PROSTE PYTANIA

Moderator: Moderatorzy

jose
Posty: 4345
Rejestracja: 08 stycznia 2007, 18:20
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jose »

Szymon pisze: Jakiś pomysł na zmycie smaru/konserwacji z listew gumowych?
Środek do czyszczenia silników, tylko uważaj na lakier. Najlepiej zdejmij.

leon
Posty: 5378
Rejestracja: 07 stycznia 2007, 23:34
Lokalizacja: Toruń

Post autor: leon »

jose pisze:uważaj na lakier. Najlepiej zdejmij.
Tylko uważaj, żeby się nie pogniótł.
Praktyka - Jest wtedy gdy wszystko działa, ale nie wiemy dlaczego.
Teoria - Jest wtedy gdy wiemy wszystko, a nic nie działa.

http://www.leszekknorps.republika.pl/ekosciema.html

Obrazek

jose
Posty: 4345
Rejestracja: 08 stycznia 2007, 18:20
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jose »

Listwy!

leon
Posty: 5378
Rejestracja: 07 stycznia 2007, 23:34
Lokalizacja: Toruń

Post autor: leon »

Ale ze mnie blondynka
Obrazek

:P
Praktyka - Jest wtedy gdy wszystko działa, ale nie wiemy dlaczego.
Teoria - Jest wtedy gdy wiemy wszystko, a nic nie działa.

http://www.leszekknorps.republika.pl/ekosciema.html

Obrazek

Szymon
Posty: 3310
Rejestracja: 07 stycznia 2007, 19:54
Lokalizacja: Varsovie

Post autor: Szymon »

Dzięki, będę kombinował. Najpierw zaprowadzę śmiecia na myjkę, bo tydzień postoju pod drzewem bardzo zmienia samochód. :P

lemin
Posty: 30
Rejestracja: 08 września 2011, 11:28
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: lemin »

jaka funkcje pełni czujnik prędkości ( ten między skrzynią a linką prędkościomierza )
Fhtagn!

arnold
Posty: 348
Rejestracja: 14 marca 2011, 23:40
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: arnold »

Jest to czujnik dla kontrolera wtrysku.
To ja dowcipas. Salve!

Beauty_Limo
Posty: 76
Rejestracja: 03 stycznia 2012, 23:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Beauty_Limo »

czy jest ktoś z okolicy czarnkowa i mogłby obejrzeć mi opony w zamian za $ na flaszkę?
Polonez 88', GAZ 69M 68', GAZ 51 59', Lublin 51 58' i Fiat 125p 78'

qdlaty
Posty: 1270
Rejestracja: 16 października 2008, 13:06
Lokalizacja: tczew

Post autor: qdlaty »

ilu watowa powinna być żarówka od ładowania - 1W trochę słabo wzbudza alternator, podejrzewam 2 lub 3w (pn plus)?

jacekes
Administrator
Posty: 9988
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 20:38
Lokalizacja: Poznań
Auto: kredens i brzydaal
Kontakt:

Post autor: jacekes »

Z reguły widywałem 3W.
Ostatnio zmieniony 13 maja 2012, 19:59 przez jacekes, łącznie zmieniany 1 raz.
"ale ty więcej złomów nie kupuj!"

Serocki
Posty: 2016
Rejestracja: 15 kwietnia 2007, 16:27
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Serocki »

W plusie 3W.

OLO
Posty: 9169
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO »

Tak jest - 3 W
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

Bomber
Posty: 227
Rejestracja: 15 grudnia 2008, 18:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bomber »

Czy ktoś spotkał się z takim łożyskiem kulkowym?
szerokość wewnętrzna: 12mm
szerokość zewnętrzna:20mm

KinioPP
Posty: 602
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 21:41
Lokalizacja: Szczecinek
Kontakt:

Post autor: KinioPP »

Raczej o średnice chodzi nie szerokości.
W katalogach tylko 12/21

Wegorz91
Posty: 349
Rejestracja: 20 stycznia 2008, 16:14
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Wegorz91 »

Witajcie !

Mam takie pytanie, czy zbiornik paliwa (z pompą) z poloneza da się upchać do fiata? Chodzi mi o to czy jak się odpowiednio skróci wlew czy będzie pasować ? Czy może wlew jest tak wyprofilowany, że skrócenie nic nie da ?

Drugie moje pytanie jest takie, czy pływak z poloneza będzie się nadawać do fiata (okrągłe zegary ) ?

Pozdrawiam.

maciejowski
Posty: 3833
Rejestracja: 25 lutego 2007, 19:08
Lokalizacja: Stołeczne Królewskie Miasto Kraków
Auto: gromadka gruzów

Post autor: maciejowski »

Drugie moje pytanie jest takie, czy pływak z poloneza będzie się nadawać do fiata (okrągłe zegary ) ?
tak
Wegorz91 pisze:Mam takie pytanie, czy zbiornik paliwa (z pompą) z poloneza da się upchać do fiata? Chodzi mi o to czy jak się odpowiednio skróci wlew czy będzie pasować ?
z caro tak, z caro plusa chyba tak, z atu/atu plus nie.
Ostatnio zmieniony 20 maja 2012, 21:58 przez maciejowski, łącznie zmieniany 1 raz.

Wegorz91
Posty: 349
Rejestracja: 20 stycznia 2008, 16:14
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Wegorz91 »

Dzięki wielkie za odpowiedź :564:

Slawek
Posty: 46
Rejestracja: 23 czerwca 2011, 22:26
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: Slawek »

maciejowski pisze: caro plusa chyba tak, z atu/atu plus nie.
Caro Plus ma takie same jak Atu i Atu Plus

Wegorz91
Posty: 349
Rejestracja: 20 stycznia 2008, 16:14
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Wegorz91 »

Chciałbym rozwikłać jeszcze jedną zagadkę. Kupiłem zbiornik z caro plusa gsi ( tak mi się wydaje :D ).

