Polonez Caro + Lukas odpowietrzanie pompy

elementy zawieszenia, koła i ogumienie.

Moderator: Moderatorzy

wolf1974
Posty: 91
Rejestracja: 20 marca 2012, 19:41
Lokalizacja: Sosnowiec

Polonez Caro + Lukas odpowietrzanie pompy

Post autor: wolf1974 » 09 maja 2013, 17:03

Witam serdecznie.Trafiło mi się parę dni wolnego więc postanowiłem wymienić przewody hamulcowe przednie ale te gumowe oraz chciałem wymienić płyn hamulcowy.Wiec poklei,ze zbiorniczka wyssałem płyn hamulcowy,przeczyściłem odpowietrzniki wszystkie 4,delikatnie je popuściłem,wypchnąłem pozostałość płynu jaka była w przewodach,no i zaczął się problem z odkręceniem przewodów gumowych od metalowych,po 2 godzinach stwierdziliśmy ze śruby już są tak zjechane ze trzeba ciąć,przewody odcięte,oraz odkręcone od pompy hamulcowej,z rana jadę po nowe,teraz proszę o rade co robić dalej tzn rozchodzi mi się o odpowietrzenie pompy,dokręcę nowe przewody metalowe oraz gumowe i co dalej?
Z góry dzięki za rady:)
Ostatnio zmieniony 09 maja 2013, 17:08 przez wolf1974, łącznie zmieniany 1 raz.
Mysza wpadła na fiata. Samochód do kasacji, a kierowca chyba na chirurgię

OLO
Posty: 9118
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO » 10 maja 2013, 10:49

Litości - to nei procedura odpalenai rakiety w latach 50tych tylko prosty układ.
Zepnij całosć, odkręc wszystkie odpowietrzniki, zalej płynem, poczekaj, zakręć po koliei jak sie płyn pojawi i potem normalnie odpowietrz.
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

wolf1974
Posty: 91
Rejestracja: 20 marca 2012, 19:41
Lokalizacja: Sosnowiec

Polonez Caro + Lukas odpowietrzanie pompy

Post autor: wolf1974 » 10 maja 2013, 12:45

haha ja wiem jak się odpowietrza hamulce tylko chodziło mi o pompę hamulcową,wcześniej byłem posiadaczem Fiata 125p i tam się pompę odpowietrzało również a w Lucasie pompa inna a książka nic o odpowietrzaniu nie wspomina;-)
Mysza wpadła na fiata. Samochód do kasacji, a kierowca chyba na chirurgię

marko
Posty: 247
Rejestracja: 27 stycznia 2008, 19:02
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: marko » 10 maja 2013, 16:33

A co za różnica FSO czy Lucas skoro zasada działania ta sama.
Zrób jak napisał "OLO" i będzie OK.
Sam jakieś 3 lata temu wymieniałem przewód od pompy do zacisku i obyło się bez niespodzianek. Ważne posiadać zapas płynu i trochę cierpliwości zanim płyn wypchnie z układu powietrze. Po czym zakręciłem odpowietrznik i chwatit.
Ostatnio zmieniony 10 maja 2013, 16:37 przez marko, łącznie zmieniany 1 raz.
Caro Plus 1999r - 128 kkm i sprzedany.

wolf1974
Posty: 91
Rejestracja: 20 marca 2012, 19:41
Lokalizacja: Sosnowiec

Polonez Caro + Lukas odpowietrzanie pompy

Post autor: wolf1974 » 10 maja 2013, 17:01

Temat proszę uznać za zamknięty,zalałem pod korek,odpowietrzyłem układ i wszystko OK,z pompą nic nie trzeba robić:)Pozdrawiam
Mysza wpadła na fiata. Samochód do kasacji, a kierowca chyba na chirurgię

ODPOWIEDZ