silnik gle lub gli abimex

jednostka napędowa, układy zasilania, układ chłodzenia, układ wydechowy.

Moderator: Moderatorzy

ludzik8

silnik gle lub gli abimex

Post autor: ludzik8 » 17 czerwca 2014, 22:20

Witam wszystkich mam pytanko a zarazem prożbe potrzebuję na ''gwałt'' dobrego silnika 1.6 ohv gle, sle, ewntualnie gli abimex do 96 . Potrzebuje goly silnik. Mam juz dosc kupowania silników ''doskonałych'' z allegro olx dawniej tablica i okazuje sie ze kompresja marna, panewy przy 3 tys obrotów wala ze szok. Jestem kierowca zawodowym czesto jeżdże na trasie poznan katrowice nr drogi 11 w kierunku czech cieszyn zory itp. Jezeli ktoś ma i chce sprzedac w rossadnej cenie to bede szczesliwy. fso to moje hobby mam fiata 125p 77r w stanie nówka, borewicza nówka i akwarium 89 1.6 sle na codzień toznaczy weekendy jak jestem w domu auto super blacha lakier dbane ale silnik masakra 79 tys na jednym oleju od nowosci szkoda pisac masakra. POMOCY HEHE :P

Maruu8

Post autor: Maruu8 » 17 czerwca 2014, 22:58

Wrzuć sobie GSI będziesz miał spokój za panewkami itp.Możesz robić trasy do woli i będziesz zadowolony.GLE GLI SLE I tym podobne dziady nie nadają sie by jezdzić w trasy i na codzień.To silniki od siekiery robione tylko by wyjechały z fabryki a potem cuda niewidy sie działy ale gli jeszcze w miare na abimexie dawały rade.Pozdro
FSO Polonez Caro plus GSI 1998r 70 tys przebiegu

FSO- Moja Pasja , Moja Duma.

Awatar użytkownika
maciejowski
Auto: gromadka gruzów

Post autor: maciejowski » 17 czerwca 2014, 23:07

Maruu8 pisze:Wrzuć sobie GSI będziesz miał spokój za panewkami itp
taa... i baw się z elektryką, bakiem, pompą paliwa itp. :570:

ludzik8

Post autor: ludzik8 » 17 czerwca 2014, 23:19