PROSTE PYTANIA

Moderator: Moderatorzy

jose
Posts: 4344
Joined: 08 January 2007, 18:20
Location: Warszawa

Post by jose »

Szymon wrote: Jakiś pomysł na zmycie smaru/konserwacji z listew gumowych?
Środek do czyszczenia silników, tylko uważaj na lakier. Najlepiej zdejmij.

leon
Posts: 5378
Joined: 07 January 2007, 23:34
Location: Toruń

Post by leon »

jose wrote:uważaj na lakier. Najlepiej zdejmij.
Tylko uważaj, żeby się nie pogniótł.
Praktyka - Jest wtedy gdy wszystko działa, ale nie wiemy dlaczego.
Teoria - Jest wtedy gdy wiemy wszystko, a nic nie działa.

http://www.leszekknorps.republika.pl/ekosciema.html

Image

jose
Posts: 4344
Joined: 08 January 2007, 18:20
Location: Warszawa

Post by jose »

Listwy!

leon
Posts: 5378
Joined: 07 January 2007, 23:34
Location: Toruń

Post by leon »

Ale ze mnie blondynka
Image

:P
Praktyka - Jest wtedy gdy wszystko działa, ale nie wiemy dlaczego.
Teoria - Jest wtedy gdy wiemy wszystko, a nic nie działa.

http://www.leszekknorps.republika.pl/ekosciema.html

Image

Szymon
Posts: 3310
Joined: 07 January 2007, 19:54
Location: Varsovie

Post by Szymon »

Dzięki, będę kombinował. Najpierw zaprowadzę śmiecia na myjkę, bo tydzień postoju pod drzewem bardzo zmienia samochód. :P

lemin
Posts: 30
Joined: 08 September 2011, 11:28
Location: Wrocław

Post by lemin »

jaka funkcje pełni czujnik prędkości ( ten między skrzynią a linką prędkościomierza )
Fhtagn!

arnold
Posts: 348
Joined: 14 March 2011, 23:40
Location: Gliwice

Post by arnold »

Jest to czujnik dla kontrolera wtrysku.
To ja dowcipas. Salve!

Beauty_Limo
Posts: 76
Joined: 03 January 2012, 23:41
Location: warszawa

Post by Beauty_Limo »

czy jest ktoś z okolicy czarnkowa i mogłby obejrzeć mi opony w zamian za $ na flaszkę?
Polonez 88', GAZ 69M 68', GAZ 51 59', Lublin 51 58' i Fiat 125p 78'

qdlaty
Posts: 1270
Joined: 16 October 2008, 13:06
Location: tczew

Post by qdlaty »

ilu watowa powinna być żarówka od ładowania - 1W trochę słabo wzbudza alternator, podejrzewam 2 lub 3w (pn plus)?

jacekes
Administrator
Posts: 9973
Joined: 09 January 2007, 20:38
Location: Poznań
Auto: kredens i brzydaal
Contact:

Post by jacekes »

Z reguły widywałem 3W.
Last edited by jacekes on 13 May 2012, 19:59, edited 1 time in total.
"ale ty więcej złomów nie kupuj!"

Serocki
Posts: 2016
Joined: 15 April 2007, 16:27
Location: Elbląg

Post by Serocki »

W plusie 3W.

OLO
Posts: 9157
Joined: 09 January 2007, 13:29
Location: Wawa

Post by OLO »

Tak jest - 3 W
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

Bomber
Posts: 227
Joined: 15 December 2008, 18:15
Location: Warszawa

Post by Bomber »

Czy ktoś spotkał się z takim łożyskiem kulkowym?
szerokość wewnętrzna: 12mm
szerokość zewnętrzna:20mm

KinioPP
Posts: 602
Joined: 09 January 2007, 21:41
Location: Szczecinek
Contact:

Post by KinioPP »

Raczej o średnice chodzi nie szerokości.
W katalogach tylko 12/21

Wegorz91
Posts: 349
Joined: 20 January 2008, 16:14
Location: Kraków

Post by Wegorz91 »

Witajcie !

Mam takie pytanie, czy zbiornik paliwa (z pompą) z poloneza da się upchać do fiata? Chodzi mi o to czy jak się odpowiednio skróci wlew czy będzie pasować ? Czy może wlew jest tak wyprofilowany, że skrócenie nic nie da ?

Drugie moje pytanie jest takie, czy pływak z poloneza będzie się nadawać do fiata (okrągłe zegary ) ?

Pozdrawiam.

maciejowski
Posts: 3833
Joined: 25 February 2007, 19:08
Location: Stołeczne Królewskie Miasto Kraków
Auto: gromadka gruzów

Post by maciejowski »

Drugie moje pytanie jest takie, czy pływak z poloneza będzie się nadawać do fiata (okrągłe zegary ) ?
tak
Wegorz91 wrote:Mam takie pytanie, czy zbiornik paliwa (z pompą) z poloneza da się upchać do fiata? Chodzi mi o to czy jak się odpowiednio skróci wlew czy będzie pasować ?
z caro tak, z caro plusa chyba tak, z atu/atu plus nie.
Last edited by maciejowski on 20 May 2012, 21:58, edited 1 time in total.

Wegorz91
Posts: 349
Joined: 20 January 2008, 16:14
Location: Kraków

Post by Wegorz91 »

Dzięki wielkie za odpowiedź :564:

Slawek
Posts: 46
Joined: 23 June 2011, 22:26
Location: Biłgoraj

Post by Slawek »

maciejowski wrote: caro plusa chyba tak, z atu/atu plus nie.
Caro Plus ma takie same jak Atu i Atu Plus

Wegorz91
Posts: 349
Joined: 20 January 2008, 16:14
Location: Kraków

Post by Wegorz91 »

Chciałbym rozwikłać jeszcze jedną zagadkę. Kupiłem zbiornik z caro plusa gsi ( tak mi się wydaje :D ).

