Cięzko działające i słabe hamulce.

elementy zawieszenia, koła i ogumienie.

Moderator: Moderatorzy

michal939
Posty: 519
Rejestracja: 01 sierpnia 2011, 13:15
Lokalizacja: Częstochowa

Cięzko działające i słabe hamulce.

Post autor: michal939 » 01 października 2016, 21:43

W sumie ten problem ciągnie się od ponad 2 lat. W moim atu plusie trzeba mocno nacisnąc hamulce,aby wogóle hamował,a jak już hamuje to raczej szału nie robi. ;) Dodatkowo gdy stoje na światłach i trzymam nacisniety pedał hamulca,to bardzo powoli coraz bardziej zapada się w podłoge do pewnego momentu. Serwo siadło?
-Polonez Atu Plus 1.6 GSi '98
-Polonez Caro 1.4 '96
-Polonez Atu Plus 1.4 GTi 16v '97
Obrazek

diodalodz
Posty: 789
Rejestracja: 28 sierpnia 2008, 23:58
Lokalizacja: Łódź

Post autor: diodalodz » 01 października 2016, 23:51

pompa przepuszcza, jeśli nie ubywa płynu.

Awatar użytkownika
piotrek33
Posty: 304
Rejestracja: 03 lutego 2016, 23:48
Lokalizacja: opoczno

Post autor: piotrek33 » 02 października 2016, 06:55

jeżeli serwo nie wspomaga to będą ciężko działały. Sprawdz połączenie serwa z kolektorem dolotowym. Wolne obroty masz równe? nie fiksują? Nie ma problemu z zapalaniem na zimno?

michal939
Posty: 519
Rejestracja: 01 sierpnia 2011, 13:15
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: michal939 » 02 października 2016, 11:21

diodalodz pisze:pompa przepuszcza, jeśli nie ubywa płynu
Nie ubywa,ktoś z rodziny też mi powiedział o tym przepuszczaniu ;)
piotrek33 pisze:Sprawdz połączenie serwa z kolektorem dolotowym

sprawdzane i wszystko szczelne,obroty na rozgrzanym silniku faluja od 1-1,5 tys obr.,ale raczej nie mają z tym nic wspólnego,tylko wyskakuje błąd (juz nie pamietam dokładnie) o "zbyt wysokim sygnale czujnika przepustnicy". (swoją drogą co to oznacza?)
piotrek33 pisze:Nie ma problemu z zapalaniem na zimno?
Odpala normalnie ;p
-Polonez Atu Plus 1.6 GSi '98
-Polonez Caro 1.4 '96
-Polonez Atu Plus 1.4 GTi 16v '97
Obrazek

Awatar użytkownika
piotrek33
Posty: 304
Rejestracja: 03 lutego 2016, 23:48
Lokalizacja: opoczno

Post autor: piotrek33 » 02 października 2016, 22:21

rozważałbym uszkodzenie serwa. Falowanie obrotów- może to być uszkodzony silnik krokowy, albo przez uszkodzone serwo dostaje się zbyt duża ilość powietrza i ECU nie jest w stanie ich wyregulować, dlatego ten błąd. Jeżeli słabe hamulce to zacząłbym od serwa, z tym musisz zrobić porządek, a dopiero wtedy z resztą. Uważam, że jeżeli serwo jest uszkodzone, to po naprawie tej usterki powinny też zniknąć problemy z wolnymi obrotami. Działaj. Trzymam kciuki. Pozdrawiam. A jeszcze sprawdz pod przepustnicą jest taki mały wężyk, jeżeli masz go na gazie, to po wystrzale on lubi się zsunąć i też bedzie falowanie obrotów, generalnie posprawdzaj w okolicy przepustnicy , czy nie pospadały wężyki, to też jest ważne.
Ostatnio zmieniony 02 października 2016, 22:24 przez piotrek33, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