Gwinty przewodów metalowych szerokie caro 94.

układ kierowniczy, układ hamulcowy.

Moderator: Moderatorzy

sta1416
Posty: 135
Rejestracja: 08 marca 2011, 17:31
Lokalizacja: Mikołów

Gwinty przewodów metalowych szerokie caro 94.

Post autor: sta1416 » 26 lipca 2014, 18:34

Witam.
Przymierzam się do wymiany przewodów elastycznych w caro 94 na starym systemie hamulcowym, a po wstępnych oględzinach stwierdziłem że przewody elastyczne mogą wypaść razem z metalowymi, wiec czeka mnie również wymiana przewodów metalowych, chciałbym dorobić końcówki stąd moje pytanie jakie gwinty stosowano w polonezach z tego rocznika.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 26 lipca 2014, 18:35 przez sta1416, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Tales
Posty: 447
Rejestracja: 18 listopada 2013, 21:29
Lokalizacja: Koluszki

Post autor: Tales » 27 lipca 2014, 19:49

Wymień całe przewody metalowe. Odkręć je przy pompie. Odkręcenie przewodu elastycznego od metalowego po tylu latach graniczy z cudem.
Ostatnio zmieniony 27 lipca 2014, 19:49 przez Tales, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
arnold
Posty: 348
Rejestracja: 14 marca 2011, 23:40
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: arnold » 28 lipca 2014, 08:04

Jeśli ma układ starego typu to M10x1.25, jeśli lucas to M10x1
Ostatnio zmieniony 28 lipca 2014, 08:04 przez arnold, łącznie zmieniany 1 raz.
To ja dowcipas. Salve!

sta1416
Posty: 135
Rejestracja: 08 marca 2011, 17:31
Lokalizacja: Mikołów

Post autor: sta1416 » 28 lipca 2014, 19:41

Starego typu, dzięki za info :)

ODPOWIEDZ