PROSTE PYTANIA

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Tomek
Posty: 59
Rejestracja: 01 marca 2012, 11:24
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Tomek » 20 marca 2012, 20:12

qdlaty pisze:Tomek, fuck - na hamulcu miało być :564:
haha :564:

Krasik
Posty: 2575
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 19:05
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Krasik » 22 marca 2012, 16:34

Czy znacie może jakiś patent na imbusa, który jest w środku okrągły a trzeba go z dużą siłą odkręcić?
PF 125p Superleggera Veloce - suplement diety

Awatar użytkownika
maciejowski
Posty: 3832
Rejestracja: 25 lutego 2007, 19:08
Lokalizacja: Stołeczne Królewskie Miasto Kraków
Auto: gromadka gruzów

Post autor: maciejowski » 22 marca 2012, 16:40

nabić torxa na chama, albo złapać morsem jak jest miejsce.

Masztal
Posty: 2002
Rejestracja: 02 maja 2007, 10:29
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Post autor: Masztal » 22 marca 2012, 17:18

jak imbus jest jakiś większy i jest miejsce dookoła to można spróbować coś przyspawać i wtedy spróbować odkręcić.....ale to nie zawsze jest dojście
WGM - Wiejska Grupa Manewrowa Obrazek

www.klikart.pl

michal77
Posty: 73
Rejestracja: 26 grudnia 2008, 14:27
Lokalizacja: Gorzyce k.Wodzisławia Śl.

Post autor: michal77 » 22 marca 2012, 18:11

albo kupić takie coś, będzie na zaś :)
Ostatnio zmieniony 22 marca 2012, 18:11 przez michal77, łącznie zmieniany 1 raz.
Truck 1.6 LB
Obrazek

Awatar użytkownika
Tomek
Posty: 59
Rejestracja: 01 marca 2012, 11:24
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Tomek » 22 marca 2012, 19:57

michal77 pisze:albo kupić takie coś, będzie na zaś :)
Są tego różne odmiany, ja mam dodatkowo z wiertłem na końcu. Polecam przydatne.

Krasik
Posty: 2575
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 19:05
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Krasik » 22 marca 2012, 20:49

Walnąłem ze dwa razy młotkiem w torxa... ale mnie serce zabolało ;) Ale może trzeba nie mieć sentymentów i najwyżej pójść po nowego torxa do casto... ;) A te wykrętaki może i warto w ostateczności sprawdzić.
dzięki
Ostatnio zmieniony 22 marca 2012, 20:50 przez Krasik, łącznie zmieniany 2 razy.
PF 125p Superleggera Veloce - suplement diety

jurek_j
Posty: 1477
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 20:07
Lokalizacja: FGW

Post autor: jurek_j » 22 marca 2012, 21:01

michal77 pisze:albo kupić takie coś, będzie na zaś :)
Całkiem sensowne, jeśli ktoś lubi upodabniać się do człowieka walącego łbem o ścianę.
Nie przypominam sobie, żebym wykręcił jakąkolwiek śrubę tym ustrojstwem. Za to pamiętam jak w ciągu jednego wieczoru pół zestawu wyleciało do pojemnika na złom...

jose
Posty: 4343
Rejestracja: 08 stycznia 2007, 18:20
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jose » 22 marca 2012, 21:11

Albo spawara, albo ruski klucz. Wykrętaki można se w dupę wsadzić...

Awatar użytkownika
Tomek
Posty: 59
Rejestracja: 01 marca 2012, 11:24
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Tomek » 22 marca 2012, 21:37

Nie wiem jak te ale moje się spisują, wyglądają trochę inaczej, są 2 stronne z wiertłem, najpierw się nawierca jedną stroną później odkręca drugą która też ma wiertło na końcu. Jak się dobrze zacznie to trzyma fest.

http://www.amazon.com/Alden-8440P-Grabi ... y_hi_img_b
Ostatnio zmieniony 22 marca 2012, 21:51 przez Tomek, łącznie zmieniany 1 raz.

michal77
Posty: 73
Rejestracja: 26 grudnia 2008, 14:27
Lokalizacja: Gorzyce k.Wodzisławia Śl.

