Polonez 1.5 on wciaz nie pali :)

jednostka napędowa, układy zasilania, układ chłodzenia, układ wydechowy.

Moderator: Moderatorzy

sezarus

Polonez 1.5 on wciaz nie pali :)

Post autor: sezarus » 21 marca 2008, 19:22

Mam poloneza 1.5 gle z rocznika 93 z instalacja gazowa. Odpalam go na benzynie i koncze trase na benzynie. Mam teraz problemy z jego odpalaniem bardzo dlugo trzeba krecic,az zalapie i to tez nie od strzala, a ostatnio tak sie meczylem ze siadl akumulator a silnik nawet nie dygnol. Obstawiam ze do silnika nie dochodzi paliwo, w dodatku podczas konczenia ostatniej jazdy przy przelaczeniu na paliwo zauwazylem gasniecie silnika na biegu jalowym i ostre szarpanie na niskich obrotach. teraz potrzebuje fachowej porady co poldziowi dolega i co zrobic doraznie. Na gazie tez jest katorga go odpalic ponoc membrany na parowniku do wymiany. Tylko co z ta benzyna, bo cieply silnik na gazie chodzi elegancko.

WFO
Posty: 144
Rejestracja: 12 stycznia 2007, 07:27
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: WFO » 21 marca 2008, 20:24

Stawiam na pompę paliwa, a konkretnie na zaworki.
Niewykluczony też jest filtr paliwa.
Caro+GSI '98

wiciu

Post autor: wiciu » 22 marca 2008, 10:34

częstym problemem gaźnikowych z gazem jest przetarcie/przedziurawienie pływaka w komorze pływakowej gaźnika

Janisz
Posty: 2968
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 14:41
Lokalizacja: Warszawa k/Piaseczna k/ Złotokłosu

Post autor: Janisz » 24 marca 2008, 15:05

Ale wtedy go zalewa, i to tak, że nie ma bata, żeby go odpalić, a wacha się przelewa góra gaźnika...

Kriss
Posty: 2654
Rejestracja: 13 kwietnia 2007, 22:10
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Kriss » 25 marca 2008, 08:59

Ja bym wymienił pompke paliwa, jej cena nie zwala z nóg więc można kupić nową.
Polonez Caro 1.6 GLE o mocy 87 kucy z 1994 roku z przebiegiem tylko 068000km w pięknym ciemnym zielonym metaliku L-117 :)
To już historia, pojechał w świat z przebiegiem 079000km. Czas polować na wczesnego MR-a

HOMZIK
Posty: 2768
Rejestracja: 11 maja 2007, 15:30
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: HOMZIK » 30 marca 2008, 20:26

PANIE SZANOWNY :569:
Proponuje teścik mały zrobić :568:
Zdejmij wężyk doprowadzający paliwo do gaźnika i niech ktoś zakręci rozrusznikiem do chwili kiedy zacznie z wężyka lecieć paliwo.
Praktycznie to musi od razu lecieć jak tylko zakręcisz rozrusznikiem, a jeśli leci dopiero po długim kręceniu, to tak jak już ktoś tu wspomniał coś o zaworkach zwrotnych ,- być może to to.
Ja bym wtedy proponował wymiane całej pompki paliwowej :564:
Motocyklowy PROJEKT 120 w przygotowaniu. Termin realizacji lato 2014 Wykonawca : Milewski, Promocja : Agencja Reklamy CONTACT, motocykle dostarcza INTER MOTORS-dystrybutor DUCATI, TRIUMPH.

www.uzyjwyobrazni.pl

Awatar użytkownika
Tualatin
Posty: 617
Rejestracja: 15 kwietnia 2008, 21:12
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Tualatin » 08 maja 2008, 08:43

pompka ty chyba koszt około 35zł ?
Polonez Caro+ 1.6GSI 98r + KLIMA

Polonez Caro 1.6GLI 96r

Polonez 1500 81r

lord martin

Post autor: lord martin » 29 lipca 2008, 23:32

a moze zbyt niskie napiecie do rozrusznika ??? i meczy sie przy odpalaniu.

WFO
Posty: 144
Rejestracja: 12 stycznia 2007, 07:27
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: WFO » 30 lipca 2008, 15:13

Sezarus, no i co mu było?
Jest zasada, że gdy prosisz o pomoc, to potem napisz co faktycznie się działo - pomoże to innym, a nie tylko Tobie.
Ostatnio zmieniony 30 lipca 2008, 15:14 przez WFO, łącznie zmieniany 1 raz.
Caro+GSI '98

ODPOWIEDZ