PROSTE PYTANIA

Moderator: Moderatorzy

jacekes
Administrator
Posty: 9988
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 20:38
Lokalizacja: Poznań
Auto: kredens i brzydaal
Kontakt:

Post autor: jacekes »

Porypałeś cytat, poprawiłem.
"ale ty więcej złomów nie kupuj!"

clk
Posty: 333
Rejestracja: 17 sierpnia 2008, 17:10
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: clk »

czy były dostępne caro+ z roverem 1.4 klimą i elektrycznymi szybkami oraz wspomaganiem?
caro+

jacekes
Administrator
Posty: 9988
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 20:38
Lokalizacja: Poznań
Auto: kredens i brzydaal
Kontakt:

Post autor: jacekes »

Chyba tylko na targach poznańskich. :D
"ale ty więcej złomów nie kupuj!"

JOZEF_S
Członek Stowarzyszenia
Posty: 9417
Rejestracja: 11 stycznia 2007, 10:59
Lokalizacja: Lublin

Post autor: JOZEF_S »

A serocki jakiego ma plusa z rowerem ?
Doświadczenie - umiem robić Nic. I nie skończyć w jeden dzień :D

SEAT - Sociedad Espaniola de Automobiles de Turismo
VAZ - Wołżański Awtomobilnyj Zawod
FIAT -Fabbrica Italiana Automobili Torino
ALFA ROMEO - Anonima Lombarda Fabrica Automobili ROMEO
TOFAS - Türk Otomobil Fabrikasi
KIA - Kyungsung Precision Industry
FSO - Fabryka Samochodów Osobowych

jacekes
Administrator
Posty: 9988
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 20:38
Lokalizacja: Poznań
Auto: kredens i brzydaal
Kontakt:

Post autor: jacekes »

Bez klimy i wspomy.
"ale ty więcej złomów nie kupuj!"

OLO
Posty: 9169
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO »

CEHU pisze:podziel się
Ja sie nic nie dzieje to jest git.
Wymiana łożyska wymaga rozebrania całej tarczy kotwiczne ji odkręcenia przewodu od cylinderka.
A jak sie upitoli półoś za łożyskiem lub zleci pierścień to koło nie będzie grzecznie turlać się z samochodem.
Jak sie zasyfi układ regulacji luzu to też powodzenia.
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

JOZEF_S
Członek Stowarzyszenia
Posty: 9417
Rejestracja: 11 stycznia 2007, 10:59
Lokalizacja: Lublin

Post autor: JOZEF_S »

No to tylko TP :D
Doświadczenie - umiem robić Nic. I nie skończyć w jeden dzień :D

SEAT - Sociedad Espaniola de Automobiles de Turismo
VAZ - Wołżański Awtomobilnyj Zawod
FIAT -Fabbrica Italiana Automobili Torino
ALFA ROMEO - Anonima Lombarda Fabrica Automobili ROMEO
TOFAS - Türk Otomobil Fabrikasi
KIA - Kyungsung Precision Industry
FSO - Fabryka Samochodów Osobowych

CEHU
Posty: 159
Rejestracja: 01 listopada 2010, 22:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: CEHU »

JOZEF_STALIN pisze:No to tylko TP :D
heh czyli standard jak działa to dobrze jak sie spierniczy to jak we włoskim samochodzie, wiązanka to mało powiedziane;)

Serocki
Posty: 2016
Rejestracja: 15 kwietnia 2007, 16:27
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Serocki »

Cehu chyba nie ogarnia cytowania ;)
A mój rover miał niby mieć, klimę ale jak zaczęli później wymyślać z dopłatą za nią to dziadek zrezygnował. Tak przynajmniej mówił.

jacekes
Administrator
Posty: 9988
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 20:38
Lokalizacja: Poznań
Auto: kredens i brzydaal
Kontakt:

Post autor: jacekes »

Właśnie, CEHU, ogarnij cytowanie! Tutaj jest nad postem, który chcesz zacytować, a nie pod, jak na motonewsie.
"ale ty więcej złomów nie kupuj!"

CEHU
Posty: 159
Rejestracja: 01 listopada 2010, 22:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: CEHU »

sorry uczę się :D

JOZEF_S
Członek Stowarzyszenia
Posty: 9417
Rejestracja: 11 stycznia 2007, 10:59
Lokalizacja: Lublin

Post autor: JOZEF_S »

Ucz sie grubasie, ucz :D
Doświadczenie - umiem robić Nic. I nie skończyć w jeden dzień :D

SEAT - Sociedad Espaniola de Automobiles de Turismo
VAZ - Wołżański Awtomobilnyj Zawod
FIAT -Fabbrica Italiana Automobili Torino
ALFA ROMEO - Anonima Lombarda Fabrica Automobili ROMEO
TOFAS - Türk Otomobil Fabrikasi
KIA - Kyungsung Precision Industry
FSO - Fabryka Samochodów Osobowych

CEHU
Posty: 159
Rejestracja: 01 listopada 2010, 22:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: CEHU »

przyjdzie mnie się pouczyć, z resztą całe życie się trza uczyć :P

Tomek
Posty: 59
Rejestracja: 01 marca 2012, 11:24
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Tomek »

kurde balans właśnie siedzę nad aparatem zapłonowym 1.5 nowy typ i nie mogę zdemontować regulatora podciśnieniowego, bo chyba jest to konieczne żeby dostać się do śruby mocującej zielony kabelek? :566:

czeczun
Prezes Zarządu
Posty: 3283
Rejestracja: 07 stycznia 2007, 22:14
Lokalizacja: Toruń

Post autor: czeczun »

w moich aparatach zapłonowych zielony kabelek zawsze przykręcany był od spodu aparatu.
WIELKA WYPRZ!

sporo gratów do 125p i innych.

