problem z odpaleniem poloneza 1,4 16v po zmianie blokku
Moderator: Moderatorzy
problem z odpaleniem poloneza 1,4 16v po zmianie blokku
witam mam problem takiego typu że zmieniłem dół silnika z 1,4 16v na 1,6 16v cały osprzęt został z 1,4 a gadzina nie chce zapalić iskra jest kompresja też rozrząd jet dobrze ustawiony
Re: problem z odpaleniem poloneza 1,4 16v po zmianie blokku
Jak jest iskra, jest kompresja i ta iskra jest w odpowiednim momencie to - tak na chłopski rozum - tylko jednej rzeczy może silnikowi brakować - mieszanki paliwowo powietrznej.szyja pisze:iskra jest kompresja też rozrząd jet dobrze ustawiony
Szukaj zarówno w dolocie powietrza (może np bierze gdzieś lewe powietrze bo nie dokręciłeś jakiejś rurki?) jak i w układzie paliwowym (nie zapowietrzony czasem? pompa chodzi? wyłącznik bezwładnościowy nie wymaga "wciśnięcia"?).
Choć dla spokojności sprawdziłbym jeszcze co komputer ma do powiedzenia w tej sprawie. IMO zawsze najłatwiej pochrzanić coś w elektryce silnika.
Raffi
---------------------------------
Kto pod kim dołki kopie, ten jeździ na ropie ;-)
---------------------------------
Kto pod kim dołki kopie, ten jeździ na ropie ;-)
-
- Posty: 3834
- Rejestracja: 25 lutego 2007, 19:08
- Lokalizacja: Stołeczne Królewskie Miasto Kraków
- Auto: gromadka gruzów
znalazłem przyczynę a tak po za tym ten model poloneza jeszcze nie ma immo przyczyną był po 1-wsze słaby aku po 2-gie jeden z przewodów na cewce miał słaby styk a podek jest zagazowany i ten przewód nie włączał przełącznika gaz-benzyna po usunięciu tej pierdoły auto chodzi i jest odczuwalna różnica między 1,4 a 1,6