ginie iskra

układ zapłonowy, urządzenia rozruchowe, układy wytwarzania prądu, pozostałe urządzenia elektryczne.

Moderator: Moderatorzy

krzysio76.1976

ginie iskra

Post autor: krzysio76.1976 » 30 maja 2009, 19:27

mam taki problem ze czasem rano ginie gdzies iskra i nie chce zapalic w polonezie gle 1.6

WFO
Posty: 144
Rejestracja: 12 stycznia 2007, 07:27
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: WFO » 31 maja 2009, 17:55

Moduł zapłonowy, albo cewka czujnika w aparacie zapłonowym, albo brak jakiegoś styku, albo uszkodzony zielony kabelek, albo cewka zapłonowa - więcej "albo" mi do głowy nie przychodzi :D . Ale koledzy napewno jakieś dorzucą.
Caro+GSI '98

krzysio76.1976

Post autor: krzysio76.1976 » 31 maja 2009, 20:13

dzięki za odpowiedz spróbuje wszystkiego zeby temu zaradzic

HOMZIK
Posty: 2768
Rejestracja: 11 maja 2007, 15:30
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: HOMZIK » 28 lipca 2009, 15:35

Co się będzie działo jak wstawie świece FE65 ?
Motocyklowy PROJEKT 120 w przygotowaniu. Termin realizacji lato 2014 Wykonawca : Milewski, Promocja : Agencja Reklamy CONTACT, motocykle dostarcza INTER MOTORS-dystrybutor DUCATI, TRIUMPH.

www.uzyjwyobrazni.pl

Multec
Posty: 724
Rejestracja: 08 marca 2008, 19:26
Lokalizacja: Radom

Post autor: Multec » 28 lipca 2009, 16:42

Mogą powodować samozapłon. Kup FE85PS i tyle.
Caro Plus 2001 1.8 VVC 157KM i 170Nm :)
03' E46 325Ci

OLO
Posty: 9126
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO » 29 lipca 2009, 20:13

Multec pisze:Mogą powodować samozapłon. Kup FE85PS i tyle.
A ty kup sobie lepiej DVD z Reksiem

HOMZIK. Nic. Nei poczujesz różnicy
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

Awatar użytkownika
Ambrosios
Posty: 3497
Rejestracja: 15 stycznia 2007, 13:17
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Ambrosios » 29 lipca 2009, 20:35

Multec pisze:Mogą powodować samozapłon. Kup FE85PS i tyle.
W katalogu Iskry 65 sa do wszystkich OHV z wyjatkiem GSI do ktorego sa 85.

http://www.iskra-kielce.pl/index.php?go ... &cval=1600
Ostatnio zmieniony 29 lipca 2009, 20:41 przez Ambrosios, łącznie zmieniany 2 razy.
- Gadanie! Przegrałem, bo pan miał szczęście!
- Szczęście? Szczęście trzeba umieć sobie zorganizować.
Poker jest sztuką oszustwa, przyjacielu. Graliśmy uczciwie: ty oszukiwałeś, ja oszukiwałem - wygrał lepszy.

Multec
Posty: 724
Rejestracja: 08 marca 2008, 19:26
Lokalizacja: Radom

Post autor: Multec » 29 lipca 2009, 21:16

OLO pisze:
Multec pisze:Mogą powodować samozapłon. Kup FE85PS i tyle.
A ty kup sobie lepiej DVD z Reksiem
Nie trzeba, gdzieś pewnie mam. ;)

Jest różnica, do GSi powinno się zakładać FE85PS, lub NGK jakieś tam - SeBa wie.
FE65PS maja niższe ciepłotę od 85, po za tym przerwa między elektrodami w 85 jest większa.
To jaki kolor ma świeca również zależy od ciepłoty, więc jest różnica.

Z reszta... producent zaleca FE85PS to trzeba takie założyć, po co "gópia" dyskusja.
Ostatnio zmieniony 29 lipca 2009, 21:27 przez Multec, łącznie zmieniany 3 razy.
Caro Plus 2001 1.8 VVC 157KM i 170Nm :)
03' E46 325Ci

OLO
Posty: 9126
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO » 30 lipca 2009, 05:25

Jeździłeś na jednych i drugich?
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

Multec
Posty: 724
Rejestracja: 08 marca 2008, 19:26
Lokalizacja: Radom

Post autor: Multec » 30 lipca 2009, 12:12

Nie jeździłem, jeżdżę na takich jakie zaleca producent - po co cudować ?
Caro Plus 2001 1.8 VVC 157KM i 170Nm :)
03' E46 325Ci

OLO
Posty: 9126
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO » 30 lipca 2009, 14:40

Jesteś równie pomocny co fabryczna instrukcja obsługi.
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

diodalodz
Posty: 792
Rejestracja: 28 sierpnia 2008, 23:58
Lokalizacja: Łódź

Post autor: diodalodz » 01 sierpnia 2009, 01:01

odłącz podciśnienie od aparatu i zaślep . jeśli problemy znikną to masz ułamane przewody przy ceweczce indukcyjnej w aparacie , czyli zielony przewód .

ODPOWIEDZ