gaznik przelewa paliwo

jednostka napędowa, układy zasilania, układ chłodzenia, układ wydechowy.

Moderator: Moderatorzy

Messiash
Posty: 37
Rejestracja: 03 stycznia 2016, 15:20
Lokalizacja: Melton Mowbray.UK

gaznik przelewa paliwo

Post autor: Messiash » 26 marca 2017, 19:34

witam.po wymianie plywaka,regulacji,przelewa paliwo.auto ciezko odpalic ,paliwo doslownie sie wylewa od gory.sprawdzalem ustawienie plywaka min.7 i max 14.wiec jest jak w ksiazce.powrot jest w pompce wiec w gazniku jest zaslepiony.auto ma gaz ale nie uzywany.polonez 1.5 ab 1990r.co jeszcze mam sprawdzic?

jurek_j
Posty: 1458
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 20:07
Lokalizacja: FGW

Post autor: jurek_j » 26 marca 2017, 19:51

Zawór iglicowy nieszczelny, skoro po podniesieniu pływaka paliwo dalej się leje...

Messiash
Posty: 37
Rejestracja: 03 stycznia 2016, 15:20
Lokalizacja: Melton Mowbray.UK

Post autor: Messiash » 26 marca 2017, 20:15

Da się go jakoś reanimowac?
Np.odblokowac powrót, dołożyć trójnik żeby paliwo powracalo przez gaźnik i pompke? Ma to sens?
Ostatnio zmieniony 26 marca 2017, 20:19 przez Messiash, łącznie zmieniany 1 raz.

jurek_j
Posty: 1458
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 20:07
Lokalizacja: FGW

Post autor: jurek_j » 26 marca 2017, 20:26

Zaworek iglicowy to typowa część eksploatacyjna.

Jak sprawdzić... Przede wszystkim wizualnie, może wystarczy podgiąć blaszkę pływaka. No a same działanie zaworka, to tak: trzeba nalać paliwa do komory pływakowej, przykręcić pokrywkę z pływakiem, potem wężyk na króciec zasilania paliwa i dmuchać w wężyk - jak powietrze będzie szło w najlepsze w komorę pływakową - nieszczelny.

Messiash
Posty: 37
Rejestracja: 03 stycznia 2016, 15:20
Lokalizacja: Melton Mowbray.UK

Post autor: Messiash » 26 marca 2017, 20:32

Dziękuję, jutro sprawdzam

OLO
Posty: 9079
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO » 27 marca 2017, 07:16

A pływak szczelny? Włóż go do gorącej wody i sprawdź czy nie puszcza bąbelków.
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

Awatar użytkownika
Daniel22
Posty: 860
Rejestracja: 14 stycznia 2007, 13:58
Lokalizacja: z elektrody

Post autor: Daniel22 » 27 marca 2017, 09:59

Można też pomachać pływakiem i posłuchać, czy w środku nie chlupie paliwo. :)

Messiash
Posty: 37
Rejestracja: 03 stycznia 2016, 15:20
Lokalizacja: Melton Mowbray.UK

Post autor: Messiash » 27 marca 2017, 10:25

plywak nowka sztuka,wlasnie kolejny raz rozbieram.masakra

Messiash
Posty: 37
Rejestracja: 03 stycznia 2016, 15:20
Lokalizacja: Melton Mowbray.UK

Post autor: Messiash » 28 marca 2017, 17:51

naprawione.winny sie okazal NOWY plywak.nierozumiem jak mozna sprzedawac uszkodzone,niesprawdzone czesci.dziekuje wszystkim za wskazowki,rady i nie oceniona pomoc.pozdrawiam z uk :D

Szymon
Posty: 3262
Rejestracja: 07 stycznia 2007, 19:54
Lokalizacja: Varsovie

Post autor: Szymon » 28 marca 2017, 19:29

Messiash pisze:jak mozna sprzedawac uszkodzone,niesprawdzone czesci.
masz poloneza od wczoraj? :D

Messiash
Posty: 37
Rejestracja: 03 stycznia 2016, 15:20
Lokalizacja: Melton Mowbray.UK

Post autor: Messiash » 28 marca 2017, 20:06

nie :) ,ale duzy problem z dostepem do czesci

ODPOWIEDZ