PROSTE PYTANIA

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
maciejowski
Posty: 3832
Rejestracja: 25 lutego 2007, 19:08
Lokalizacja: Stołeczne Królewskie Miasto Kraków
Auto: gromadka gruzów

Post autor: maciejowski » 03 listopada 2011, 19:42

arnold pisze:No to negatyw spory możesz zastosować :D
wtedy nie wychodzi negatyw, tylko kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy idzie w pizdu.
Pavel pisze:A czy przypadkiem nie ma ktoś jakiegoś zdjęcia jak to wygląda ?
http://motonews.pl/sh_forum.php?op=fvt& ... 5&start=20 tu pod koniec strony

Awatar użytkownika
arnold
Posty: 348
Rejestracja: 14 marca 2011, 23:40
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: arnold » 03 listopada 2011, 19:49

Ale ujemny kąt pochylenia koła straszny wyjdzie też jeśli się nie rozwiąże problemu obu mocowań :P Wiesz że nie mówię poważnie :P To nie formuła 1.
Ostatnio zmieniony 03 listopada 2011, 19:50 przez arnold, łącznie zmieniany 1 raz.
To ja dowcipas. Salve!

Awatar użytkownika
maciejowski
Posty: 3832
Rejestracja: 25 lutego 2007, 19:08
Lokalizacja: Stołeczne Królewskie Miasto Kraków
Auto: gromadka gruzów

Post autor: maciejowski » 03 listopada 2011, 19:49

arnold pisze:Ale ujemny kąt pochylenia koła straszny wyjdzie też
ja da łódkę z szerokiego to nie.

Awatar użytkownika
arnold
Posty: 348
Rejestracja: 14 marca 2011, 23:40
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: arnold » 03 listopada 2011, 19:56

maciejowski pisze:ja da łódkę z szerokiego to nie.
Tak wiem :D
To ja dowcipas. Salve!

Wegorz91
Posty: 349
Rejestracja: 20 stycznia 2008, 16:14
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Wegorz91 » 04 listopada 2011, 22:01

Co do szerokiego zawieszenia to mam nadzieje że uda się złapać geometrie po całym zabiegu. Po wspawaniu górnego mocowania i założeniu łódek z poloneza koła u mnie są "rozjechane" . Na geometrii z tego co widać na podkładkach pod górny wahacz się nie skończy ! Będzie płaskownik ! :P

Jak ktoś chciał by zdjęcia jak u nie wyszło to służę pomocą .

gringo
Posty: 1405
Rejestracja: 12 sierpnia 2009, 20:34
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gringo » 04 listopada 2011, 22:11

To ja zadam może i głupie pytanie, ale czy dobrze mi się wydaje że szerokie
Caro to Lucas a wąskie to bębny?
Ostatnio zmieniony 04 listopada 2011, 22:12 przez gringo, łącznie zmieniany 1 raz.
http://knedel.xp3.biz/forum1/
http://www.polskajazda.pl/Profil,CZ,350 ... 125P/15411

Google Chrome i Mozilla Firefox - ZOSTAŃ MISTRZEM POPRAWNEJ POLSZCZYZNY

Awatar użytkownika
jacekes
Administrator
Posty: 9937
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 20:38
Lokalizacja: Poznań
Auto: kredens i brzydaal
Kontakt:

Post autor: jacekes » 04 listopada 2011, 22:21

Nie.
Zawias ma niewiele wspólnego z hamulcami. Tyle tylko, że nie było wąskich z lucasami.
"ale ty więcej złomów nie kupuj!"

gringo
Posty: 1405
Rejestracja: 12 sierpnia 2009, 20:34
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gringo » 04 listopada 2011, 22:33

No to w takim razie uświadomi ktoś ciemniaka z czym to się je? Wąskie caro, szerokie, i hamulce?
http://knedel.xp3.biz/forum1/
http://www.polskajazda.pl/Profil,CZ,350 ... 125P/15411

Google Chrome i Mozilla Firefox - ZOSTAŃ MISTRZEM POPRAWNEJ POLSZCZYZNY

Awatar użytkownika
Serocki
Posty: 2016
Rejestracja: 15 kwietnia 2007, 16:27
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Serocki » 04 listopada 2011, 22:43

Wąskie caro zawsze występowało z klasycznym układem hamulcowym tj. 4 tarcze.
Szerokie Caro występowało z klasycznym układem hamulcowym tj. 4 tarcze oraz z układem lucas tj. tarcze z przodu i bębny z tyłu.

Co do szerokości zawieszenia to szerokie jest szersze o 30mm na stronę.

