problem z odpaleniem poloneza 1,4 16v po zmianie blokku

jednostka napędowa, układy zasilania, układ chłodzenia, układ wydechowy.

Moderator: Moderatorzy

Post Reply
szyja
Posts: 2
Joined: 09 November 2013, 10:04
Location: wołów

problem z odpaleniem poloneza 1,4 16v po zmianie blokku

Post by szyja »

witam mam problem takiego typu że zmieniłem dół silnika z 1,4 16v na 1,6 16v cały osprzęt został z 1,4 a gadzina nie chce zapalić iskra jest kompresja też rozrząd jet dobrze ustawiony

raffi
Posts: 1370
Joined: 14 July 2013, 15:42
Location: Warszawa

Re: problem z odpaleniem poloneza 1,4 16v po zmianie blokku

Post by raffi »

szyja wrote:iskra jest kompresja też rozrząd jet dobrze ustawiony
Jak jest iskra, jest kompresja i ta iskra jest w odpowiednim momencie to - tak na chłopski rozum - tylko jednej rzeczy może silnikowi brakować - mieszanki paliwowo powietrznej.

Szukaj zarówno w dolocie powietrza (może np bierze gdzieś lewe powietrze bo nie dokręciłeś jakiejś rurki?) jak i w układzie paliwowym (nie zapowietrzony czasem? pompa chodzi? wyłącznik bezwładnościowy nie wymaga "wciśnięcia"?).

Choć dla spokojności sprawdziłbym jeszcze co komputer ma do powiedzenia w tej sprawie. IMO zawsze najłatwiej pochrzanić coś w elektryce silnika.
Raffi
---------------------------------
Kto pod kim dołki kopie, ten jeździ na ropie ;-)

maciejowski
Posts: 3833
Joined: 25 February 2007, 19:08
Location: Stołeczne Królewskie Miasto Kraków
Auto: gromadka gruzów

Post by maciejowski »

zamach masz z 1.4 czy 1.6?

OLO
Posts: 9157
Joined: 09 January 2007, 13:29
Location: Wawa

Post by OLO »

Tak. To podstawowe pytanie.
Bo rozumiem że jesteś pewien działania wstryskiwaczy.
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

szyja
Posts: 2
Joined: 09 November 2013, 10:04
Location: wołów

Post by szyja »

znalazłem przyczynę a tak po za tym ten model poloneza jeszcze nie ma immo przyczyną był po 1-wsze słaby aku po 2-gie jeden z przewodów na cewce miał słaby styk a podek jest zagazowany i ten przewód nie włączał przełącznika gaz-benzyna po usunięciu tej pierdoły auto chodzi i jest odczuwalna różnica między 1,4 a 1,6

Post Reply