Post autor: michal77 » 23 marca 2012, 19:27

jurek_j pisze:Całkiem sensowne, jeśli ktoś lubi upodabniać się do człowieka walącego łbem o ścianę.
Nie przypominam sobie, żebym wykręcił jakąkolwiek śrubę tym ustrojstwem. Za to pamiętam jak w ciągu jednego wieczoru pół zestawu wyleciało do pojemnika na złom.
Tak tylko podałem w ramach informacji. Nie mam ich i nie miałem, ale jak kolega wyżej poleca, to chyba warto poszukać jakieś lepsze.
Ostatnio zmieniony 23 marca 2012, 19:27 przez michal77, łącznie zmieniany 1 raz.
Truck 1.6 LB
Obrazek

Krasik
Posty: 2575
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 19:05
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Krasik » 23 marca 2012, 19:48

Na szczęście konfiguracja terenu pozwoliła na użycie innej techniki nie znającej sprzeciwu... flexa :D Nie do końca idealnie, ale skutecznie ;)
Ostatnio zmieniony 23 marca 2012, 19:49 przez Krasik, łącznie zmieniany 1 raz.
PF 125p Superleggera Veloce - suplement diety

jurek_j
Posty: 1477
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 20:07
Lokalizacja: FGW

Post autor: jurek_j » 23 marca 2012, 21:42

W Caro MR93 wspornik drążka kierowniczego był na tulejkach, czy na łożyskach?

Awatar użytkownika
jacekes
Administrator
Posty: 9937
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 20:38
Lokalizacja: Poznań
Auto: kredens i brzydaal
Kontakt:

Post autor: jacekes » 23 marca 2012, 21:43

Na łożyskach to chyba było takie lepsze rzemiosło, o ile mnie pamięć nie myli.
"ale ty więcej złomów nie kupuj!"

jurek_j
Posty: 1477
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 20:07
Lokalizacja: FGW

Post autor: jurek_j » 23 marca 2012, 21:46

Rzemiosło na pewno, w fiacie od blisko 30 lat siedzi. Myślałem, że FSO poczyniła pewne kroki usprawniające ten element. Myślałem... ;)

Awatar użytkownika
Ambrosios
Posty: 3497
Rejestracja: 15 stycznia 2007, 13:17
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Ambrosios » 23 marca 2012, 23:04

Potrzebuje namiaru w Szczecinie na dobrego mechanika - kolezanka ma Citroena AX, w ktorym co jakis czas dzieja sie dziwne rzeczy. Podobno od czasu do czasu silnikiem strasznie telepie i robi sie glosny, po czym problem znika bez ostrzezenia. Pomaga tez wylaczenie i ostygniecie silnika. Podejrzewam zaplon - kolezanka sie nie zna, a mechanik podobno podlaczyl sie do komputera i stwierdzil ze nic mu nie jest.
- Gadanie! Przegrałem, bo pan miał szczęście!
- Szczęście? Szczęście trzeba umieć sobie zorganizować.
Poker jest sztuką oszustwa, przyjacielu. Graliśmy uczciwie: ty oszukiwałeś, ja oszukiwałem - wygrał lepszy.

Awatar użytkownika
jacekes
Administrator
Posty: 9937
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 20:38
Lokalizacja: Poznań
Auto: kredens i brzydaal
Kontakt:

Post autor: jacekes » 24 marca 2012, 10:28

Podobno w Szczecinie mamy zaprzyjaźniony warsztat FeuVert. Zapytaj może Maurera.
"ale ty więcej złomów nie kupuj!"

Herr_Flick
Posty: 316
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:55
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: Herr_Flick » 24 marca 2012, 10:41

Czy pompa wspomagania w plusie jest rozbieralna celem wymiany uszczelki albo coś w tym stylu? Poci się i zostawia ślady na ziemi.
MatrixMetal
Jeśli znajdzie się maniak układów scalonych to chętnie udostępnię swojego zapasowego kompa do boscha na testy w celu zmiany mapy zapłonów

BORYS
Posty: 2668
Rejestracja: 11 września 2007, 18:34
Lokalizacja: z Luksemburga