Krasik
Posty: 2575
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 19:05
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Krasik » 04 listopada 2011, 22:43

Od powstania DFa - wąski zawias, stare hamulce

OD Caro MR93, szeroki zawias, stare hamulce,

Od Caro chyba '95 szeroki zawias, Lucas
Ostatnio zmieniony 04 listopada 2011, 22:44 przez Krasik, łącznie zmieniany 1 raz.
PF 125p Superleggera Veloce - suplement diety

gringo
Posty: 1405
Rejestracja: 12 sierpnia 2009, 20:34
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gringo » 04 listopada 2011, 22:47

I stała się jasność. Dzięki.
http://knedel.xp3.biz/forum1/
http://www.polskajazda.pl/Profil,CZ,350 ... 125P/15411

Google Chrome i Mozilla Firefox - ZOSTAŃ MISTRZEM POPRAWNEJ POLSZCZYZNY

Bomber
Posty: 227
Rejestracja: 15 grudnia 2008, 18:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bomber » 06 listopada 2011, 14:53

Czy Caro '95 i Caro+ miały ten sam silniczek wycieraczki tylnej?

OLO
Posty: 9125
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO » 07 listopada 2011, 11:38

Prawie taki sam. Jednak była w latach 1994-1997 różnica w wąsie mocujacym. Najwyzej dasz tyrtytkę.
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

Awatar użytkownika
arnold
Posty: 348
Rejestracja: 14 marca 2011, 23:40
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: arnold » 08 listopada 2011, 19:34

Powiedzcie mi jak było z kolorami bloków silnika poloneza:
AA- zielonkawy
AB-czerwony
CB-?

No w 125p 115C i 116C wiadomo.
To ja dowcipas. Salve!

Pavel
Posty: 3884
Rejestracja: 23 grudnia 2008, 20:00
Lokalizacja: Śrem
Kontakt:

Post autor: Pavel » 08 listopada 2011, 19:36

Czerwony
poszukuję: zdjęć, artykułów o PN Truck 87 - 92

Awatar użytkownika
arnold
Posty: 348
Rejestracja: 14 marca 2011, 23:40
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: arnold » 08 listopada 2011, 19:44

AA- zielony nie? W tamtym okresie ten sam kolor był na 115C? Bo z tego co sam widziałem to te kolory się nie różniły ( choć większość silników jest tak brudna że nie wiadomo).
To ja dowcipas. Salve!

szela81
Posty: 292
Rejestracja: 01 marca 2011, 11:44
Lokalizacja: Katowice

Post autor: szela81 » 12 listopada 2011, 00:19

W polonezie 82 rok podobno exportowy ;) mam po obu stronach deski rozdzielczej pod nawiewami takie lampki jak ze slupka w 125p w kazdym razie podobne, to jest seria czy inwencja wlasciciela? Do tego nawiewy mam nie dwie klapki tylko takie koliste jak w starych 125 z bolcem do chwytania na środku - to też seria?
driftin' ain't easy

JOZEF_S
Członek Stowarzyszenia
Posty: 9417
Rejestracja: 11 stycznia 2007, 10:59
Lokalizacja: Lublin

Post autor: JOZEF_S » 12 listopada 2011, 00:27

Tak.
Tak.
Doświadczenie - umiem robić Nic. I nie skończyć w jeden dzień :D

SEAT - Sociedad Espaniola de Automobiles de Turismo
VAZ - Wołżański Awtomobilnyj Zawod
FIAT -Fabbrica Italiana Automobili Torino
ALFA ROMEO - Anonima Lombarda Fabrica Automobili ROMEO
TOFAS - Türk Otomobil Fabrikasi
KIA - Kyungsung Precision Industry
FSO - Fabryka Samochodów Osobowych

HOMZIK
Posty: 2768
Rejestracja: 11 maja 2007, 15:30
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: HOMZIK » 12 listopada 2011, 09:06

To masz ful wypas PREZYDENT EDITION :564:
Motocyklowy PROJEKT 120 w przygotowaniu. Termin realizacji lato 2014 Wykonawca : Milewski, Promocja : Agencja Reklamy CONTACT, motocykle dostarcza INTER MOTORS-dystrybutor DUCATI, TRIUMPH.

www.uzyjwyobrazni.pl

autowidol
Członek Stowarzyszenia
Posty: 1650
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 09:27
Lokalizacja: Czapelki, gm. Świecie
Kontakt:

Post autor: autowidol » 12 listopada 2011, 10:06

HOMZIK pisze:To masz ful wypas PREZYDENT EDITION :564:
PREZYDENT EDITION miały jeszcze regulowaną kolumnę kierownicy podobno.

