PROSTE PYTANIA

Moderator: Moderatorzy

Marcin125p
Posty: 3660
Rejestracja: 22 czerwca 2009, 22:25
Lokalizacja: Żukowo

Post autor: Marcin125p »

Jednak Pepsi? :564:
125p...ociech
Życie lepsze bywa, gdy obok 125p stoi Niva :)

JOZEF_S
Członek Stowarzyszenia
Posty: 9417
Rejestracja: 11 stycznia 2007, 10:59
Lokalizacja: Lublin

Post autor: JOZEF_S »

Nic a nic ! :)
Doświadczenie - umiem robić Nic. I nie skończyć w jeden dzień :D

SEAT - Sociedad Espaniola de Automobiles de Turismo
VAZ - Wołżański Awtomobilnyj Zawod
FIAT -Fabbrica Italiana Automobili Torino
ALFA ROMEO - Anonima Lombarda Fabrica Automobili ROMEO
TOFAS - Türk Otomobil Fabrikasi
KIA - Kyungsung Precision Industry
FSO - Fabryka Samochodów Osobowych

leon
Posty: 5378
Rejestracja: 07 stycznia 2007, 23:34
Lokalizacja: Toruń

Post autor: leon »

JOZEF_S, zmiany w muzku są nieodwracalne. :P
Praktyka - Jest wtedy gdy wszystko działa, ale nie wiemy dlaczego.
Teoria - Jest wtedy gdy wiemy wszystko, a nic nie działa.

http://www.leszekknorps.republika.pl/ekosciema.html

Obrazek

OLO
Posty: 9159
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO »

Tak jest. Wiadomo co sie od Coli...
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

arnold
Posty: 348
Rejestracja: 14 marca 2011, 23:40
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: arnold »

Na forum 125p jest schemat podłączania obrotomierza kwadratowego w wiązkę okrągłych liczników. Można to zaimplementować w drugą stronę.
To ja dowcipas. Salve!

Tales
Posty: 458
Rejestracja: 18 listopada 2013, 21:29
Lokalizacja: Koluszki

Post autor: Tales »

Jaka jest prawidłowa długość piór wycieraczek do Caro MR93 oraz jakiej firmy pióra polecacie?
FSO Polonez Caro 1.6GLE

jacekes
Administrator
Posty: 9977
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 20:38
Lokalizacja: Poznań
Auto: kredens i brzydaal
Kontakt:

Post autor: jacekes »

Ja lubię wycieraczki ALCA. Tanie i dobre. Długości pewnie ktoś zaraz poda.
"ale ty więcej złomów nie kupuj!"

raffi
Posty: 1370
Rejestracja: 14 lipca 2013, 15:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: raffi »

Tales pisze:Jaka jest prawidłowa długość piór wycieraczek do Caro MR93
W sumie podchwytliwe pytanie. Przewertowałem Trzeciaka i instrukcję - ani słowa nie ma o tym. Lecę więc z pamięci:

Moim zdaniem fabrycznie było CHYBA 400mm. Ale 450mm też na pewno wchodzą, bo takie właśnie mam zamontowane.
Raffi
---------------------------------
Kto pod kim dołki kopie, ten jeździ na ropie ;-)

Tales
Posty: 458
Rejestracja: 18 listopada 2013, 21:29
Lokalizacja: Koluszki

Post autor: Tales »

raffi pisze:Przewertowałem Trzeciaka i instrukcję - ani słowa nie ma o tym.
No właśnie. Ja przejrzałem Trzeciaka, Morawskiego, oryginalną instrukcję i nic. Teraz mam założone jedno pióro dłuższe a drugie krótsze i nie wiem jakie powinny być prawidłowe.
Polecacie te wycieraczki płaskie, jednolite takie jak ta: http://allegro.pl/wycieraczki-samochodo ... 88555.html czy lepiej te "tradycyjne"?
Ostatnio zmieniony 14 stycznia 2015, 21:09 przez Tales, łącznie zmieniany 1 raz.
FSO Polonez Caro 1.6GLE

raffi
Posty: 1370
Rejestracja: 14 lipca 2013, 15:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: raffi »

Tales pisze:Polecacie te wycieraczki płaskie, jednolite takie jak ta: http://allegro.pl/wycieraczki-samochodo ... 88555.html czy lepiej te "tradycyjne"?
Ja osobiście jeżdżę na tradycyjnych. Auto stare, sprężyny w ramionach wyrobione, to wolę mieć "grubsze" pióro z "pantografem" niż coś cienkiego, czego wypracowana sprężynka nie będzie miała siły odpowiednio dociskać do szyby.

