PROSTE PYTANIA

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Grizli
Posty: 1272
Rejestracja: 16 stycznia 2007, 11:13
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Grizli » 01 listopada 2011, 11:23

qdlaty pisze:a to nie od nexii jest?
Nie wiem.

Awatar użytkownika
jacekes
Administrator
Posty: 9937
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 20:38
Lokalizacja: Poznań
Auto: kredens i brzydaal
Kontakt:

Post autor: jacekes » 01 listopada 2011, 12:32

Wreszcie można do 125p z deską z plusa założyć najmodniejszą wśród tunerów kierownicę.
"ale ty więcej złomów nie kupuj!"

Awatar użytkownika
Grizli
Posty: 1272
Rejestracja: 16 stycznia 2007, 11:13
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Grizli » 01 listopada 2011, 13:07

Modna nie modna ale wygodna:)
Ostatnio zmieniony 01 listopada 2011, 14:18 przez Grizli, łącznie zmieniany 1 raz.

RalfFSO
Posty: 28
Rejestracja: 03 stycznia 2009, 03:28
Lokalizacja: Lubin

Post autor: RalfFSO » 01 listopada 2011, 14:03

A może w Truckach był gruby wieloklin do końca produkcji?

qdlaty
Posty: 1270
Rejestracja: 16 października 2008, 13:06
Lokalizacja: tczew

Post autor: qdlaty » 01 listopada 2011, 14:12

nie, przekladnia taka sama jak osobowa, z reszta tylko w Royach taka kierownica byla, o ile byla
Ostatnio zmieniony 01 listopada 2011, 14:12 przez qdlaty, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Grizli
Posty: 1272
Rejestracja: 16 stycznia 2007, 11:13
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Grizli » 01 listopada 2011, 14:19

Zębów ma tyle co gruby wieloklin ~21

Awatar użytkownika
Cendra
Posty: 1937
Rejestracja: 14 stycznia 2007, 21:31
Lokalizacja: Ciechanów / Warszawa

Post autor: Cendra » 02 listopada 2011, 10:56

Od Nexii na pewno nie, one miały z Vectry A (tylko logo podmienione)

Obrazek
jest:
Obrazek
Obrazek
Kredens sp. z o.o. 1.5 C '83r
FSO Syrena 104 '71

Krasik
Posty: 2575
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 19:05
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Krasik » 02 listopada 2011, 10:57

Fotel zardzewiał w tej Nexii? ;)
PF 125p Superleggera Veloce - suplement diety

qdlaty
Posty: 1270
Rejestracja: 16 października 2008, 13:06
Lokalizacja: tczew

Post autor: qdlaty » 02 listopada 2011, 12:17

te kierownice czyms sie roznia oprocz logo? bo widzialem tez w nexii z takim sammym klawiszem klaksonu jak w tej Grizliego

clk
Posty: 333
Rejestracja: 17 sierpnia 2008, 17:10
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: clk » 02 listopada 2011, 13:39

mam takie pytanko czy do zdjęcia zderzaka przedniego w borewiczu będzie potrzebny kanał?
caro+

Awatar użytkownika
Serocki
Posty: 2016
Rejestracja: 15 kwietnia 2007, 16:27
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Serocki » 02 listopada 2011, 13:43

Nadkola plastikowe musisz ściągnąć. I odkręcić zderzak.

clk
Posty: 333
Rejestracja: 17 sierpnia 2008, 17:10
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: clk » 02 listopada 2011, 15:43

fuck :565: ale dziękować
caro+

Awatar użytkownika
Serocki
Posty: 2016
Rejestracja: 15 kwietnia 2007, 16:27
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Serocki » 02 listopada 2011, 15:45

To teraz ja. Uszczelniacz na pół osi w lucasie to jakieś mega trudne jest żeby wymienić?

OLO
Posty: 9126
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO » 02 listopada 2011, 16:30

Jak juzwyjmiesz półoś to nie.
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

Pavel
Posty: 3884
Rejestracja: 23 grudnia 2008, 20:00
Lokalizacja: Śrem
Kontakt:

Post autor: Pavel » 02 listopada 2011, 16:42

No i ja się przyłącze do litanii pytań ?

Czy szeroki zawias (kompletny przód i tył) jest plug&play do wąskiej budy ?
Czy może jednak trza stosować jakąś rzeźbę tudzież inne ciekawe patenty ?
poszukuję: zdjęć, artykułów o PN Truck 87 - 92

Awatar użytkownika
BolimA
Członek Stowarzyszenia
Posty: 1408
Rejestracja: 03 stycznia 2007, 18:25
Lokalizacja: Warszawa - Wola

Post autor: BolimA » 02 listopada 2011, 16:50

Wszystko pnp, oprocz jednego mocowania gornego wachacza....
Renault Clio 1.6 16v '02
Jawa 350 TS '88

Pavel
Posty: 3884
Rejestracja: 23 grudnia 2008, 20:00
Lokalizacja: Śrem
Kontakt:

Post autor: Pavel » 02 listopada 2011, 16:55

BolimA pisze:oprocz jednego mocowania gornego wachacza
i jest na to jakiś patent, co by to obejść ?

