[Silnik] Czyli co można wsadzić do Poloneza/Fiata

jednostka napędowa, układy zasilania, układ chłodzenia, układ wydechowy.

Moderator: Moderatorzy

Dreamzzz83

[Silnik] Czyli co można wsadzić do Poloneza/Fiata

Post autor: Dreamzzz83 » 23 stycznia 2007, 04:01

Znajomy niedawno włożył silnik 1.6 TD z VW Golfa do Poloneza Borewicza z 1984 roku ( chyba ) , nawiasem mówiąc bardzo zadbana ex - C klasa. Postaram się w niedługim czasie o fotki. Sorki , jeśli dałem ten temat nie tu gdzie trzeba ale ten wątek wydawał mi się najbardziej zbliżony. Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 23 stycznia 2007, 13:55 przez Dreamzzz83, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Eddek
Posty: 921
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 23:02
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Eddek » 23 stycznia 2007, 07:18

Byc moze jestem ograniczony, ale jestem ciekawy jak to wyglada, bo jeszcze nie widzialem zeby ktos montowal poprzeczny silnik w miejsce wzdluznego ;)

e_gregor

Post autor: e_gregor » 23 stycznia 2007, 07:27

Był na allegro kiedys poldek z takim silnikiem. Z resztą nie wiem czy fabryka nie robiła przymiarek pod coś takiego i czy nie wyszło kilka sztuk z bram FSO

Dreamzzz83

Post autor: Dreamzzz83 » 23 stycznia 2007, 13:01

e_gregor pisze:Był na allegro kiedys poldek z takim silnikiem. Z resztą nie wiem czy fabryka nie robiła przymiarek pod coś takiego i czy nie wyszło kilka sztuk z bram FSO
A co powiesz na to ze w swoim mam zamontowany silnik 2.0 z Ritmo 130 TC Abarth ? ;) P.S. Robili to ci sami Panowie :)

kgracjank
Posty: 59
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 15:45
Lokalizacja: Uhrusk

Post autor: kgracjank » 23 stycznia 2007, 13:14

Dreamzzz83 jak możesz to nawrzucaj fotek, z tym poldem (a szczególnie z pod maski). I napisz jak to jeździ, jak została połączona skrzynia poldowa z motorem VW, i w ogóle co się da tylko. Ciekawi mnie to bo sam takie coś jeszcze niedawno byłem skłonny zrobić, no ale już mam 1.9 GLD. A swoją drogą jak by tak wsadzić takiego 1.6 TD + intercooler to by miał niezłe kopyto (około 80 KM, bo tyle miałey golfy II, i paski B3), na pewno by lepiej szedło niż seryjne benzynowce i diesle.
Pozdrawiam

[ Dodano: Wto 23 Sty, 2007 13:17 ]
Niechcę się wtrącać za mocno, ale wydaje się mi że akurat ten post, na temat przeróbki jest spox i nie trzeba go wywalać w kosmos. Na pewno nie jednego zaciekawi ten temat.
Pozdrawiam ekipe.
Polonez is the best

Koval_STM
Posty: 1792
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:34
Lokalizacja: Warszawa - Wesoła

Post autor: Koval_STM » 23 stycznia 2007, 13:56

Proszę bardzo, teraz temat jest ogólny więc możecie wrzucać nawet silnik od furmanki :D
FSO 1500 '89 1.6 CB
PF 125p '75 1.6 Rover MPI :D
Daewoo-FSO Polonez Atu+ '98 1.6 GSi Digital
FSO Polonez '88 1.5 AB

Awatar użytkownika
Julo
Moderator
Posty: 10232
Rejestracja: 07 stycznia 2007, 22:30
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Julo » 25 stycznia 2007, 03:51

Jak mozna, to ja tez :) Czy ktos kojazy moze coz to za silnik? Jakis dizel, sam juz nie wiem czy wydumany prywatnie, czy ma cos wspolnego z fabryka. Borek '80. Wiecej zdjec przynajmniej chwilowo nie mam...
Obrazek
Obrazek
www.ecoblasting.pl
www.facebook.com/ecoblasting
Piaskowanie samochodów zabytkowych. Sodowanie drobnych elementów.

Awatar użytkownika
jacekes
Administrator
Posty: 9935
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 20:38
Lokalizacja: Poznań
Auto: kredens i brzydaal
Kontakt:

Post autor: jacekes » 25 stycznia 2007, 09:48

Diesel w 1980? Raczej swap. Turbodoładowany diesel VM był montowany od 1983.
"ale ty więcej złomów nie kupuj!"

ODPOWIEDZ