Obudowa filtra powietrza

jednostka napędowa, układy zasilania, układ chłodzenia, układ wydechowy.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Berek
Posty: 2168
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 20:04
Lokalizacja: Świdnica ( Bystrzyca Dolna )

Obudowa filtra powietrza

Post autor: Berek » 25 września 2008, 17:51

Hello
Pytanie o obudowe filtra powietrza, czy w 125 podpasuje od caro? chodzi o to, że fiatowska zasłania mi aparat zapłonowy a polonezowska juz nie ( dobrze jest mec do tego dostęp )
Czy mozna podmienic? Plug&Play?

czeczun
Prezes Zarządu
Posty: 3283
Rejestracja: 07 stycznia 2007, 22:14
Lokalizacja: Toruń

Post autor: czeczun » 25 września 2008, 19:13

tak, jeżeli masz polonezowski silnik. Polonezowska na fiatowski silnik pasuje słabo ze względu na kruciec od odmy.
WIELKA WYPRZ!

sporo gratów do 125p i innych.

Awatar użytkownika
Berek
Posty: 2168
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 20:04
Lokalizacja: Świdnica ( Bystrzyca Dolna )

Post autor: Berek » 25 września 2008, 19:29

Silnik AB polonezowski

czeczun
Prezes Zarządu
Posty: 3283
Rejestracja: 07 stycznia 2007, 22:14
Lokalizacja: Toruń

Post autor: czeczun » 25 września 2008, 19:56

spokojnie od gaźnikowego poldasa podejdzie.
WIELKA WYPRZ!

sporo gratów do 125p i innych.

Awatar użytkownika
Berek
Posty: 2168
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 20:04
Lokalizacja: Świdnica ( Bystrzyca Dolna )

Post autor: Berek » 25 września 2008, 20:57

Dzieki czecz, jutro jade na szrota po obudowe

endriu771
Posty: 163
Rejestracja: 21 października 2008, 11:06
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: endriu771 » 24 lipca 2010, 00:26

Witam

Podepnę się do tematu, bo o filtr powietrza chodzi...

Jakiej wielkości i grubości ma być kawałek filcu, który powinien być przyklejony do blaszki przesuwnej ciepło-zimno?
Jakim klejem(ze względu na temperaturę) można by go przykleić?

U mnie niestety ni było już filcu a prawdopodobnie być powinien...

pozdrawiam

OLO
Posty: 9139
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO » 24 lipca 2010, 11:25

cieniutka gąbka. ok 3mm
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

endriu771
Posty: 163
Rejestracja: 21 października 2008, 11:06
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: endriu771 » 24 lipca 2010, 12:54

OLO pisze:cieniutka gąbka. ok 3mm
Piszesz, że gąbka..hmm, kolega przeczytał gdzieś w jakiejś książce(ciekawe której?), że byłby to filc... mógłbyś podać źródło tej informacji?

Jakim klejem najlepiej ten kawałek materiału przykleić?

Teraz tak przeglądam zdjęcia filtru w książkach i widzę, że powinien być tam jakiś pierścień osłaniający (patrz Skwarek, Kowal)...o co chodzi? czy faktycznie ma jakieś istotne znaczenie? W Kaimie chyba już go nie ma...

OLO
Posty: 9139
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO » 24 lipca 2010, 13:02

endriu771 pisze:źródło tej informacji
Organoleptyczne. Klej wygląda na Butapren
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

endriu771
Posty: 163
Rejestracja: 21 października 2008, 11:06
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: endriu771 » 24 lipca 2010, 13:11

OLO pisze:
endriu771 pisze:źródło tej informacji
Organoleptyczne. Klej wygląda na Butapren
tak myślałem, że wystarczy abyś "rzucił okiem" i wszystko jasne...
Z kolei słyszałem od pewnego właściciela, że powinien tam być klei odporny na temperaturę...stąd moje pytanie...

a jak by się miała sprawa tego pierścienia osłaniającego?

OLO
Posty: 9139
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO » 24 lipca 2010, 13:16

Jeśli z zewnatrz zaraz pod nakrętkato zwykął podkładka fi 5 lub fi 6. Zalezy jaki tam jest gwint
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

endriu771
Posty: 163
Rejestracja: 21 października 2008, 11:06
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: endriu771 » 24 lipca 2010, 15:09

OLO pisze:Jeśli z zewnatrz zaraz pod nakrętkato zwykął podkładka fi 5 lub fi 6. Zalezy jaki tam jest gwint
Miałem na myśli element, który miałby się znajdować wewnątrz filtru, między wkładem filtru a otworem do gaźnika.

OLO
Posty: 9139
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO » 24 lipca 2010, 21:07

Zgłupiałem. Zajrze do ksiażki.
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

endriu771
Posty: 163
Rejestracja: 21 października 2008, 11:06
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: endriu771 » 25 lipca 2010, 11:53

Jeśli chodzi o ten filc na przesuwie ciepłe-zimne...to podobno jest o nim mowa w Szenejce z 1983 r. Ja niestety mam z 74 i 77 i nic nie ma:(
Ostatnio zmieniony 25 lipca 2010, 12:00 przez endriu771, łącznie zmieniany 1 raz.

OLO
Posty: 9139
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO » 25 lipca 2010, 15:21

Nie masz bracie innych zmartwień?
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

Awatar użytkownika
maciejowski
Posty: 3832
Rejestracja: 25 lutego 2007, 19:08
Lokalizacja: Stołeczne Królewskie Miasto Kraków
Auto: gromadka gruzów

Post autor: maciejowski » 25 lipca 2010, 19:42

w 75, 77, 81 jest gąbka jak pisze OLO.

Krasik
Posty: 2575
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 19:05
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Krasik » 25 lipca 2010, 19:45

Jeja, o czym Wy mówicie?!
PF 125p Superleggera Veloce - suplement diety

endriu771
Posty: 163
Rejestracja: 21 października 2008, 11:06
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: endriu771 » 25 lipca 2010, 20:40

OLO pisze:Nie masz bracie innych zmartwień?
...może to z tego, że nie mam styczności z innymi pojazdami "naszej" marki a gdy już takowa się pojawi to okazuje się, że czegoś nie mam w swoim aucie i chciałbym to wyjaśnić...

a jeśli chodzi o zmartwienia to mam ich nie mało ale przecież trzeba małymi kroczkami do przodu...

pozdrawiam

Jojo
Posty: 529
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 23:33
Lokalizacja: Bronisze

Post autor: Jojo » 26 lipca 2010, 22:32

żeby ta blacha nie brzęczała podczas pracy silnika, założyłem na nią dętkę rowerową :)
"... Dobra, jedziemy fiaciorem dalej na łowy, kaman ..." :)

ODPOWIEDZ