PROSTE PYTANIA

Moderator: Moderatorzy

jose
Posty: 4344
Rejestracja: 08 stycznia 2007, 18:20
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jose »

OLO pisze:6x13 na BBSie ET13 185/70
Eee tam, co to jest 6" ET 13 :D 7" ET3 + 25mm dystansu w fiacie z przodu (płaska felga truckowska nie siada na wystający ładowski zacisk :D) i prawie się mieści w nadkolach :D

Janusz
Posty: 160
Rejestracja: 27 listopada 2009, 20:39
Lokalizacja: Dębica

Post autor: Janusz »

Czy takie amortyzatory (podobno do 125p) :
http://imageshack.us/photo/my-images/46/dsc04242yq.jpg/
spasują do szerokiego caro 96 ? i ten wachacz też ? :
http://imageshack.us/photo/my-images/35/dsc04244n.jpg/

magneto
Posty: 377
Rejestracja: 14 sierpnia 2012, 20:03
Lokalizacja: Lisiec Wielki k. Konina
Auto: Polonez 1,4 Atu

Post autor: magneto »

sprzęgło w polonezie GLI z 94 roku. gdy jest wciśnięte jest ok biegi wchodzą, gdy jest luz a sprzęgło puszczone samochód minimalnie rusza.gdzie może być przyczyna ?

maciejowski
Posty: 3833
Rejestracja: 25 lutego 2007, 19:08
Lokalizacja: Stołeczne Królewskie Miasto Kraków
Auto: gromadka gruzów

Post autor: maciejowski »

za gęsty olej w skrzyni. chyba, że na mrozie, to normalne.

arnold
Posty: 348
Rejestracja: 14 marca 2011, 23:40
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: arnold »

Zimno to se pojedzie.
To ja dowcipas. Salve!

jacekes
Administrator
Posty: 9977
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 20:38
Lokalizacja: Poznań
Auto: kredens i brzydaal
Kontakt:

Post autor: jacekes »

maciejowski pisze:za gęsty olej w skrzyni. chyba, że na mrozie, to normalne.
Na hipolu owszem.
"ale ty więcej złomów nie kupuj!"

magneto
Posty: 377
Rejestracja: 14 sierpnia 2012, 20:03
Lokalizacja: Lisiec Wielki k. Konina
Auto: Polonez 1,4 Atu

Post autor: magneto »

podziękował

ŁobuchGSI
Posty: 123
Rejestracja: 26 stycznia 2013, 00:14
Lokalizacja: Wrotnów

Post autor: ŁobuchGSI »

Tak to raczej na pewno gęsty olej jest tego przyczyną,u szwagra tak było(miał jakiś syf,ktoś mu załatwił)po zmianie oleju tego nie było,dodatkowo do momentu rozgrzania ciężko było zmienić z dwójki na jedynkę.


I chciałbym przeprosić bo w którymś poście napisałem o et moich ALU...
Koła były na aucie a znalazłem takie same na allegro i stamtąd wziąłem et...
U mnie jest przód et35 a tył et30. Sorka za wprowadzenie w bład :562:
Polonez 1.6GSI 99r

Bomber
Posty: 227
Rejestracja: 15 grudnia 2008, 18:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bomber »

Drzwi w czerwonym podkładzie, do borewicza to:
a)fabryka
b)rzemiosło
c)nie ma reguły
?

bing17
Posty: 434
Rejestracja: 01 marca 2008, 15:59
Lokalizacja: Łódź

Post autor: bing17 »

C.
Kupię:
takie felgi http://img361.imageshack.us/img361/5899 ... 024uu6.jpg
taki znaczek na atrapę do 125p
http://piotrwiewiora.w.interia.pl/hist.fsocars.jpg

Kontakt GG 1047207 (niewidoczny) e-mail bing17@o2.pl

Bomber
Posty: 227
Rejestracja: 15 grudnia 2008, 18:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bomber »

Po czym rozpoznać oryginał? Zastanawiam się nad tymi:
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... d8ad271373

michal77
Posty: 73
Rejestracja: 26 grudnia 2008, 14:27
Lokalizacja: Gorzyce k.Wodzisławia Śl.