Już teraz w moim zbiorniku dekiel pompy ma średnice 12cm i 2 króćce na wąż + złącze zasilające. Czy to jest pompa do gsi ? 3.5 atm ?

Pytam bo coś mi świta czy nie powinna być to taka pompa bez powrotu i z przewodem skręcanym :
http://allegro.pl/zbiornik-polonez-caro ... 00753.html
:566:
Pozdrawiam.

clk
Posty: 333
Rejestracja: 17 sierpnia 2008, 17:10
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: clk »

czy zdejmę rozrusznik w polonezie bez wizyty na kanale?
caro+

JOZEF_S
Członek Stowarzyszenia
Posty: 9417
Rejestracja: 11 stycznia 2007, 10:59
Lokalizacja: Lublin

Post autor: JOZEF_S »

nie.
Doświadczenie - umiem robić Nic. I nie skończyć w jeden dzień :D

SEAT - Sociedad Espaniola de Automobiles de Turismo
VAZ - Wołżański Awtomobilnyj Zawod
FIAT -Fabbrica Italiana Automobili Torino
ALFA ROMEO - Anonima Lombarda Fabrica Automobili ROMEO
TOFAS - Türk Otomobil Fabrikasi
KIA - Kyungsung Precision Industry
FSO - Fabryka Samochodów Osobowych

Marcin125p
Posty: 3662
Rejestracja: 22 czerwca 2009, 22:25
Lokalizacja: Żukowo

Post autor: Marcin125p »

Dlaczego nie? Przecież jak podniesie auto, postawi je na kobyłkach by nie glebło, po czym położy się pod samochodem to nie potrzebuje kanału :P
125p...ociech
Życie lepsze bywa, gdy obok 125p stoi Niva :)

qdlaty
Posty: 1270
Rejestracja: 16 października 2008, 13:06
Lokalizacja: tczew

Post autor: qdlaty »

jeśli nie GSI to nawet nie trzeba pod samochód włazić, tylko wyjąć alternator (żeby rozrusznik wyciąnąć na zewnątrz) i wszystko z góry robiłem. No ale tej 3 trudno dostępnej śruby to fabrycznie już się monterom wkręcić nie chciało, tym łatwiej mialem :)
Ostatnio zmieniony 23 maja 2012, 18:35 przez qdlaty, łącznie zmieniany 2 razy.

clk
Posty: 333
Rejestracja: 17 sierpnia 2008, 17:10
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: clk »

już zrobione
caro+

Ambrosios
Posty: 3497
Rejestracja: 15 stycznia 2007, 13:17
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Ambrosios »

Sruba to sruba, ale najbardziej wkurzala oslona termiczna przy zakladaniu :)
- Gadanie! Przegrałem, bo pan miał szczęście!
- Szczęście? Szczęście trzeba umieć sobie zorganizować.
Poker jest sztuką oszustwa, przyjacielu. Graliśmy uczciwie: ty oszukiwałeś, ja oszukiwałem - wygrał lepszy.

pumex
Posty: 172
Rejestracja: 13 sierpnia 2011, 11:52
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: pumex »

Spotkał się ktoś z Was z samotrąbiącym w najmniej oczekiwanych momentach klaksonem? :P Są jakieś miejsca w których najczęściej coś tam się przeciera? Na samej kierownicy pod przyciskiem wszystko wygląda OK.

JOZEF_S
Członek Stowarzyszenia
Posty: 9417
Rejestracja: 11 stycznia 2007, 10:59
Lokalizacja: Lublin

Post autor: JOZEF_S »

Pobaw się tymi blaszkami w pająku. Mialem to samo, jak skrecałem to trąbiło.
Doświadczenie - umiem robić Nic. I nie skończyć w jeden dzień :D

SEAT - Sociedad Espaniola de Automobiles de Turismo
VAZ - Wołżański Awtomobilnyj Zawod
FIAT -Fabbrica Italiana Automobili Torino
ALFA ROMEO - Anonima Lombarda Fabrica Automobili ROMEO
TOFAS - Türk Otomobil Fabrikasi
KIA - Kyungsung Precision Industry
FSO - Fabryka Samochodów Osobowych

jurek_j
Posty: 1477
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 20:07
Lokalizacja: FGW

Post autor: jurek_j »

He, he. Przed remontem w kolumnie kierowniczej miałem jakieś luzy, dlatego czasami samo z siebie auto trąbiło. Co lepsze, kolumny właściwie rzecz biorąc nie dotykałem, a luzu ni ma... Gdzieś, coś, jakoś było opisane jak kasować luz na kolumnie, jeśli mnie pamięć nie myli.

klysek1
Posty: 2833
Rejestracja: 24 listopada 2007, 12:11
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Polski Fiat

Post autor: klysek1 »

Mi też czasem trąbi. Przy skręcaniu w prawo, w momencie odbijania dźwigni kierunkowskazu. Gdzie szukać przyczyny?

Janusz
Posty: 160
Rejestracja: 27 listopada 2009, 20:39
Lokalizacja: Dębica

Post autor: Janusz »

pumex pisze:Spotkał się ktoś z Was z samotrąbiącym w najmniej oczekiwanych momentach klaksonem? :P Są jakieś miejsca w których najczęściej coś tam się przeciera? Na samej kierownicy pod przyciskiem wszystko wygląda OK.
spróbuj pająka minimalnie opuścić w dół

ODPOWIEDZ