Wymiana tarcz i klocków Atu plus

układ kierowniczy, układ hamulcowy.

Moderator: Moderatorzy

myky
Posty: 16
Rejestracja: 19 czerwca 2013, 19:32
Lokalizacja: Wrocław

Wymiana tarcz i klocków Atu plus

Post autor: myky » 06 czerwca 2014, 10:29

Zamierzam sam wymienic tarcze i klocki w Atu plus ( lucas), prosze o podpowiedz jakie narzedzia naszykowac zeby potem nie latac w trakcie i nie szukac :)
Nie ma tam czasem "torxow" ?
_________________
POLONEZ ATU PLUS 1998
http://www.transport-wroclaw.com

Awatar użytkownika
Tales
Posty: 447
Rejestracja: 18 listopada 2013, 21:29
Lokalizacja: Koluszki

Post autor: Tales » 06 czerwca 2014, 14:27

Powinien wystarczyć oryginalny zestaw narzędzi dodawanych do samochodu. Przydać może się tez urządzenie do wciskania toczka, choć można się bez tego obejść.
FSO Polonez Caro 1.6GLE

myky
Posty: 16
Rejestracja: 19 czerwca 2013, 19:32
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: myky » 06 czerwca 2014, 14:37

Tales pisze:Powinien wystarczyć oryginalny zestaw narzędzi dodawanych do samochodu. Przydać może się tez urządzenie do wciskania toczka, choć można się bez tego obejść.

mam 2 lyzki do kol wiec tu nie bedzie problemu
POLONEZ ATU PLUS 1998
http://www.transport-wroclaw.com

Maurer
Posty: 849
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 23:39
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Maurer » 06 czerwca 2014, 17:15

Klucz oczkowy 13 i plaski bodajze 14 czy 15, plaski wkretak do oczyszczenia powierzchni po ktorych pracuje klocek, i cos do wycisniecia tłoczka - wystarczy dluzsza sruba z nakrętką i kawalek blachy z otworem na srubę. No wiadomo, klucz do kół:)
"Bo film to najważniejsza ze sztuk."
http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO ... Caro/84754

OLO
Posty: 9115
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO » 06 czerwca 2014, 17:31

Tarcze - ampul 7mm do odkręcenia jarzma.
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

myky
Posty: 16
Rejestracja: 19 czerwca 2013, 19:32
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: myky » 06 czerwca 2014, 18:43

Dzieki koledzy za informacje , szczegolnie za ten "ampul" wiedzielam ze jakis haczyk bedzie ;)
POLONEZ ATU PLUS 1998
http://www.transport-wroclaw.com

Kowal
Posty: 87
Rejestracja: 25 czerwca 2007, 23:45
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: Kowal » 06 czerwca 2014, 20:40

Palnik do podgrzania śrub imbusowych, bo może być ciężko. Klucz imbusowy proponuję kupić solidny.
Altówka, Alaska, mój Anioł albo Atu - jak by nie patrzeć, życie piękne jest!!! A teraz mam jeszcze Borewicza!!! Marzenie - Caro ojca przerobione na Borka!

TranceEternity1
Posty: 299
Rejestracja: 06 lipca 2009, 23:47
Lokalizacja: Nakło Nad Notecią

Post autor: TranceEternity1 » 07 czerwca 2014, 10:34

Po co palik porządny odrdzewiacz w sprayu starczy. Polecam Caramba zamrażający
Poldorover 1.6 ORCIARI
Mercedes w124 250 TD

myky
Posty: 16
Rejestracja: 19 czerwca 2013, 19:32
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: myky » 12 czerwca 2014, 13:31

Operacja zakonczona ale poleglem w najmniej spodziewanym miejscu czyli na szpilce :) gumowka musia pojsc w ruch .11 oczkowe nie weszlo , 12 za duze a plaska 11 skonczyla sie gumowka .W zwiazku z tym mam pytanie czy 1 szpilka wystarczy czy koniecznioe musze sie napinac zeby wykrecic ta reszte szpilki i wsadzic nowa ? w sumie to tarcze trzymaja sruby kola.
Obylo sie bez palnika tylko wd-40 , tarcze nie chcialy zlezc z piasty ale 5 kg mlotek je przekonal :)
Ostatnio zmieniony 12 czerwca 2014, 13:33 przez myky, łącznie zmieniany 1 raz.
POLONEZ ATU PLUS 1998
http://www.transport-wroclaw.com

OLO
Posty: 9115
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO » 15 czerwca 2014, 20:47

Na przyszłość - tą bolco-szpilkę trzeba wygiąć młotkiem pod jakies45 stopni i robi się piękna dxwignai do odkręcania.
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

myky
Posty: 16
Rejestracja: 19 czerwca 2013, 19:32
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: myky » 15 czerwca 2014, 21:35

OLO pisze:Na przyszłość - tą bolco-szpilkę trzeba wygiąć młotkiem pod jakies45 stopni i robi się piękna dxwignai do odkręcania.

kurcze , na to nie wpadlem :) a mialem sporo zachodu zeby prad do gumowki pod blokiem wykombinowac :)
POLONEZ ATU PLUS 1998
http://www.transport-wroclaw.com

ODPOWIEDZ