szela81
Posty: 292
Rejestracja: 01 marca 2011, 11:44
Lokalizacja: Katowice

Post autor: szela81 » 12 listopada 2011, 13:28

Też ma regulowaną :)
Jak go ogarnę to wrzucę do nasze pojazdy, ale ogarniania będzie dużo...
driftin' ain't easy

Awatar użytkownika
klysek1
Posty: 2830
Rejestracja: 24 listopada 2007, 12:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: klysek1 » 12 listopada 2011, 13:49

Możesz go wrzucić teraz i wstawiać relacje z ogarniania :P

Krasik
Posty: 2575
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 19:05
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Krasik » 12 listopada 2011, 20:13

Relacje z ogarniania są najciekawsze a nie taki bezduszny gotowiec.
PF 125p Superleggera Veloce - suplement diety

Bomber
Posty: 227
Rejestracja: 15 grudnia 2008, 18:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bomber » 13 listopada 2011, 22:15

Czy rozrusznik ze 125p 115c przypasuje do poloneza gsi?

Awatar użytkownika
maciejowski
Posty: 3832
Rejestracja: 25 lutego 2007, 19:08
Lokalizacja: Stołeczne Królewskie Miasto Kraków
Auto: gromadka gruzów

Post autor: maciejowski » 13 listopada 2011, 23:24

nie

Pavel
Posty: 3884
Rejestracja: 23 grudnia 2008, 20:00
Lokalizacja: Śrem
Kontakt:

Post autor: Pavel » 14 listopada 2011, 20:19

pytanie może nie techniczne

w Polonezie 1500 po ciemniaku (w nocy) lepiej się jedzie z atrapą z okrągłymi lampami czy z kwadratami ?
poszukuję: zdjęć, artykułów o PN Truck 87 - 92

Wegorz91
Posty: 349
Rejestracja: 20 stycznia 2008, 16:14
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Wegorz91 » 14 listopada 2011, 20:50

Witam, czy ktoś z was wkładał serwo lucasa do 125p ? Chciałbym pogadać z kimś kto to już przerabiał.

Utknąłem na pedale sprzęgła i chciałbym zaczerpnąć opinii doświadczonych.

Pozdrawiam.

bing17
Posty: 434
Rejestracja: 01 marca 2008, 15:59
Lokalizacja: Łódź

Post autor: bing17 » 14 listopada 2011, 22:12

Ujban zakładał, pomoże Ci.
Kupię:
takie felgi http://img361.imageshack.us/img361/5899 ... 024uu6.jpg
taki znaczek na atrapę do 125p
http://piotrwiewiora.w.interia.pl/hist.fsocars.jpg

Kontakt GG 1047207 (niewidoczny) e-mail bing17@o2.pl

Awatar użytkownika
jacekes
Administrator
Posty: 9937
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 20:38
Lokalizacja: Poznań
Auto: kredens i brzydaal
Kontakt:

Post autor: jacekes » 14 listopada 2011, 22:36

Pavel pisze:pytanie może nie techniczne

w Polonezie 1500 po ciemniaku (w nocy) lepiej się jedzie z atrapą z okrągłymi lampami czy z kwadratami ?
Ciężko porównywać. Kiedyś pokonałem polonezem 1.5c z prostokątnymi reflektorami wieczorna trasę z Wrocławia do Poznania. Reflektory były w średnim stanie, ale miałem wrażenie, że krótkie były lepsze, niż w 125p. Za to długie były zdecydowanie gorsze.
"ale ty więcej złomów nie kupuj!"

Awatar użytkownika
Ambrosios
Posty: 3497
Rejestracja: 15 stycznia 2007, 13:17
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Ambrosios » 14 listopada 2011, 22:44

Teoretycznie kwadratowe sa wieksze, wiec lepiej mozna zaprojektowac ulozenie strumienia swiatla. W okraglych bedzie mniej strat, wiec pokrywa sie z tym co pisze jacekes. Niemniej z moich doswiadczen wynika, ze najwiecej daje nie ksztalt a wymiana szkla na nowe... Przed zalozeniem nowe szklo wyglada tak samo, a po zalozeniu roznica jest olbrzymia.
Ostatnio zmieniony 14 listopada 2011, 22:46 przez Ambrosios, łącznie zmieniany 1 raz.
- Gadanie! Przegrałem, bo pan miał szczęście!
- Szczęście? Szczęście trzeba umieć sobie zorganizować.
Poker jest sztuką oszustwa, przyjacielu. Graliśmy uczciwie: ty oszukiwałeś, ja oszukiwałem - wygrał lepszy.

ODPOWIEDZ