Ale pewnie będą też tacy, co wolą płaskie. W sumie najbardziej to i tak zależy od tego w jakim stanie masz ramiona ze sprężynami. Jak sprężynka nie jest wyciągnięta to powinna dać radę i z cieńszym piórem.
Raffi
---------------------------------
Kto pod kim dołki kopie, ten jeździ na ropie ;-)

Buton
Członek Stowarzyszenia
Posty: 814
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 19:25
Lokalizacja: Łuków
Auto: Mercedes-Benz Actros

Post autor: Buton »

Caro MR93 miało oba pióra długości 51 cm. Spokojnie mieszczą się 53 cm i jest troszkę więcej szyby przetarte. Tak jak Jacek polecam Alcę. Rewelacyjny stosunek ceny do jakości.
Za kółkiem siadam, włączam gaz
Dwadzieścia ton wytaczam znów na szosę

magneto
Posty: 377
Rejestracja: 14 sierpnia 2012, 20:03
Lokalizacja: Lisiec Wielki k. Konina
Auto: Polonez 1,4 Atu

Post autor: magneto »

Jeśli w dowodzie rejestracyjnym w okienku O.1 jest wbite 1000 kg a w okienku O.2 nie ma nic.To znaczy ze nie można tym samochodem ciągnąć przyczepki bez hamulca?

BORYS
Posty: 2670
Rejestracja: 11 września 2007, 18:34
Lokalizacja: z Luksemburga

Post autor: BORYS »

magneto pisze:Jeśli w dowodzie rejestracyjnym w okienku O.1 jest wbite 1000 kg a w okienku O.2 nie ma nic.To znaczy ze nie można tym samochodem ciągnąć przyczepki bez hamulca?
Ciekawi mnie odpowiedz na to pytanie.

Moja Montana mimo iz ma (w domysle) hak od nowosci w rubryce o przyczepach nie wpisane nic. Natomiast Passat ma 1600/650 - glupota absolutna ze takim Passatem nie moglbym ciagac przyczepki niehamowanej o DMC 750 kg.
Ura Bura Szef Podwóra

VIGOR_PICTURES
Posty: 95
Rejestracja: 27 maja 2014, 09:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: VIGOR_PICTURES »

Dobry, kto mi sprzeda dobry patent na pozbycie się tulei ślizgowych z rozrusznika? (ATU PLUS 1.6 BOSCH) Szczotki wymieniłem, automat wyczyściłem i nasmarowałem bo smar na tłoczku automatu był wyschnięty. Dodatkowo komutator wyszlifowany i wyczyszczony. Zostały mi te pierdzielone tuleje. Je się jakoś wybija?
Pozdrawiam!

maciejowski
Posty: 3833
Rejestracja: 25 lutego 2007, 19:08
Lokalizacja: Stołeczne Królewskie Miasto Kraków
Auto: gromadka gruzów

Post autor: maciejowski »

dobierz śrubę, czy cokolwiek odpowiedniej średnicy i wybij.

jurek_j
Posty: 1477
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 20:07
Lokalizacja: FGW

Post autor: jurek_j »

Ile blaszek-łapek przypadało na uszczelkę klapy bagażnika w 125p wg wymysłu fabryki?

klysek1
Posty: 2833
Rejestracja: 24 listopada 2007, 12:11
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Polski Fiat

Post autor: klysek1 »

Wydaje mi się, że po 2 na krótszy bok i po 4 na dłuższy.

jurek_j
Posty: 1477
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 20:07
Lokalizacja: FGW

Post autor: jurek_j »

OK. Jakim klejem warto przykleić tą uszczelkę tylnej klapy do budy? Kiedyś próbowałem jakimś szewskim, o zapachu dość zbliżonym do butaprenu, zły nie był, ale szaleństwa też nie odnalazłem, zwłaszcza na rogach.

