Gaźnik Weber S2C z eter-mot

jednostka napędowa, układy zasilania, układ chłodzenia, układ wydechowy.

Moderator: Moderatorzy

Par_Dez
Posty: 111
Rejestracja: 02 września 2011, 21:45
Lokalizacja: Warszawa

Gaźnik Weber S2C z eter-mot

Post autor: Par_Dez » 02 czerwca 2014, 23:08

Witam !
Czy ktoś kupował może gaźnik Weber S2C regenerowany w firmie eter-mot ?
Jeżeli tak to bardzo proszę o podzielenie się uwagami jak się sprawuje, chodzi o spalanie.
ParDez

Awatar użytkownika
arnold
Posty: 348
Rejestracja: 14 marca 2011, 23:40
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: arnold » 03 czerwca 2014, 09:36

Ogólnie regeneracja polega na zlikwidowaniu luzów na osi przepustnicy co daje możliwość ustawienia wolnych obrotów.

Spalanie zależy przede wszystkim od tego czy ktoś nie pokombinował z dyszami i jak jest ustawiony poziom paliwa. Nawet największy szrot bez wolnych obrotów, może jeździć ekonomicznie, gdy nie przelewa i ma stabilną dawkę w zakresie średnich prędkości obrotowych.

Moim zdaniem większym problemem tego gaźnika może być problem z obrotami biegu jałowego i przejściu w wyższy zakres.
To ja dowcipas. Salve!

Par_Dez
Posty: 111
Rejestracja: 02 września 2011, 21:45
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Par_Dez » 04 marca 2015, 12:30

arnold pisze:Ogólnie regeneracja polega na zlikwidowaniu luzów na osi przepustnicy co daje możliwość ustawienia wolnych obrotów.

Spalanie zależy przede wszystkim od tego czy ktoś nie pokombinował z dyszami i jak jest ustawiony poziom paliwa. Nawet największy szrot bez wolnych obrotów, może jeździć ekonomicznie, gdy nie przelewa i ma stabilną dawkę w zakresie średnich prędkości obrotowych.

Moim zdaniem większym problemem tego gaźnika może być problem z obrotami biegu jałowego i przejściu w wyższy zakres.
Mam problem z gaźnikiem regenerowanym w moim polonezie z 1991r. Latem ubiegłego roku zrobiłem remont silnika w warsztacie u znajomego mechanika. Objawy nie prawidłowo działającego gaźnika, którego regulację przeprowadzał też znajomy na stacji diagnostycznej, objawiają się nie regularną pracą silnika, ale nie zawsze, gdy jadę i wrzucam na luz, obroty potrafią spadać poniżej 500obr/min, a za chwilę gdy powtrarzam ten cykl jest normalnie tak jak był ustawiony czyli 800-900obr./min i trzymają. Przejście na wyższe obroty też nie zawsze odbywa się płynnie. Poza tym rozumiem że polonez gdy jest silnik jest zimny i jazda na krótkich odcinkach może spalać ok.12l, ale 14,5l/100 to chyba za dużo.
Kupiłem obudowę filtra powietrza z termostatem otwierającym klapkę w zależności od stopnia nagrzania silnika, jednak efekt jest taki że właśnie z założoną rurą do koletktora wydechowego pali 14,5l, czy to się nie bardzo sprawdza.
Znajomy mechanik powiedział mi że najlepiej będzie kupić gaźnik i wymienić. Jest taki regenerowany e firmie eter-mot, ale sam nie wiem czy znowu nie wyrzucę pieniędzy(350zł trzeba oddać stary gaźnik).
Tak na marginesie czy może ktoś ma wiedzę na temat jaki inny sprawdzony typ gaźnika nadaje się do poloneza ?
Ja mam Weber 34S2C. Bardzo proszę o podielenie się ze mną swoimi opiniami.
ParDez

piotrek fso
Posty: 5
Rejestracja: 09 sierpnia 2015, 14:24
Lokalizacja: Tułowice

Post autor: piotrek fso » 11 sierpnia 2015, 20:36

Źe tak odkopie ,ale 350 to pan nowy może kupić nawet taniej o 100-ke<nie daj sie pan zfrajerować ,a gwarancja poxipolu na ten shit.Każdy gaźnik jest dobry nawet ze szrotu z jakimiś luzami idzie ustawić i spalanie też będzie w normie czyli średnio 8-10 litrów wachy.O ile zawory wyrególowane i kompresja równa w miare .Na skaczące wolne obroty ma też wpływ np.zacinające się -źle wyregulowane cięgno lub linka gazu .
Ostatnio zmieniony 11 sierpnia 2015, 20:46 przez piotrek fso, łącznie zmieniany 3 razy.
DOHC Sound System

Par_Dez
Posty: 111
Rejestracja: 02 września 2011, 21:45
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Par_Dez » 12 sierpnia 2015, 05:59

piotrek fso pisze:Źe tak odkopie ,ale 350 to pan nowy może kupić nawet taniej o 100-ke<nie daj sie pan zfrajerować ,a gwarancja poxipolu na ten shit.Każdy gaźnik jest dobry nawet ze szrotu z jakimiś luzami idzie ustawić i spalanie też będzie w normie czyli średnio 8-10 litrów wachy.O ile zawory wyrególowane i kompresja równa w miare .Na skaczące wolne obroty ma też wpływ np.zacinające się -źle wyregulowane cięgno lub linka gazu .
Dziękuję, naprawiłem sobie sam i wyregulowałem stary swój gaźnik. Jest OK. 350 zł zostało w kieszeni.
ParDez

ODPOWIEDZ