Polonez Caro plus obniżenie zawieszenia

elementy zawieszenia, koła i ogumienie.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
vazyl
Posty: 2112
Rejestracja: 07 stycznia 2007, 20:18
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: vazyl » 07 lutego 2013, 18:10

W Przemyślu już od kilku lat tego nikt nie robi. Ja się nie interesowałem bo mi to do szczęścia nie potrzebne :675:

Nabauab
Posty: 554
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 03:14
Lokalizacja: Stargard

Post autor: Nabauab » 08 lutego 2013, 17:50

Latanie bokami kilkunasto, czy kilkudziesięcioletnimi produktami FSO ogólnie może być niezdrowe. Mi w Fiacie rozerwało się fabryczne mocowanie przy ciutkę ostrzejszym nawrocie i resor opadł na asfalt. Wróciłem z resorem przywiązanym linką holowniczą, więc co tam cybanty :diabel2:
FSO Polonez Caro - 1.6 GLE 1994
Daewoo - FSO Polonez Caro Plus - 1.6 GSI 1999
Daewoo EroTico DLX 2000

Awatar użytkownika
klasycznie
Posty: 10
Rejestracja: 22 stycznia 2013, 09:20
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: klasycznie » 12 lutego 2013, 08:47

ja nie planuję latania bokami moim 1,6GSI :D ma być tylko nisko na dużym kole, zobaczę jak będzie po sklepaniu resorów bez odwracania mocowań, a jak będzie za wysoko to odwrócę

myszaradom
Posty: 154
Rejestracja: 09 stycznia 2012, 09:23
Lokalizacja: radom

Post autor: myszaradom » 12 lutego 2013, 09:37

a jak będzie za wysoko to odwrócę
Nie mów tego głośno bo Cię zaraz udrutują za druciarstwo przy aucie ;)

Awatar użytkownika
arnold
Posty: 348
Rejestracja: 14 marca 2011, 23:40
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: arnold » 12 lutego 2013, 09:39

Wrzuć 400 kilo do bagażnika to będziesz regulował prześwit.
To ja dowcipas. Salve!

Awatar użytkownika
klasycznie
Posty: 10
Rejestracja: 22 stycznia 2013, 09:20
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: klasycznie » 12 lutego 2013, 22:11

arnold pisze:Wrzuć 400 kilo do bagażnika to będziesz regulował prześwit.
wniosłeś bardzo dużo do tematu tym postem , jestem pod wrażeniem

Awatar użytkownika
klasycznie
Posty: 10
Rejestracja: 22 stycznia 2013, 09:20
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: klasycznie » 12 lutego 2013, 22:14

myszaradom pisze:
a jak będzie za wysoko to odwrócę
Nie mów tego głośno bo Cię zaraz udrutują za druciarstwo przy aucie ;)
e tam wolę mieć druciarsko obniżone ale sprawne i zadbane auto niż "poderwane" i ledwo trzymające się kupy ale to temat rzeka, wiadomo są zwolennicy i przeciwnicy obniżania

OLO
Posty: 9053
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO » 13 lutego 2013, 14:32

klasycznie pisze:druciarsko obniżone ale sprawne i zadbane auto niż "poderwane" i ledwo trzymające się kupy
To według ciebie idzie w parze?
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

ODPOWIEDZ