Światła przednie, hydro regulacja

układ zapłonowy, urządzenia rozruchowe, układy wytwarzania prądu, pozostałe urządzenia elektryczne.

Moderator: Moderatorzy

Bartek_86
Posty: 55
Rejestracja: 13 grudnia 2008, 21:35
Lokalizacja: Radom

Światła przednie, hydro regulacja

Post autor: Bartek_86 » 26 grudnia 2008, 09:53

Witam. Posiadam takie ustrojstwo jak hydro regulacje reflektorów. Wszystko jest podłączone, wszystkie urządzenia w komplecie ale nie działa. Czy można to jakoś zreanimować? Jaki płyn tam zalać? I jak to zrobić najlepiej? Może ktoś sobie to usprawniał. Czekam na odpowiedzi. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Berek
Posty: 2168
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 20:04
Lokalizacja: Świdnica ( Bystrzyca Dolna )

Post autor: Berek » 26 grudnia 2008, 10:19

Jak zwykle to nie działa. I nie nastawiaj się że to naprawisz. Już wielu próbowało napełniać to jakimiś strzykawkami itp... Jednym słowem bardzo trudno jest to naprawić, a jeżeli ci się uda to efekt krótkotrwały ( wady konstrukcyjne powodują wycieki płynu i zapowietrzanie układu)

Awatar użytkownika
SeBa
Moderator - Technika
Posty: 3740
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 21:20
Lokalizacja: Kozienice

Post autor: SeBa » 26 grudnia 2008, 10:28

lepiej zmienic na elektryke
z FSO były: 125p 1.5L '83 L74 , Polonez Caro 1.5GLE '91 L49
i Polonez Caro Plus 1.6 GSi '99 42U jest: 1.4 GTi 16V '97 86E
Auto detailing-info PW

Długi
Posty: 211
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:36
Lokalizacja: Białuń
Auto: Polonez C+ 1.6 GSI

Post autor: Długi » 26 grudnia 2008, 10:44

Dokładnie, szkoda czasu i pieniędzy na naprawę tej hydraulicznej regulacji. Mam Poloneza i Skodę Felicię z tą hydrauliką i prawie nigdy tego nie używałem a jak raz w końcu byłem zmuszony opuścić swiatła w dól to nawet nic nie ruszyło.
Proponuję silniczki el. od Lublina 3 lub Lanosa "prawie" ;-) idealnie pasują , trochę przewodów i przełącznik np. od Seicento lub Lublina 3 (takie same), wolna sobota i zrobione ;-)
Ostatnio zmieniony 26 grudnia 2008, 10:48 przez Długi, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Buton
Członek Stowarzyszenia
Posty: 814
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 19:25
Lokalizacja: Łuków
Auto: Mercedes-Benz Actros

Post autor: Buton » 26 grudnia 2008, 12:11

Silniczki od pierwszego Seata Toledo pasują idealnie, a pokrętełko od tegoż auta pasuje w polonezowskie miejsce na przełącznik. Nic nie trzeba przerabia, tylko kable puścić.
Ostatnio zmieniony 26 grudnia 2008, 12:11 przez Buton, łącznie zmieniany 1 raz.
Za kółkiem siadam, włączam gaz
Dwadzieścia ton wytaczam znów na szosę

Multec
Posty: 724
Rejestracja: 08 marca 2008, 19:26
Lokalizacja: Radom

Post autor: Multec » 26 grudnia 2008, 13:19

Jeśli można to dam tutaj link z poradnikiem na PTK-u, który napisał Mariusz na temat elektrycznej regulacji z Toledo.
Caro Plus 2001 1.8 VVC 157KM i 170Nm :)
03' E46 325Ci

Awatar użytkownika
Buton
Członek Stowarzyszenia
Posty: 814
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 19:25
Lokalizacja: Łuków
Auto: Mercedes-Benz Actros

Post autor: Buton » 26 grudnia 2008, 13:49

To dawaj
Za kółkiem siadam, włączam gaz
Dwadzieścia ton wytaczam znów na szosę

OLO
Posty: 9124
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO » 26 grudnia 2008, 15:06

Ja miałem elektryke z lanosa
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

michal77
Posty: 73
Rejestracja: 26 grudnia 2008, 14:27
Lokalizacja: Gorzyce k.Wodzisławia Śl.

