Przewód paliwowy - gumowy, czy metalowy?
Moderator: Moderatorzy
-
- Administrator
- Posty: 9997
- Rejestracja: 09 stycznia 2007, 20:38
- Lokalizacja: Poznań
- Auto: kredens i brzydaal
- Kontakt:
Przewód paliwowy - gumowy, czy metalowy?
Chodzi o przewód ze zbiornika paliwa do pompy. Fabrycznego miedzianego (?) już dawno nie mam, mam gumowy, który muszę wymienić.
Mogę położyć miedzianą rurkę, mogę też położyć gumowy przewód. I chodzi mi o argumenty za i przeciw każdemu z rozwiązań.
Mogę położyć miedzianą rurkę, mogę też położyć gumowy przewód. I chodzi mi o argumenty za i przeciw każdemu z rozwiązań.
"ale ty więcej złomów nie kupuj!"
-
- Posty: 106
- Rejestracja: 09 stycznia 2008, 22:09
- Lokalizacja: krakow
filtr paliwa
Mam pytanie : jaki filtr paliwa stosowac przy przewodzie miedzianym i gdzie on sie znajduje w Polonezie 1,6 GSI rocznik 2000.
Dokładnie. Filtr znajduję nad tylnym mostem.
Wygląda o tak.
http://allegro.pl/filtr-paliwa-filtron- ... 65262.html
Wygląda o tak.
http://allegro.pl/filtr-paliwa-filtron- ... 65262.html
-
- Posty: 106
- Rejestracja: 09 stycznia 2008, 22:09
- Lokalizacja: krakow
filtr paliwa w GSI
Serocki pisze:Dokładnie. Filtr znajduję nad tylnym mostem.
Wygląda o tak.
http://allegro.pl/filtr-paliwa-filtron- ... 65262.html
Zfgadza się .Filtr wymieniony.Wygląd -; skorodowany całkowicie,ze środka brunatny wyciek leci - jak to auto chodziło?.Teraz uwaga Wymiana na taki sam ,czyli na gwint wymaga zdjęcia zbiornika,doroboenia tego krótkiego przewodu od zb. do filtra.Sporo pracy i pieniędzy.W autoryzowanej stacji Polmozbytu załozyli mi filtr od abimexu z przewodem elastycznym na zaciski .Tak robią . Ostatecznie przy listwie wtryskowej też jest przewód elastyczny i jak pęknie to wkręca się nowy w 5 minut.
Do czego ? GSI ?jackers_ea pisze:W autoryzowanej stacji Polmozbytu załozyli mi filtr od abimexu
Praktyka - Jest wtedy gdy wszystko działa, ale nie wiemy dlaczego.
Teoria - Jest wtedy gdy wiemy wszystko, a nic nie działa.
http://www.leszekknorps.republika.pl/ekosciema.html

Teoria - Jest wtedy gdy wiemy wszystko, a nic nie działa.
http://www.leszekknorps.republika.pl/ekosciema.html

Znając życie to ukręcili przewód odkręcając filtr. Przewód od filtra do zbiornika jest bardzo ciężko dostać i żeby nie kombinować poszli po łatwiźnie...jackers_ea pisze:Wymiana na taki sam ,czyli na gwint wymaga zdjęcia zbiornika,doroboenia tego krótkiego przewodu od zb. do filtra.Sporo pracy i pieniędzy
BTW.
Ciekawe jak długo to wytrzyma, filtr w gsi jest przystosowany do dużego ciśnienia około 3-3.5, w abimexie z tego co pamiętam to ciśnienie wynosi 0,7.
Ostatnio zmieniony 28 czerwca 2011, 12:34 przez Serocki, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Posty: 106
- Rejestracja: 09 stycznia 2008, 22:09
- Lokalizacja: krakow
wymiana filtra paliwa w Polonezie 1,6 GSI r. 2001
Zgadza się ciśnienie jest od3 do 4kp,ale jak już zaznaczyłem przewody dopr.paliwo do listwy w tych autach sa gumowe i wytrzymują dopóki guma nie sparcieje. W moim aucie to nie przewód uległ zniszczeniu tylko filtr/był tak skorodowany,ze można go było reka wyciagnąć/,dlatego mech. przyciął przewód z obu stron i nałożyl pzrewód paliwowy gumowy na zaciski.Te pzrewody wytrzymują ciśnienie pow. 7 atm/czyli 2x tyle ile potrzeba/.Oczywiście na przewodzie został załozony filtr identyczny jak poprzedni tylko mocowany nie na gwint. Ja się tylko zastanawiałem jak to auto mogło chodzic na tym starym filtrze skoro po wyjęciu z tego filtra wyciekał gęsty płyn brązowy od rdzy.Moge odstąpoc komuś miedziany przewód paliwowy /ten od zbiornika do filtra na gwint/ktory uprzednio zamówiłem i który dla mnie okazał sie nie przydatny.
Przewody tak, pod warunkiem, że sa zakuwane a nie mocowane na opaski zaciskowe...jackers_ea pisze:Te pzrewody wytrzymują ciśnienie pow. 7 atm/czyli 2x tyle ile potrzeba/.
Ostatnio zmieniony 01 lipca 2011, 10:18 przez jose, łącznie zmieniany 1 raz.