
Dodam że usterka wystąpiła nagle. Jechałem, wyprzedziłem autobus ( silnik pokręciłem do 4,5 tyś) zatrzymałem się na światłach i już chodził na 3 cylindry
Moderator: Moderatorzy
Wznios krzywek wałka rozrządu wg. książki to 6,5mm.Ile milimetrów powinien popychacz wcisnąc sprężynę zaworów? Bo mi się wydaje że jakoś tak mało teraz wciska coś tak na oko to ze 7 milimetrów
A przez wydechowy powietrze nie może się dostać do cylindra ?WFO pisze:Ale jak się zawór dolotowy nie otworzy, to nie zostanie zaciągnięte powietrze i nie będzie czego sprężać.
Ciekawa sprawa -bo w zasadzie mam identyczny objaw na 3 cylindrze w Coupecie :O Wyregulowalem zawory i zmienilem swiece na nowe NGK. Od tamtej pory silnik nie osiagal mocy, a wlasciwie to osiagal 61 KM na hamowni i chodzil nie rowno.HOMZIK pisze:Głowica po sprawdzeniu i planowaniu. Zawory sprawdzone. Uszczelka pod głowicą nowa. Pierścienie trzymają bo wlewałem do cylindrów ropę i praktycznie nie schodziła. Zawory się otwierają i zamykają. Wogóle nie ma ciśnienia na 4 cylindrze. Nawet najstarszy mechanik w Elblągu stwierdził że czegoś takiego wogóle nie widział. Czy ktoś miał już coś takiego? Ja załamuje ręce i nie wiem o co chodzi
Dodam że usterka wystąpiła nagle. Jechałem, wyprzedziłem autobus ( silnik pokręciłem do 4,5 tyś) zatrzymałem się na światłach i już chodził na 3 cylindry
Jezeli jest oryginalny to jak bedziesz mial farta to te 60 kkm wytrzyma - patrz GSI SerockiegoHOMZIK pisze: TYLKO NA ILE SIĘ NASTAWIAĆ KILOMETRÓW ZANIM BĘDE MUSIAŁ PRZYMIARKE ROBIĆ DO WYMIANY TEGO NOWEGO WAŁKA?![]()
![]()