Post autor: michal77 » 29 grudnia 2008, 23:42

Truck 1.6 LB
Obrazek

Nabauab
Posty: 566
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 03:14
Lokalizacja: Stargard

Post autor: Nabauab » 09 marca 2010, 22:24

Mam problem z siłownikiem do regulacji świateł. Kupiłem nowe reflektory, przystosowane pod hydroregulację, przynajmniej tak wnoszę po wyglądzie króćca z tyłu, taki sam jak w starych.
Oczywiście sama regulacja , jak w każdym prawie zresztą Polonezie jest zepsuta od niepamiętnych czasów. Myślałem, że po prostu oleję temat przekładania siłowników do nowych świateł. Niestety pojawił się mały problem.
Bez siłowników lustro reflektora lata jak chce. Męczyłem się z godzinę próbując wyciągnąć te cholerstwo ze starego "światła", udało się, ale niestety ze stratami w mieniu. Na szczęście zostały mi jeszcze trzy sztuki lamp z regulacją.
Pytanie jest proste: jak to się na miłość boską wyciąga?
FSO Polonez Caro - 1.6 GLE 1994
Daewoo - FSO Polonez Caro Plus - 1.6 GSI 1999
Daewoo EroTico DLX 2000

Awatar użytkownika
SeBa
Moderator - Technika
Posty: 3740
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 21:20
Lokalizacja: Kozienice

Post autor: SeBa » 09 marca 2010, 22:50

ja w ta widoczna dziure gdzie wsadza sie hydroregulator wkladalem plaski srubokret zeby przytrzymywal spinke z oblysnikiem i szarpalem bujajac regulatorem
z FSO były: 125p 1.5L '83 L74 , Polonez Caro 1.5GLE '91 L49
i Polonez Caro Plus 1.6 GSi '99 42U jest: 1.4 GTi 16V '97 86E
Auto detailing-info PW

Krasik
Posty: 2575
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 19:05
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Krasik » 09 marca 2010, 23:04

A ten regulator nie jest bagnetowo w lampie montowany?! Przekręcić cały trochę w lewo i już... z tego co pamiętam tak było. Jak nawet regulator ma popsutą tą część hydrauliczną to ma taki gruby pierścień, którym się "statycznie" ustawia odbłyśnik, więc regulat musi być zamontowany.

Może przy przekręcaniu regulatora trzeba go docisnąć do lampy, ale nie wiem, czy dobrze pamiętam.
Ostatnio zmieniony 09 marca 2010, 23:09 przez Krasik, łącznie zmieniany 3 razy.
PF 125p Superleggera Veloce - suplement diety

Janisz
Posty: 2968
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 14:41
Lokalizacja: Warszawa k/Piaseczna k/ Złotokłosu

Post autor: Janisz » 10 marca 2010, 11:48

No dokładnie, trzeba go docisnąć i przekręcić. Jak bardzo nie chce wyjść z odbłyśnika, to rozkręcić go na maxa (kręcenie tym takim paskowanym chuj*ostwem powoduje wsuwanie lub wysuwanie tego trzpienia). Wtedy powinno być na tyle miejsca, żeby czymś podeprzeć odbłyśnik i wyszarpnąć ten cały siłownik. Tylko, jasna sprawa, że spinka, czy jak to nazwać, się rozpierdzieli w drobny mak, ale to one wszystkie tak mają ze starości...
Ostatnio zmieniony 10 marca 2010, 11:49 przez Janisz, łącznie zmieniany 1 raz.

Nabauab
Posty: 566
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 03:14
Lokalizacja: Stargard

Post autor: Nabauab » 10 marca 2010, 16:49

No dzięki, rozumiem że muszę kupić nowe siłowniki? :571:
FSO Polonez Caro - 1.6 GLE 1994
Daewoo - FSO Polonez Caro Plus - 1.6 GSI 1999
Daewoo EroTico DLX 2000

HOMZIK
Posty: 2768
Rejestracja: 11 maja 2007, 15:30
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: HOMZIK » 10 marca 2010, 17:13

Nic się nie rozpierdzieli. KLUCZYKIEM PŁASKIM 8 LUB 7 BLOKUJESZ TEN BIAŁY TRZPIEŃ I NORMALNIE WYPINASZ.