Post autor: michal77 »

Dostane gdzieś takie coś?

Obrazek

są to króćce znajdujące sie w drugim otworze baku trucka. Mam pompkę na zewnątrz.

Przeszukuję allegro ale bez rezultatów. Czujniki poziomu paliwa są, a tego do drugiej dziury (właściwie jak to się dokładnie nazywa?) brak.
Truck 1.6 LB
Obrazek

qdlaty
Posty: 1270
Rejestracja: 16 października 2008, 13:06
Lokalizacja: tczew

Post autor: qdlaty »

wstaw zasilanie z malucha, tylko tam jest w 1 czujnik i 1 krociec - musisz wstawic trojnik.

autowidol
Członek Stowarzyszenia
Posty: 1650
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 09:27
Lokalizacja: Czapelki, gm. Świecie
Kontakt:

Post autor: autowidol »

michal77 pisze:Dostane gdzieś takie coś?

Obrazek

są to króćce znajdujące sie w drugim otworze baku trucka. Mam pompkę na zewnątrz.

Przeszukuję allegro ale bez rezultatów. Czujniki poziomu paliwa są, a tego do drugiej dziury (właściwie jak to się dokładnie nazywa?) brak.
To się nazywa: powrót i zasilanie. Nie do kupienia. Tak jak radzi Qdlaty podeprzyj się maluchem. Tam jest 3w1. Zasilanie, powrót i czujnik poziomu. Max. 50 zł.

michal77
Posty: 73
Rejestracja: 26 grudnia 2008, 14:27
Lokalizacja: Gorzyce k.Wodzisławia Śl.

Post autor: michal77 »

Czyli, że z malucha ma taki sam rozmiar dekla?

Takie coś znalazłem, tylko drogie to to to.
Ostatnio zmieniony 04 kwietnia 2013, 19:31 przez michal77, łącznie zmieniany 2 razy.
Truck 1.6 LB
Obrazek

sta1416
Posty: 135
Rejestracja: 08 marca 2011, 17:31
Lokalizacja: Mikołów

Post autor: sta1416 »

Ze zwykłego poloneza GLE by nie podeszło? Tam są 2 przewody paliwowe i czujnik. Zawsze możesz nie podłączać albo osobny czujnik wymontować i zaślepić jeden otwór.
Pozdrawiam.

autowidol
Członek Stowarzyszenia
Posty: 1650
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 09:27
Lokalizacja: Czapelki, gm. Świecie
Kontakt:

Post autor: autowidol »

michal77 pisze:Czyli, że z malucha ma taki sam rozmiar dekla?

Takie coś znalazłem, tylko drogie to to to.
Przyznam, że nie wiem. Ja miałem zjedzony cały zbiornik, a cena truckowskiego mnie zabiła, więc mam od malucha. Jeżdżę mało, max. 1000 km rocznie.

Mogę jutro zmierzyć rozmiar otworu i rozstaw szpilek. Podpowiada mi coś w kolanie, że podejdzie.

Kupowałem graty w zwykłym gminnym sklepiku motoryzacyjnym. Zbiornik od malucha 50 i czujnik z zasilaniem i powrotem też coś koło 50.

michal77
Posty: 73
Rejestracja: 26 grudnia 2008, 14:27
Lokalizacja: Gorzyce k.Wodzisławia Śl.

Post autor: michal77 »

Dzięki za podpowiedzi.

Znalazłem jeszcze uszczelkę pod czujnik, wygląda identycznie jak polonezowska. Jeżeli wymiary te same, to to podejdzie.

Zbiornik już mam od trucka, więc go założę, tylko te króćce potrzebuję.

