i korbowe 150
szlif wału 150
uszczelki i uszczelniacze 150
pół pierścienie oporowe 50
obróbka głowicy z docieraniem zaworów 200
warto nową pompę oleju na wszelki wypadek 150
dla chętnych:
nowa klawiatura 100
nowy wałek 100 i może szklanki do tego ale jak nowy wałek to i nowe panewki wałka- 300
można obrobić korbowody i wstawić nowe tulejki-panewki w główkę korbowodu 200
pasek 20
łożysko wałka sprzęgłowego 15
i już całkiem dla chętnych-estetów:
materiały lakiernicze, farby 50
obróbkę bym powierzał szlifierni- bo nie ma wyjścia (tego się nie zrobi samemu), ale silnik bym wolał składać sam, na stole w kuchni albo na dywanie w salonie.