Siłowniki elektryczne z SEATA TOLEDO ROCZNIK 99 i z tego samego auta pokrętło. Rurka PVC 3/4 CALA, PO 3 METRY PRZEWODÓW RÓŻNYCH KOLORÓW ( 4 KOLORY) Złączki typu wsówki.

To potrzebne do instalacji tego ustrojstwa w CARO PLUSIE.

Kup to http://www.allegro.pl/item941485323_sea ... iatel.html

i to http://moto.allegro.pl/item880836969_si ... o_98r.html

Na majowym zlocie moge to każdemu zainstalować lub pokazać jak jest to zainstalowane u mnie.

Koszt robocizny to DUŻE PIWO Z SOKIEM. :564: I KARKÓWKA Z GRILA :D
Ostatnio zmieniony 10 marca 2010, 17:23 przez HOMZIK, łącznie zmieniany 4 razy.
Motocyklowy PROJEKT 120 w przygotowaniu. Termin realizacji lato 2014 Wykonawca : Milewski, Promocja : Agencja Reklamy CONTACT, motocykle dostarcza INTER MOTORS-dystrybutor DUCATI, TRIUMPH.

www.uzyjwyobrazni.pl

Maurer
Posty: 849
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 23:39
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Maurer » 10 marca 2010, 17:36

A próbował ktoś z was zakładać elektryczną regulację do lamp w borku?
"Bo film to najważniejsza ze sztuk."
http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO ... Caro/84754

HOMZIK
Posty: 2768
Rejestracja: 11 maja 2007, 15:30
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: HOMZIK » 10 marca 2010, 17:40

W borku to chyba nie ma takiej możliwości. Trzeba by chyba jakieś kombinacje robić. :566:
Motocyklowy PROJEKT 120 w przygotowaniu. Termin realizacji lato 2014 Wykonawca : Milewski, Promocja : Agencja Reklamy CONTACT, motocykle dostarcza INTER MOTORS-dystrybutor DUCATI, TRIUMPH.

www.uzyjwyobrazni.pl

Janisz
Posty: 2968
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 14:41
Lokalizacja: Warszawa k/Piaseczna k/ Złotokłosu

Post autor: Janisz » 10 marca 2010, 18:34

Nabauab pisze:rozumiem że muszę kupić nowe siłowniki?
Źle rozumiesz, bo siłownik akurat się wyjmuje bezproblemowo. Rozpieprzają się przeważnie te żałosne plasticzki, co siedzą w odbłyśniku...

Awatar użytkownika
Ambrosios
Posty: 3497
Rejestracja: 15 stycznia 2007, 13:17
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Ambrosios » 10 marca 2010, 18:45

...wiec plasticzki psikamy dokladnie WD-40, bierzemy jakis maly srubokret zeby je delikatnie podwazac, wyciagajac jednoczesnie bolec i modlimy sie zeby nie byly skruszale ze starosci i nie poszly w pizdu. Mowie oczywiscie o tych plasticzkach w uchwycie. Przy samym odblysniku tylko raz mi sie urwalo mocowanie na kilkadziesiat operacji, przy bolcu co najmniej kilka razy.
Ostatnio zmieniony 10 marca 2010, 18:47 przez Ambrosios, łącznie zmieniany 2 razy.
- Gadanie! Przegrałem, bo pan miał szczęście!
- Szczęście? Szczęście trzeba umieć sobie zorganizować.
Poker jest sztuką oszustwa, przyjacielu. Graliśmy uczciwie: ty oszukiwałeś, ja oszukiwałem - wygrał lepszy.

Nabauab
Posty: 566
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 03:14
Lokalizacja: Stargard

Post autor: Nabauab » 14 marca 2010, 22:04

Udało się. Dzięki za pomoc :)))
FSO Polonez Caro - 1.6 GLE 1994
Daewoo - FSO Polonez Caro Plus - 1.6 GSI 1999
Daewoo EroTico DLX 2000

ODPOWIEDZ