Tomek
Posty: 59
Rejestracja: 01 marca 2012, 11:24
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Tomek »

Właśnie teraz też tak zrobię, ale tutaj mam od góry tzn od środka :566:

Nie wiem czy regulator jest nabity czy zapieczone poprostu. psikam wd i nic

Poszło, jestem w domu ;)

No nie wytrzymam, dzwoni chłop ze sklepu od wałka aparatu: http://allegro.pl/walek-os-aparat-zapl- ... 17366.html
z przykrą informacją że wałki są do 1.6 a nie 1.5

Pytanie czy wałek od 1.6 jest taki sam?
Zębatka, średnica, rozmiar, sprężyki?
Ostatnio zmieniony 05 marca 2012, 12:20 przez Tomek, łącznie zmieniany 3 razy.

Tomek
Posty: 59
Rejestracja: 01 marca 2012, 11:24
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Tomek »

Sam sobie odpowiedziałem. W 1.6 są inne krzywki mechanizmu odśrodkowego, czyli dupa z moim planem.

Wypatrzyłem inny wałek i to chyba będzie to :)

Wegorz91
Posty: 349
Rejestracja: 20 stycznia 2008, 16:14
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Wegorz91 »

Witam,

Chciałbym się zapytać czy chłodnica fiatowska jest sobie wstanie poradzić z włoskim dohc lub ogólnie silnikiem ok 115 koni?

JOZEF_S
Członek Stowarzyszenia
Posty: 9417
Rejestracja: 11 stycznia 2007, 10:59
Lokalizacja: Lublin

Post autor: JOZEF_S »

tak
Doświadczenie - umiem robić Nic. I nie skończyć w jeden dzień :D

SEAT - Sociedad Espaniola de Automobiles de Turismo
VAZ - Wołżański Awtomobilnyj Zawod
FIAT -Fabbrica Italiana Automobili Torino
ALFA ROMEO - Anonima Lombarda Fabrica Automobili ROMEO
TOFAS - Türk Otomobil Fabrikasi
KIA - Kyungsung Precision Industry
FSO - Fabryka Samochodów Osobowych

Grizli
Posty: 1272
Rejestracja: 16 stycznia 2007, 11:13
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Grizli »

Czy kierownice z poloneza pasują do lublinów?

Wegorz91
Posty: 349
Rejestracja: 20 stycznia 2008, 16:14
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Wegorz91 »

JOZEF_STALIN pisze:tak
Dzięki za odpowiedź :)
Ostatnio zmieniony 06 marca 2012, 17:05 przez Wegorz91, łącznie zmieniany 2 razy.

Bomber
Posty: 227
Rejestracja: 15 grudnia 2008, 18:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bomber »

Wracając tematu hamulców tylnych tarczowych: Czy jest możliwość założenia bębnów do wąskiego mostu?

OLO
Posty: 9169
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO »

Jest. Ale po ch.j?
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

Bomber
Posty: 227
Rejestracja: 15 grudnia 2008, 18:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bomber »

Po to żeby ze zgryzoty nie narzygać sobie na własne buty kiedy okaże się że świeżo zregenerowane zaciski znowu się zapiekły. Wchodzi to P&P czy jakieś kombinacje?

Tomek
Posty: 59
Rejestracja: 01 marca 2012, 11:24
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Tomek »

Wypucowałem aparat zapłonowy, czekam na nowy wałek.

Zastanawiam się czym to nasmarować? Podkładki jak i wszystko co się rusza było nasmarowane, czym by to machnąć?
No bo tak na sucho cos mi się to nie widzi:D

OLO
Posty: 9169
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO »

Bomber pisze:świeżo zregenerowane zaciski znowu się zapiekły.
Widocznei coś robisz nie tak. Ja w swoje heble zaglądam/ałem przy okazji wymiany klocków.
Ostatnio zmieniony 07 marca 2012, 21:48 przez OLO, łącznie zmieniany 1 raz.
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

maciejowski
Posty: 3833
Rejestracja: 25 lutego 2007, 19:08
Lokalizacja: Stołeczne Królewskie Miasto Kraków
Auto: gromadka gruzów

Post autor: maciejowski »

Tomek pisze:Zastanawiam się czym to nasmarować
wałek i krzywkę olejem, powierzchnie trące ciężarków na wałku, też olejem, smar jest za gęsty. ja tak robiłem, ale nie ponoszę odpowiedzialności jak coś się popsuje. :P

jose
Posty: 4345
Rejestracja: 08 stycznia 2007, 18:20
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jose »

Bomber pisze:Po to żeby ze zgryzoty nie narzygać sobie na własne buty kiedy okaże się że świeżo zregenerowane zaciski znowu się zapiekły.
Lepiej rzygać bo odkleiła się okładzina, albo samoregulator dał dupy :D

Bomber
Posty: 227
Rejestracja: 15 grudnia 2008, 18:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bomber »

jose pisze:Lepiej rzygać bo odkleiła się okładzina, albo samoregulator dał dupy :D
Lepiej. To może w ogóle nie hamować. Ważne żeby nie blokowało mi tylnych kół jak chce nimi zapiszczeć :D Przy 1.5 z pękniętym wałem i wysranymi pierścieniami to i tak nie łatwe zadanie.

OLO
Posty: 9169
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO »

Ja Cie w dalszym ciągu nie rozumiem.
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

ODPOWIEDZ