Siła dokręcenia Polonez Caro 1.6 gli

jednostka napędowa, układy zasilania, układ chłodzenia, układ wydechowy.

Moderator: Moderatorzy

Czak
Posty: 3
Rejestracja: 08 września 2013, 12:42
Lokalizacja: Lipniak

Siła dokręcenia Polonez Caro 1.6 gli

Post autor: Czak » 08 września 2013, 17:28

Z jaką siłą się dokręca się panewki korbowodowe i główne, oraz dźwigienki zaworów?

Awatar użytkownika
leon
Posty: 5371
Rejestracja: 07 stycznia 2007, 23:34
Lokalizacja: Toruń

Post autor: leon » 08 września 2013, 17:33

Zależy od długości dźwigni.
Praktyka - Jest wtedy gdy wszystko działa, ale nie wiemy dlaczego.
Teoria - Jest wtedy gdy wiemy wszystko, a nic nie działa.

http://www.leszekknorps.republika.pl/ekosciema.html

Obrazek

Awatar użytkownika
BolimA
Członek Stowarzyszenia
Posty: 1408
Rejestracja: 03 stycznia 2007, 18:25
Lokalizacja: Warszawa - Wola

Post autor: BolimA » 08 września 2013, 23:51

A co pisze Morawski lub Trzeciak w ksiazce?
Renault Clio 1.6 16v '02
Jawa 350 TS '88

Awatar użytkownika
leon
Posty: 5371
Rejestracja: 07 stycznia 2007, 23:34
Lokalizacja: Toruń

Post autor: leon » 08 września 2013, 23:51

BolimA, nie ma tam nic o sile. ;)
Ostatnio zmieniony 08 września 2013, 23:52 przez leon, łącznie zmieniany 1 raz.
Praktyka - Jest wtedy gdy wszystko działa, ale nie wiemy dlaczego.
Teoria - Jest wtedy gdy wiemy wszystko, a nic nie działa.

http://www.leszekknorps.republika.pl/ekosciema.html

Obrazek

Awatar użytkownika
BolimA
Członek Stowarzyszenia
Posty: 1408
Rejestracja: 03 stycznia 2007, 18:25
Lokalizacja: Warszawa - Wola

Post autor: BolimA » 08 września 2013, 23:54

Wlasnie wertuje Morawaskiego '87...
Renault Clio 1.6 16v '02
Jawa 350 TS '88

OLO
Posty: 9126
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO » 09 września 2013, 09:44

Główne 103, korbowodowe 69 Nm. Klawiatura 19Nm
Morawski wydanie z Caro strona 102.
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

Czak
Posty: 3
Rejestracja: 08 września 2013, 12:42
Lokalizacja: Lipniak

Post autor: Czak » 10 września 2013, 05:56

Jaka jest kolejność przykręcenia głowicy i z jaką siłą +ile stopni

OLO
Posty: 9126
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO » 10 września 2013, 10:41

1-2-3-4-5-6-7-8-9 :)
100 Nm
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

Czak
Posty: 3
Rejestracja: 08 września 2013, 12:42
Lokalizacja: Lipniak

Post autor: Czak » 10 września 2013, 15:36

od strony przodu samochodu w takiej kolejności przykręcać??
1 2
3 4
5 6
7 8
9

Awatar użytkownika
leon
Posty: 5371
Rejestracja: 07 stycznia 2007, 23:34
Lokalizacja: Toruń

Post autor: leon » 10 września 2013, 15:43

Czak, kup sobie -> http://allegro.pl/fso-polonez-budowa-na ... 04578.html

Oszczędzisz czas i pieniądze.
Praktyka - Jest wtedy gdy wszystko działa, ale nie wiemy dlaczego.
Teoria - Jest wtedy gdy wiemy wszystko, a nic nie działa.

http://www.leszekknorps.republika.pl/ekosciema.html

Obrazek

Awatar użytkownika
maciejowski
Posty: 3832
Rejestracja: 25 lutego 2007, 19:08
Lokalizacja: Stołeczne Królewskie Miasto Kraków
Auto: gromadka gruzów

Post autor: maciejowski » 10 września 2013, 23:14

Czak pisze:od strony przodu samochodu w takiej kolejności przykręcać??
1 2
3 4
5 6
7 8
9
tak, to najwyżej będziesz miał kolejnego hgf-a, w niedługim czasie.

OLO
Posty: 9126
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO » 11 września 2013, 06:48

Zaczynasz od środkowej, kolejno spiralnie oddalasz sie od środka. Chodzi o to aby naprężenia równomiernie sie rozkładały.
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

Awatar użytkownika
vazyl
Posty: 2112
Rejestracja: 07 stycznia 2007, 20:18
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: vazyl » 11 września 2013, 17:52

Jezuniu..... to dzieci neostrady już się nie znają na wyszukiwarkach?
Zerknij tutaj
lub może lepiej tutaj.

ODPOWIEDZ