Post autor: BORYS » 24 marca 2012, 16:52

jacekes pisze:Podobno w Szczecinie mamy zaprzyjaźniony warsztat FeuVert. Zapytaj może Maurera.
Tak jest. Korzystalem z ich uslug. W jednym warsztacie swego czasu pracowalo najmniej 3 forumowiczow. Jesli dobrze pamietam to byl to Gremlin, Pvzon i jeszcze ktos kogo nie pamietam.
Ura Bura Szef Podwóra

HOMZIK
Posty: 2768
Rejestracja: 11 maja 2007, 15:30
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: HOMZIK » 24 marca 2012, 21:26

Herr_Flick pisze:Czy pompa wspomagania w plusie jest rozbieralna celem wymiany uszczelki albo coś w tym stylu? Poci się i zostawia ślady na ziemi.
Zobacz na uszczelniacz wałka pod kołem pasowym na tej pompie, bo tam najczęściej cieknie i zrobisz to sam jak masz trochę kumania w majsterkowaniu.
Motocyklowy PROJEKT 120 w przygotowaniu. Termin realizacji lato 2014 Wykonawca : Milewski, Promocja : Agencja Reklamy CONTACT, motocykle dostarcza INTER MOTORS-dystrybutor DUCATI, TRIUMPH.

www.uzyjwyobrazni.pl

Krasik
Posty: 2575
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 19:05
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Krasik » 26 marca 2012, 14:09

Czy jest jakaś pasta czy coś takiego, czym można posmarować śruby od układu wydechowego, która dałaby nadzieję na ich późniejsze cywilizowane odkręcenie?
PF 125p Superleggera Veloce - suplement diety

Awatar użytkownika
jacekes
Administrator
Posty: 9937
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 20:38
Lokalizacja: Poznań
Auto: kredens i brzydaal
Kontakt:

Post autor: jacekes » 26 marca 2012, 14:23

Smar miedziany?
"ale ty więcej złomów nie kupuj!"

jureczek
Posty: 170
Rejestracja: 26 listopada 2009, 19:49
Lokalizacja: Przemyśl - Kraków
Kontakt:

Post autor: jureczek » 26 marca 2012, 19:50

Wiadomo że rura wydechowa do 125p wyrób rzemieślniczy pasuje sama jak chce i zazwyczaj nie da sie ładnie ustawić tłumików, czy ktoś jakoś przerabiał ją by ładnie pasowała czy to mija się z celem i lepiej szukać oryginału?!

autowidol
Członek Stowarzyszenia
Posty: 1650
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 09:27
Lokalizacja: Czapelki, gm. Świecie
Kontakt:

Post autor: autowidol » 26 marca 2012, 20:38

Masz wybór: wydech stuka o zbiornik paliwa, albo wydech puka w resor.

Doginaj. U mnie zadziałało.

Krasik
Posty: 2575
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 19:05
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Krasik » 26 marca 2012, 21:03

Kup Fiata z Allegro, tam zawsze: "nic nie puka, nie stuka". ;)
PF 125p Superleggera Veloce - suplement diety

Awatar użytkownika
CEHU
Posty: 159
Rejestracja: 01 listopada 2010, 22:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: CEHU » 26 marca 2012, 21:24

Krasik pisze:Czy jest jakaś pasta czy coś takiego, czym można posmarować śruby od układu wydechowego, która dałaby nadzieję na ich późniejsze cywilizowane odkręcenie?
dokładnie smar miedziany :580:

Bomber
Posty: 227
Rejestracja: 15 grudnia 2008, 18:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bomber » 27 marca 2012, 19:25

Jaka jest średnia żywotność środkowego drążka kierowniczego w plusie?

qdlaty
Posty: 1270
Rejestracja: 16 października 2008, 13:06
Lokalizacja: tczew

Post autor: qdlaty » 27 marca 2012, 19:46

od wymiany do wymiany :D mi wytrzymał 50 tyś, a raczej ja wytrzymałem z tym drazkiem

Bomber
Posty: 227
Rejestracja: 15 grudnia 2008, 18:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bomber » 28 marca 2012, 18:29

Czy ktoś ma jakieś doświadczenie z końcówkami z tej aukcji?
http://allegro.pl/koncowka-drazka-polon ... 66816.html

jose
Posty: 4343
Rejestracja: 08 stycznia 2007, 18:20
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jose » 28 marca 2012, 18:32

Prod. Mototechnika, w miarę ok.

ODPOWIEDZ