silnik gle lub gli abimex

jednostka napędowa, układy zasilania, układ chłodzenia, układ wydechowy.

Moderator: Moderatorzy

ludzik8
Posty: 3
Rejestracja: 16 czerwca 2014, 18:06
Lokalizacja: Szamotuły

silnik gle lub gli abimex

Post autor: ludzik8 » 17 czerwca 2014, 22:20

Witam wszystkich mam pytanko a zarazem prożbe potrzebuję na ''gwałt'' dobrego silnika 1.6 ohv gle, sle, ewntualnie gli abimex do 96 . Potrzebuje goly silnik. Mam juz dosc kupowania silników ''doskonałych'' z allegro olx dawniej tablica i okazuje sie ze kompresja marna, panewy przy 3 tys obrotów wala ze szok. Jestem kierowca zawodowym czesto jeżdże na trasie poznan katrowice nr drogi 11 w kierunku czech cieszyn zory itp. Jezeli ktoś ma i chce sprzedac w rossadnej cenie to bede szczesliwy. fso to moje hobby mam fiata 125p 77r w stanie nówka, borewicza nówka i akwarium 89 1.6 sle na codzień toznaczy weekendy jak jestem w domu auto super blacha lakier dbane ale silnik masakra 79 tys na jednym oleju od nowosci szkoda pisac masakra. POMOCY HEHE :P

Maruu8
Posty: 64
Rejestracja: 19 listopada 2012, 21:51
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Maruu8 » 17 czerwca 2014, 22:58

Wrzuć sobie GSI będziesz miał spokój za panewkami itp.Możesz robić trasy do woli i będziesz zadowolony.GLE GLI SLE I tym podobne dziady nie nadają sie by jezdzić w trasy i na codzień.To silniki od siekiery robione tylko by wyjechały z fabryki a potem cuda niewidy sie działy ale gli jeszcze w miare na abimexie dawały rade.Pozdro
FSO Polonez Caro plus GSI 1998r 70 tys przebiegu



FSO- Moja Pasja , Moja Duma.

Awatar użytkownika
maciejowski
Posty: 3832
Rejestracja: 25 lutego 2007, 19:08
Lokalizacja: Stołeczne Królewskie Miasto Kraków
Auto: gromadka gruzów

Post autor: maciejowski » 17 czerwca 2014, 23:07

Maruu8 pisze:Wrzuć sobie GSI będziesz miał spokój za panewkami itp
taa... i baw się z elektryką, bakiem, pompą paliwa itp. :570:

ludzik8
Posty: 3
Rejestracja: 16 czerwca 2014, 18:06
Lokalizacja: Szamotuły

Post autor: ludzik8 » 17 czerwca 2014, 23:19

Kolega mnie troszke nie zrozumial ja tym polonezem nie jezdze w trasie tylko autem cieżarowym polonez ten jest tylko do jazdy jak jestem w domu a to głównie weekendy. Ale wracajac do tematu. W tej chwili mam wlasnie gsi zalozone panewek niema a walek rozrzadu nieistnieje łysy siły brak ,przerobiłem go na gażnik zastosowałem pompke elektryczna ale na postoju w korku na wolnych potrafi sie zalac obserwowalem co sie dzieje i cisnienie jest wyzsze i potrafi wypychac paliwo uszczelkami pokrywy gaznika jak i zarówno dysza pompki przyspieszenia i go zaleje . Dzieje sie to sporadycznie ale irytuje. Dlatego chce silnik gdzie zaloze pompke mechaniczna i bedzie to orginal jedyny plus gsi to cisza i aksamitna praca na jałowym
Ostatnio zmieniony 17 czerwca 2014, 23:21 przez ludzik8, łącznie zmieniany 1 raz.

Maruu8
Posty: 64
Rejestracja: 19 listopada 2012, 21:51
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Maruu8 » 19 czerwca 2014, 23:17

Skoro nie ma panewek i wałka to ładnie zaorany masz silnik.Jezdzilem gsi który miał 320 tys i nawet ładnie jechał.Coś tam oleju już bierze ale jeszcze z 50 powinien zrobić zanim padnie.Gle jak zrobi 200 250 tys to jest cud.Zdarzało się nawet ze przy 100 tys panewki obracało.Ale wracając do tematu tak jak mówisz wstawić oryginalny silnik sporadycznie używany i doglądany będzie służył.Najlepiej nie kupywać szrotów z allegro tylko samemu zrobić remont.Wyjdzie drożej ale pod siebie robisz.Ja mam ale tylko GSI 130 tys na sprzedaż wzorowa praca, suchutki nawet nie puści dyma.
FSO Polonez Caro plus GSI 1998r 70 tys przebiegu



FSO- Moja Pasja , Moja Duma.

ludzik8
Posty: 3
Rejestracja: 16 czerwca 2014, 18:06
Lokalizacja: Szamotuły

Post autor: ludzik8 » 21 czerwca 2014, 08:06

Tu kolego masz racje cos z tym gsi jest nie tak wyjmowalem go z poloneza po 80tys km jeden wlasciciel starszy gosc. Teraz dopiero uswiadamiam sobie ze chyba niezle dostawal przed sprzedaza, opony byly kiepskie z tylu ale most i skrzynie mial super

myslalem o remoncie ale nawet nie ma zadnej oryginalnej bazy do remontu

Powiedz kolego ile zondasz za to gsi 130tys km

EGON
Posty: 70
Rejestracja: 30 czerwca 2014, 17:41
Lokalizacja: Łódź

Post autor: EGON » 06 lipca 2014, 15:20

a ja mam GLI przebieg oryginalny 51 tyś i chodzi jak nowy zero kopcenia czy to z rury czy to z odmy panewek w ogóle nie słychać wszystko to kwestia dbania i użytkowania
Fiat 125p L 1988

ODPOWIEDZ