Zmiana systemu ze starego typu na Lukas

układ kierowniczy, układ hamulcowy.

Moderator: Moderatorzy

krawczykm
Posty: 38
Rejestracja: 01 września 2010, 17:42
Lokalizacja: Warszawa

Zmiana systemu ze starego typu na Lukas

Post autor: krawczykm » 18 kwietnia 2011, 22:25

Mogę prosić o pomoc w tej kwestii. Co muszę kupić, czy sam sobie dam radę. Jeśli mogę o komentarz jak dla laika.

Pzdr

HOMZIK
Posty: 2768
Rejestracja: 11 maja 2007, 15:30
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: HOMZIK » 19 kwietnia 2011, 00:38

Praktycznie wszystko co związane jest z hamulcami w lukasie. Nawet dosłownie wszystko.

Pompa hamulcowa
Przewody
Mocowania (siodła)
Zaciski
Klocki
Regulator siły hamowania na tył
Cały zestaw na tylną oś

W chu.. kasy :570:
Motocyklowy PROJEKT 120 w przygotowaniu. Termin realizacji lato 2014 Wykonawca : Milewski, Promocja : Agencja Reklamy CONTACT, motocykle dostarcza INTER MOTORS-dystrybutor DUCATI, TRIUMPH.

www.uzyjwyobrazni.pl

HOMZIK
Posty: 2768
Rejestracja: 11 maja 2007, 15:30
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: HOMZIK » 19 kwietnia 2011, 07:25

No i nie mam pojęcia czy na tylny most wąski lub szeroki, ze starym systemem idzie zainstalować mocowania do szczęk. Tego nie wiem, ale ktoś tu pewnie wie :551:
Motocyklowy PROJEKT 120 w przygotowaniu. Termin realizacji lato 2014 Wykonawca : Milewski, Promocja : Agencja Reklamy CONTACT, motocykle dostarcza INTER MOTORS-dystrybutor DUCATI, TRIUMPH.

www.uzyjwyobrazni.pl

jose
Posty: 4343
Rejestracja: 08 stycznia 2007, 18:20
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jose » 19 kwietnia 2011, 08:05

Trzeba półosie wymieniać. Nieopłacalny interes.

krawczykm
Posty: 38
Rejestracja: 01 września 2010, 17:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krawczykm » 21 kwietnia 2011, 20:03

Dzięki za wybicie mi pomysłu z głowy.

ujban88
Posty: 78
Rejestracja: 08 stycznia 2010, 20:28
Lokalizacja: Wiewiórów

Post autor: ujban88 » 23 kwietnia 2011, 06:30

Wystarczy że przednie heble zmienisz na lukas'a a tył zostawisz tak jak jest
z tym że przewody metalowe będzie trzeba dorobić (w sklepie motoryzacyjnym robią takie cuda) z tym że będą dwa różne gwinty, jeden odpowiedający staremu układowi (jezeli zostawiasz starą pompę) a z drugiej strony gwint pasujacy do lukas'a.
Lecz jeśli chcesz również zmienić pompe z serwem to takze nie musisz zmieniać tylnych hamulcy wystarczy że zakupisz przewód metalowy o odpowiedniej długości który leci od pompy do regulatora cisnienia z tym że tak jak wspominałem wcześniej różnią się gwinty.

Bomber
Posty: 227
Rejestracja: 15 grudnia 2008, 18:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bomber » 27 kwietnia 2011, 16:14

Czy śruby mocujące tarcze kotwiczą(takie ze ściętą główką do połowy) są takie same w Lucasie i ST?

OLO
Posty: 9125
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO » 28 kwietnia 2011, 05:29

Lucasowe są ciut dłuższe.
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

ODPOWIEDZ