[gaźnik] jakie dysze dobrać

jednostka napędowa, układy zasilania, układ chłodzenia, układ wydechowy.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
arnold
Posty: 348
Rejestracja: 14 marca 2011, 23:40
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: arnold » 25 stycznia 2012, 18:22

philips pisze:jureczek, jak masz elektroniczny zapłon to pływak na 8mm, 5
jest w stykowcu.
No silnik poloneza ma 8 mm poziom. Napisał że ma AA. Jeśli ma 5mm to poziom za wysoki i dlatego 11 litrów.
To ja dowcipas. Salve!

OLO
Posty: 9124
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO » 25 stycznia 2012, 23:37

Kolejny teoretyk...
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

Awatar użytkownika
arnold
Posty: 348
Rejestracja: 14 marca 2011, 23:40
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: arnold » 26 stycznia 2012, 00:28

No ja polonezowym nie jeżdżę, dlatego tak ustawiałem, ale nikt nigdy nie narzekał.
To ja dowcipas. Salve!

myky
Posty: 16
Rejestracja: 19 czerwca 2013, 19:32
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: myky » 04 lipca 2013, 18:08

w latach 80-tych bawilismy sie w rozne kombinacje z dyszami w sluzbowych fiatach i polonezach , wiadomo paliwo bylo bezcenne ;) i wszelkie zmiany za prszeproszeniem
g..... dawaly :) ale jedna rzecz naprawde dzialala ! auta mniej palily a silniki byly bardziej elastyczne. polerowanie kolektora ssacego, to naprawde dzialalo :) roboty bylo z tym od groma ale sie oplacalo .Dzisiaj pewnie daloby sie to zrobic piaskowaniem bez wiekszego problemu.
POLONEZ ATU PLUS 1998
http://www.transport-wroclaw.com

ODPOWIEDZ