Już teraz w moim zbiorniku dekiel pompy ma średnice 12cm i 2 króćce na wąż + złącze zasilające. Czy to jest pompa do gsi ? 3.5 atm ?

Pytam bo coś mi świta czy nie powinna być to taka pompa bez powrotu i z przewodem skręcanym :
http://allegro.pl/zbiornik-polonez-caro ... 00753.html
:566:
Pozdrawiam.

clk
Posts: 333
Joined: 17 August 2008, 17:10
Location: Olsztyn

Post by clk »

czy zdejmę rozrusznik w polonezie bez wizyty na kanale?
caro+

JOZEF_S
Członek Stowarzyszenia
Posts: 9417
Joined: 11 January 2007, 10:59
Location: Lublin

Post by JOZEF_S »

nie.
Doświadczenie - umiem robić Nic. I nie skończyć w jeden dzień :D

SEAT - Sociedad Espaniola de Automobiles de Turismo
VAZ - Wołżański Awtomobilnyj Zawod
FIAT -Fabbrica Italiana Automobili Torino
ALFA ROMEO - Anonima Lombarda Fabrica Automobili ROMEO
TOFAS - Türk Otomobil Fabrikasi
KIA - Kyungsung Precision Industry
FSO - Fabryka Samochodów Osobowych

Marcin125p
Posts: 3658
Joined: 22 June 2009, 22:25
Location: Żukowo

Post by Marcin125p »

Dlaczego nie? Przecież jak podniesie auto, postawi je na kobyłkach by nie glebło, po czym położy się pod samochodem to nie potrzebuje kanału :P
125p...ociech
Życie lepsze bywa, gdy obok 125p stoi Niva :)

qdlaty
Posts: 1270
Joined: 16 October 2008, 13:06
Location: tczew

Post by qdlaty »

jeśli nie GSI to nawet nie trzeba pod samochód włazić, tylko wyjąć alternator (żeby rozrusznik wyciąnąć na zewnątrz) i wszystko z góry robiłem. No ale tej 3 trudno dostępnej śruby to fabrycznie już się monterom wkręcić nie chciało, tym łatwiej mialem :)
Last edited by qdlaty on 23 May 2012, 18:35, edited 2 times in total.

clk
Posts: 333
Joined: 17 August 2008, 17:10
Location: Olsztyn

Post by clk »

już zrobione
caro+

Ambrosios
Posts: 3497
Joined: 15 January 2007, 13:17
Location: Warszawa
Contact:

Post by Ambrosios »

Sruba to sruba, ale najbardziej wkurzala oslona termiczna przy zakladaniu :)
- Gadanie! Przegrałem, bo pan miał szczęście!
- Szczęście? Szczęście trzeba umieć sobie zorganizować.
Poker jest sztuką oszustwa, przyjacielu. Graliśmy uczciwie: ty oszukiwałeś, ja oszukiwałem - wygrał lepszy.

pumex
Posts: 172
Joined: 13 August 2011, 11:52
Location: Gdańsk
Contact:

Post by pumex »

Spotkał się ktoś z Was z samotrąbiącym w najmniej oczekiwanych momentach klaksonem? :P Są jakieś miejsca w których najczęściej coś tam się przeciera? Na samej kierownicy pod przyciskiem wszystko wygląda OK.

JOZEF_S
Członek Stowarzyszenia
Posts: 9417
Joined: 11 January 2007, 10:59
Location: Lublin

Post by JOZEF_S »

Pobaw się tymi blaszkami w pająku. Mialem to samo, jak skrecałem to trąbiło.
Doświadczenie - umiem robić Nic. I nie skończyć w jeden dzień :D

SEAT - Sociedad Espaniola de Automobiles de Turismo
VAZ - Wołżański Awtomobilnyj Zawod
FIAT -Fabbrica Italiana Automobili Torino
ALFA ROMEO - Anonima Lombarda Fabrica Automobili ROMEO
TOFAS - Türk Otomobil Fabrikasi
KIA - Kyungsung Precision Industry
FSO - Fabryka Samochodów Osobowych

jurek_j
Posts: 1477
Joined: 09 January 2007, 20:07
Location: FGW

Post by jurek_j »

He, he. Przed remontem w kolumnie kierowniczej miałem jakieś luzy, dlatego czasami samo z siebie auto trąbiło. Co lepsze, kolumny właściwie rzecz biorąc nie dotykałem, a luzu ni ma... Gdzieś, coś, jakoś było opisane jak kasować luz na kolumnie, jeśli mnie pamięć nie myli.

klysek1
Posts: 2833
Joined: 24 November 2007, 12:11
Location: Warszawa
Auto: Polski Fiat

Post by klysek1 »

Mi też czasem trąbi. Przy skręcaniu w prawo, w momencie odbijania dźwigni kierunkowskazu. Gdzie szukać przyczyny?

Janusz
Posts: 160
Joined: 27 November 2009, 20:39
Location: Dębica

Post by Janusz »

pumex wrote:Spotkał się ktoś z Was z samotrąbiącym w najmniej oczekiwanych momentach klaksonem? :P Są jakieś miejsca w których najczęściej coś tam się przeciera? Na samej kierownicy pod przyciskiem wszystko wygląda OK.
spróbuj pająka minimalnie opuścić w dół

Post Reply