A proszę bardzo.
Policzę. Poldem na codzień poruszam sie od 1998 i jeździłem na 14 rozmiarach opon i 4 rozmiarach felg
Opony 165 70r13
Moderator: Moderatorzy
Zgadzam sie tylko z pierwsza czescia zdania - mniejszy obwod skroci przelozenie calkowite i auto bedzie sie zwawiej sie rozpedzac, ale co do Vmax to nie zawsze tak musi bycAmbrosios pisze:2. Im mniejszy obwod opony, tym auto jest zrywniejsze i predkosc maksymalna mniejsza. .

Ot - czepiam sie tak po drugim piwku

Pozdrawiam
Adamus
sterta Polonezów
Adamus
sterta Polonezów
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 17 listopada 2013, 16:48
- Lokalizacja: Łódź
Ja zwracam dość dużą uwagę na to żeby nie przekłamywał licznik. Dla tego na lato mam 185/70 R13 a na zimę 165 R13 (pełny profil). Czyli są to takie opony jakie zarekomendowała fabryka. Zauważyłem że na oponach 165 łatwiej obrócić kołami. Po za tym jeździ się tak samo. Ale może to być spowodowane spokojną miejską jazdą.
Mając wspomaganie jeszcze łatwiej.Sw.Piotrek pisze:Zauważyłem że na oponach 165 łatwiej obrócić kołami.
Nie na mokrym.Sw.Piotrek pisze:Po za tym jeździ się tak samo.
Praktyka - Jest wtedy gdy wszystko działa, ale nie wiemy dlaczego.
Teoria - Jest wtedy gdy wiemy wszystko, a nic nie działa.
http://www.leszekknorps.republika.pl/ekosciema.html

Teoria - Jest wtedy gdy wiemy wszystko, a nic nie działa.
http://www.leszekknorps.republika.pl/ekosciema.html

-
- Posty: 5
- Rejestracja: 17 listopada 2013, 16:48
- Lokalizacja: Łódź