Stuki w okolicach przedniego lewego koła

układ kierowniczy, układ hamulcowy.

Moderator: Moderatorzy

pawi914
Posty: 12
Rejestracja: 19 listopada 2012, 21:51
Lokalizacja: Puck

Stuki w okolicach przedniego lewego koła

Post autor: pawi914 » 07 marca 2013, 00:25

Witam,posiadam poloneza caro 1,6GLE 1994rok ,szukałem na forum ale nie znalazłem podobnego tematu,otóż problem pojawił się jakiś czas temu stuka coś w okolicach przedniego lewego koła,przy prędkości 20km/h szarpie kierownicą,przy większej prędkości 60-80 trzęsie całym autem,stuki nasilają się przy zakręcie w prawo.Co może być tego przyczyną? wybite końcówki drążka,luz w przekładni kierowniczej czy całkiem coś innego??

Awatar użytkownika
maciejowski
Posty: 3832
Rejestracja: 25 lutego 2007, 19:08
Lokalizacja: Stołeczne Królewskie Miasto Kraków
Auto: gromadka gruzów

Post autor: maciejowski » 07 marca 2013, 00:57

krzywa felga, wybulona opona, niewyważone koło, rozwalone łożysko. a zacząłbym od sprawdzenia czy koła są dokręcone.

pawi914
Posty: 12
Rejestracja: 19 listopada 2012, 21:51
Lokalizacja: Puck

Post autor: pawi914 » 07 marca 2013, 01:20

krzywa felga odpada,niewyważenie koła też, aha nigdzie nie było przywalone,po prostu zaczęło stukać teraz coraz mocniej

Awatar użytkownika
Ambrosios
Posty: 3497
Rejestracja: 15 stycznia 2007, 13:17
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Ambrosios » 07 marca 2013, 01:51

Wszystko wskazuje na lozysko. Przede wszystkim trzeba jednak zaczac od zdjecia kola i obejrzenia oraz opukania wszystkiego.
Ostatnio zmieniony 07 marca 2013, 01:52 przez Ambrosios, łącznie zmieniany 1 raz.
- Gadanie! Przegrałem, bo pan miał szczęście!
- Szczęście? Szczęście trzeba umieć sobie zorganizować.
Poker jest sztuką oszustwa, przyjacielu. Graliśmy uczciwie: ty oszukiwałeś, ja oszukiwałem - wygrał lepszy.

jose
Posty: 4343
Rejestracja: 08 stycznia 2007, 18:20
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jose » 07 marca 2013, 09:10

Ja myślę, że trzeba podnieść samochód i obadać koło. A nie leciec do kompa i zakładać temat. Raz, że szybciej, a dwa - nikt Ci samochodu przez net nie zdiagnozuje.

JOZEF_S
Członek Stowarzyszenia
Posty: 9417
Rejestracja: 11 stycznia 2007, 10:59
Lokalizacja: Lublin

Post autor: JOZEF_S » 07 marca 2013, 09:46

A może to końcówka drążka ?
Doświadczenie - umiem robić Nic. I nie skończyć w jeden dzień :D

SEAT - Sociedad Espaniola de Automobiles de Turismo
VAZ - Wołżański Awtomobilnyj Zawod
FIAT -Fabbrica Italiana Automobili Torino
ALFA ROMEO - Anonima Lombarda Fabrica Automobili ROMEO
TOFAS - Türk Otomobil Fabrikasi
KIA - Kyungsung Precision Industry
FSO - Fabryka Samochodów Osobowych

HOMZIK
Posty: 2768
Rejestracja: 11 maja 2007, 15:30
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: HOMZIK » 07 marca 2013, 13:43

Nie wyważone koło, krzywa felga, bąbel na oponie, skrajne luzy na łożyskach,luzy na sworzniach, luzy na tulejach, luzy na końcówkach układu kierowniczego, luzy na kolumnie kierowniczej. 100% pewne że jeden lub kilka z tego co tu napisałem jest przyczyną :568:

NIE TRZYMAJ SIĘ KURCZOWO TEGO LEWEGO KOŁA TYLKO SPRAWDŹ DWIE STRONY !!!!
Motocyklowy PROJEKT 120 w przygotowaniu. Termin realizacji lato 2014 Wykonawca : Milewski, Promocja : Agencja Reklamy CONTACT, motocykle dostarcza INTER MOTORS-dystrybutor DUCATI, TRIUMPH.

www.uzyjwyobrazni.pl

pawi914
Posty: 12
Rejestracja: 19 listopada 2012, 21:51
Lokalizacja: Puck

Post autor: pawi914 » 18 kwietnia 2013, 21:04

Sorki że nie odpisywałem tak długo, problem był banalny opona dostała bąble i do tego stała się cała jakaś jajowata :566: Prawdopodobnie ze starości bo 2 tygodnie później druga też dostała bąbla.Ale wielkie dzięki za odpowiedzi i pomoc :)

ODPOWIEDZ