klysek1
Posty: 2833
Rejestracja: 24 listopada 2007, 12:11
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Polski Fiat

Post autor: klysek1 »

Próbowałem butaprenu i kilku innych, ale cały czas się odklejała. Ostatecznie przykleiłem kropelką i trzyma się doskonale :P

leon
Posty: 5378
Rejestracja: 07 stycznia 2007, 23:34
Lokalizacja: Toruń

Post autor: leon »

klysek1 pisze:Próbowałem butaprenu
Ale skończyłeś już z tym ?
Praktyka - Jest wtedy gdy wszystko działa, ale nie wiemy dlaczego.
Teoria - Jest wtedy gdy wiemy wszystko, a nic nie działa.

http://www.leszekknorps.republika.pl/ekosciema.html

Obrazek

klysek1
Posty: 2833
Rejestracja: 24 listopada 2007, 12:11
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Polski Fiat

Post autor: klysek1 »

Oczywiście, przecież napisałem w czasie przeszłym ;)

raffi
Posty: 1370
Rejestracja: 14 lipca 2013, 15:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: raffi »

maciejowski pisze:dobierz śrubę, czy cokolwiek odpowiedniej średnicy i wybij.
Albo lepiej nawet nie wybij, a z pomocą odpowiednich podkładek o różnej średnicy i śruby z nakrętką zrób ściągacz i wykręć.
Raffi
---------------------------------
Kto pod kim dołki kopie, ten jeździ na ropie ;-)

OBI
Posty: 494
Rejestracja: 10 kwietnia 2007, 20:46
Lokalizacja: Kraków

Post autor: OBI »

Jakie parametry mają te rarytaśne i drogie felgi Grand Prix?
O szerokość i ET się rozchodzi.
Oni się wożą a ja jeżdżę.

BORYS
Posty: 2670
Rejestracja: 11 września 2007, 18:34
Lokalizacja: z Luksemburga

Post autor: BORYS »

OBI pisze:Jakie parametry mają te rarytaśne i drogie felgi Grand Prix?
O szerokość i ET się rozchodzi.
Te pojawiajace sie u nas to zazwyczaj 5,5 cala szerokosci.

Oprocz tego, wedle wiedzy znajomego, sa rowniez 6 i 7 calowe.

ET nie znam, nie wiem czy odsadzenie jest wybite na feldze, zapytaj Jula.
Ura Bura Szef Podwóra

OBI
Posty: 494
Rejestracja: 10 kwietnia 2007, 20:46
Lokalizacja: Kraków

Post autor: OBI »

OK dzięki.
Julo wypowiedz się :)
Oni się wożą a ja jeżdżę.

zygmunt
Posty: 264
Rejestracja: 01 grudnia 2007, 22:03
Lokalizacja: SLOUGH,UK.

Post autor: zygmunt »

Witajcie! Jaka jest roznica miedzy gaznikiem do silnika 1300 a 1500? Dysze tylko? Da sie je przekrecic i w ten sposob przystosowac gaznik do pracy z silnikiem 1300?
Z gory dzieki!
125p'70-Anglia

arnold
Posty: 348
Rejestracja: 14 marca 2011, 23:40
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: arnold »

To ja dowcipas. Salve!

zygmunt
Posty: 264
Rejestracja: 01 grudnia 2007, 22:03
Lokalizacja: SLOUGH,UK.

Post autor: zygmunt »

Dzieki Arnold!
125p'70-Anglia

arnold
Posty: 348
Rejestracja: 14 marca 2011, 23:40
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: arnold »

Gardziele możesz przełożyć. Z reguły można je wybić przez drewniany klocek.
To ja dowcipas. Salve!

zygmunt
Posty: 264
Rejestracja: 01 grudnia 2007, 22:03
Lokalizacja: SLOUGH,UK.

Post autor: zygmunt »

Aha, ale nie wiadomo czy podejdzie bo gaźnik ktory chce (chciałem) kupic to oryginalny Weber.
Cena z kosmosu wiec wolałbym miec pewność, ze podejdzie. Napisałem do sprzedającego co by zmierzył gardziele lub doszukał sie jakis dokładniejszych danych.
Tak czy inaczej dzieki.
125p'70-Anglia

ODPOWIEDZ