problem z odpaleniem poloneza 1,4 16v po zmianie blokku

jednostka napędowa, układy zasilania, układ chłodzenia, układ wydechowy.

Moderator: Moderatorzy

szyja
Posty: 2
Rejestracja: 09 listopada 2013, 10:04
Lokalizacja: wołów

problem z odpaleniem poloneza 1,4 16v po zmianie blokku

Post autor: szyja » 09 listopada 2013, 15:32

witam mam problem takiego typu że zmieniłem dół silnika z 1,4 16v na 1,6 16v cały osprzęt został z 1,4 a gadzina nie chce zapalić iskra jest kompresja też rozrząd jet dobrze ustawiony

Awatar użytkownika
raffi
Posty: 1370
Rejestracja: 14 lipca 2013, 15:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: problem z odpaleniem poloneza 1,4 16v po zmianie blokku

Post autor: raffi » 10 listopada 2013, 11:32

szyja pisze:iskra jest kompresja też rozrząd jet dobrze ustawiony
Jak jest iskra, jest kompresja i ta iskra jest w odpowiednim momencie to - tak na chłopski rozum - tylko jednej rzeczy może silnikowi brakować - mieszanki paliwowo powietrznej.

Szukaj zarówno w dolocie powietrza (może np bierze gdzieś lewe powietrze bo nie dokręciłeś jakiejś rurki?) jak i w układzie paliwowym (nie zapowietrzony czasem? pompa chodzi? wyłącznik bezwładnościowy nie wymaga "wciśnięcia"?).

Choć dla spokojności sprawdziłbym jeszcze co komputer ma do powiedzenia w tej sprawie. IMO zawsze najłatwiej pochrzanić coś w elektryce silnika.
Raffi
---------------------------------
Kto pod kim dołki kopie, ten jeździ na ropie ;-)

Awatar użytkownika
maciejowski
Posty: 3832
Rejestracja: 25 lutego 2007, 19:08
Lokalizacja: Stołeczne Królewskie Miasto Kraków
Auto: gromadka gruzów

Post autor: maciejowski » 10 listopada 2013, 17:46

zamach masz z 1.4 czy 1.6?

OLO
Posty: 9124
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO » 10 listopada 2013, 18:32

Tak. To podstawowe pytanie.
Bo rozumiem że jesteś pewien działania wstryskiwaczy.
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

szyja
Posty: 2
Rejestracja: 09 listopada 2013, 10:04
Lokalizacja: wołów

Post autor: szyja » 12 listopada 2013, 12:05

znalazłem przyczynę a tak po za tym ten model poloneza jeszcze nie ma immo przyczyną był po 1-wsze słaby aku po 2-gie jeden z przewodów na cewce miał słaby styk a podek jest zagazowany i ten przewód nie włączał przełącznika gaz-benzyna po usunięciu tej pierdoły auto chodzi i jest odczuwalna różnica między 1,4 a 1,6

ODPOWIEDZ