a jak się ma sprawa z "uchami" pod resory, też wszystko p&p ?
poszukuję: zdjęć, artykułów o PN Truck 87 - 92

Szymon
Posty: 3304
Rejestracja: 07 stycznia 2007, 19:54
Lokalizacja: Varsovie

Post autor: Szymon » 02 listopada 2011, 17:00

Pavel pisze: a jak się ma sprawa z "uchami" pod resory, też wszystko p&p ?
Tak

jose
Posty: 4343
Rejestracja: 08 stycznia 2007, 18:20
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jose » 03 listopada 2011, 00:38

i jest na to jakiś patent, co by to obejść ?
Migomat+kątownik

Magic
Posty: 756
Rejestracja: 10 lutego 2008, 21:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Magic » 03 listopada 2011, 15:43

Czy jeśli do swojego polonez 1,5 GLI bez katalizatora (silnik AF) podłącze komputer z poloneza 1,6 z katalizatorem (silnik CE), będzie to miało wpływ na sterowanie ? Jest jakaś znacząca różnica dla samochodu między tymi komputerami ?
Był: Caro 1,6 GLE- 329 343 km
Był: Caro 1,5 GLI- 64 325 km

Awatar użytkownika
leon
Posty: 5371
Rejestracja: 07 stycznia 2007, 23:34
Lokalizacja: Toruń

Post autor: leon » 03 listopada 2011, 15:51

Jest. Sonda lambda w CE i potencjometr w AF.
Praktyka - Jest wtedy gdy wszystko działa, ale nie wiemy dlaczego.
Teoria - Jest wtedy gdy wiemy wszystko, a nic nie działa.

http://www.leszekknorps.republika.pl/ekosciema.html

Obrazek

Pavel
Posty: 3884
Rejestracja: 23 grudnia 2008, 20:00
Lokalizacja: Śrem
Kontakt:

Post autor: Pavel » 03 listopada 2011, 15:58

jose pisze:
i jest na to jakiś patent, co by to obejść ?
Migomat+kątownik
no tak, a bez stosowania ów metody ?

nie wiem ... coś zostawić, jakaś podmianka, zastosować jakiś wihajster czy inny pierdolnik :D
poszukuję: zdjęć, artykułów o PN Truck 87 - 92

Szymon
Posty: 3304
Rejestracja: 07 stycznia 2007, 19:54
Lokalizacja: Varsovie

Post autor: Szymon » 03 listopada 2011, 16:02

Power tape :562:

Pavel
Posty: 3884
Rejestracja: 23 grudnia 2008, 20:00
Lokalizacja: Śrem
Kontakt:

Post autor: Pavel » 03 listopada 2011, 16:05

a bana Ci załatwić :D :P
poszukuję: zdjęć, artykułów o PN Truck 87 - 92

Krasik
Posty: 2575
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 19:05
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Krasik » 03 listopada 2011, 16:07

O, widzicie go, kolegami straszy... ;)

Nie ma patentu.
Ostatnio zmieniony 03 listopada 2011, 16:07 przez Krasik, łącznie zmieniany 1 raz.
PF 125p Superleggera Veloce - suplement diety

Szymon
Posty: 3304
Rejestracja: 07 stycznia 2007, 19:54
Lokalizacja: Varsovie

Post autor: Szymon » 03 listopada 2011, 16:09

Pavel pisze:a bana Ci załatwić :D :P
Gdzie ja pójdę? Nie ma polonezowych dowcipasów.

Pavel
Posty: 3884
Rejestracja: 23 grudnia 2008, 20:00
Lokalizacja: Śrem
Kontakt:

Post autor: Pavel » 03 listopada 2011, 16:09

nie no, człowiek chciałby się dowiedzieć co ma zrobić aby zaadaptować szeroki zawias do wąskiej budy (bo jakoś nigdy tego nie robił) bez stosowania drastycznych metod i ostrej ingerencji - a tu Ci odpowiadają że Power tapem. Równie dobrze mogę go sobie na gila przykleić :P
poszukuję: zdjęć, artykułów o PN Truck 87 - 92

Awatar użytkownika
arnold
Posty: 348
Rejestracja: 14 marca 2011, 23:40
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: arnold » 03 listopada 2011, 16:22

No to negatyw spory możesz zastosować :D
To ja dowcipas. Salve!

jose
Posty: 4343
Rejestracja: 08 stycznia 2007, 18:20
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jose » 03 listopada 2011, 19:32

Pavel pisze:bez stosowania drastycznych metod i ostrej ingerencji
Żadna ingerencja. Parę heftów. Innej metody nie ma.

Pavel
Posty: 3884
Rejestracja: 23 grudnia 2008, 20:00
Lokalizacja: Śrem
Kontakt:

Post autor: Pavel » 03 listopada 2011, 19:36

łoki. Dziękuję serdecznie wszystkim za odpowiedź w tym temacie na moje pytania.

A czy przypadkiem nie ma ktoś jakiegoś zdjęcia jak to wygląda ?

edit:
Dzięki maciejowski
Ostatnio zmieniony 03 listopada 2011, 19:48 przez Pavel, łącznie zmieniany 1 raz.
poszukuję: zdjęć, artykułów o PN Truck 87 - 92

ODPOWIEDZ