Jak zmierzysz to będzie super. Jutro jadę jeszcze do jednego sklepu co mają części FSO, jak nie będzie to porównam gdzieś od malucha.
sta1416 pisze:Ze zwykłego poloneza GLE by nie podeszło? Tam są 2 przewody paliwowe i czujnik.
Jeżeli wymiarowo podejdzie to można wykorzystać, tylko tego też nie znalazłem (przynajmniej na allegro, w sklepach nie pytałem).
Ostatnio zmieniony 04 kwietnia 2013, 20:15 przez michal77, łącznie zmieniany 3 razy.
Truck 1.6 LB
Obrazek

qdlaty
Posty: 1270
Rejestracja: 16 października 2008, 13:06
Lokalizacja: tczew

Post autor: qdlaty »

autowidol pisze:Czyli, że z malucha ma taki sam rozmiar dekla?
na 99,9% ten sam. Ja aktualnie chyba mam w trucku ze zbiornikiem malucha zasilanie z GLE wkręcone.

michal77
Posty: 73
Rejestracja: 26 grudnia 2008, 14:27
Lokalizacja: Gorzyce k.Wodzisławia Śl.

Post autor: michal77 »

Również czujnik poziomu paliwa z malucha nie do dostania, pytałem nawet w sklepie z ori częściami Fiata, mówił że nawet w hurtowniach tego już nie ma. Dlatego ten na allegro taki drogi.

Chyba pozostaje jedynie szrot.
Truck 1.6 LB
Obrazek

Grizli
Posty: 1272
Rejestracja: 16 stycznia 2007, 11:13
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Grizli »

Czy uszczelka pod głowicę jest taka sama do silnika 1,6GSI jak i do starszych?

arnold
Posty: 348
Rejestracja: 14 marca 2011, 23:40
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: arnold »

Tak.
To ja dowcipas. Salve!

Grizli
Posty: 1272
Rejestracja: 16 stycznia 2007, 11:13
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Grizli »

Goetze bedzie dobra?77zł to chyba cena w miare.

arnold
Posty: 348
Rejestracja: 14 marca 2011, 23:40
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: arnold »

Będzie dobra. Cena jak już jest 200% w miarę.
To ja dowcipas. Salve!

Crocodile
Posty: 92
Rejestracja: 03 czerwca 2012, 20:09
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Crocodile »

Może ktoś z Was wie jaki powinien być moment dokręcania nakrętki śruby dolnego mocowania amortyzatora do wspornika resoru (Polonez Atu Plus)?
Trzeciak podaje 64Nm przy śrubie M12x1.25 ALE tam jest śruba M10. Być może zamienił w książce miejscami górę z dołem. Jest to możliwe? Dla nakrętki górnego mocowania amortyzatora M10x1.25 podaje 39Nm. Koledzy, która z tych wartości jest właściwa?

Pozdrawiam,
A.
Polonez Atu Plus 1.6GSI
krokodylteam.blogspot.com

OLO
Posty: 9159
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO »

Skoro głowica w maluchu jest na 3 "Y" to tu daj 1 "Y".
Litości. Dokręć i tyle.
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

arnold
Posty: 348
Rejestracja: 14 marca 2011, 23:40
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: arnold »

Oba momenty są śmieszne, więc zrób tak jak mówi OLO. Dokręć po prostu ;)
To ja dowcipas. Salve!

Crocodile
Posty: 92
Rejestracja: 03 czerwca 2012, 20:09
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Crocodile »

:-)

Panowie ja wszystko rozumiem, ale ja chcę mieć to dokręcone tak, jak powinno być :-)
Polonez Atu Plus 1.6GSI
krokodylteam.blogspot.com

jurek_j
Posty: 1477
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 20:07
Lokalizacja: FGW

Post autor: jurek_j »

Czyli rozbieracie i składacie od nowa cale auto, co by wszystko było tak, jak powinno być?

Inna materia. Sprzęgło w starym fiacie. Przy ruszaniu strasznie szarpie mi lewarkiem i budą do przodu i do tyłu naprzemiennie, tak jakbym dodawał za mało gazu. No ale jak dam więcej gazu, to dziadostwo jeszcze bardziej wariuje. Sprężyny docisku?

arnold
Posty: 348
Rejestracja: 14 marca 2011, 23:40
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: arnold »

Może być że krzywo bierze, zatarty wieloklin na wale podobno też to robi.

Co do tych momentów, to one i tak są śmieszne. A jak śruba jest brudna, tłusta i w ogóle to wiesz. Na prawdę należy przenieść swoją uwagę na co innego.
To ja dowcipas. Salve!

ODPOWIEDZ