PROSTE PYTANIA
Moderator: Moderatorzy
teraz jak to rozkręcilem to chyba nic tam nie bylo, a sklepowe są z kartonu... to może być taki zwykły najzwyklejszy kartonik?
"Bo film to najważniejsza ze sztuk."
http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO ... Caro/84754
http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO ... Caro/84754
- maciejowski
- Posty: 3832
- Rejestracja: 25 lutego 2007, 19:08
- Lokalizacja: Stołeczne Królewskie Miasto Kraków
- Auto: gromadka gruzów
Przyda sie dobry reczny. Mialem cos takiego w malaku dawno temu. Odpalalem (troche ciezko przy sklejonym sprzegle, przyda sie ktos do popchniecia w razie czego), rozpedzalem sie, po czym wciskalem sprzeglo i szarpalem za reczny z calej sily. Gdy juz tracilem nadzieje, puscilo bodaj za piatym razem. Idea polega na tym, zeby silnik mial wysokie obroty, a od strony napedu nagle sie skonczyly - wtedy sprzeglo powinno sie rozkleic. Dobry reczny da rade, natomiast nozny zbyt szybko zahamuje samochod, ale moze i w ten sposob Ci sie uda...
Ostatnio zmieniony 19 sierpnia 2011, 12:03 przez Ambrosios, łącznie zmieniany 1 raz.
- Gadanie! Przegrałem, bo pan miał szczęście!
- Szczęście? Szczęście trzeba umieć sobie zorganizować.
Poker jest sztuką oszustwa, przyjacielu. Graliśmy uczciwie: ty oszukiwałeś, ja oszukiwałem - wygrał lepszy.
- Szczęście? Szczęście trzeba umieć sobie zorganizować.
Poker jest sztuką oszustwa, przyjacielu. Graliśmy uczciwie: ty oszukiwałeś, ja oszukiwałem - wygrał lepszy.
Witam,
Ktoś może wie jaki numer lakieru tego fiata :

Uploaded with ImageShack.us
Zdjęcie znalazłem na googlach.
Pozdrawiam.
Ktoś może wie jaki numer lakieru tego fiata :

Uploaded with ImageShack.us
Zdjęcie znalazłem na googlach.
Pozdrawiam.
błękit turecki chyba się zwie katalogowo 

z FSO były: 125p 1.5L '83 L74 , Polonez Caro 1.5GLE '91 L49
i Polonez Caro Plus 1.6 GSi '99 42U jest: 1.4 GTi 16V '97 86E
Auto detailing-info PW
i Polonez Caro Plus 1.6 GSi '99 42U jest: 1.4 GTi 16V '97 86E
Auto detailing-info PW
Dzięki, dokładnie tak jak mówicie jest to F419-błękit turecki.
Bo ten fiat : http://fiat125p.pl/prod.3.jpg to już chyba będzie inny kolor ? F625?
Bo ten fiat : http://fiat125p.pl/prod.3.jpg to już chyba będzie inny kolor ? F625?
Większy młotek ?
Praktyka - Jest wtedy gdy wszystko działa, ale nie wiemy dlaczego.
Teoria - Jest wtedy gdy wiemy wszystko, a nic nie działa.
http://www.leszekknorps.republika.pl/ekosciema.html

Teoria - Jest wtedy gdy wiemy wszystko, a nic nie działa.
http://www.leszekknorps.republika.pl/ekosciema.html

- Marcin125p
- Posty: 3647
- Rejestracja: 22 czerwca 2009, 22:25
- Lokalizacja: Żukowo
- Marcin125p
- Posty: 3647
- Rejestracja: 22 czerwca 2009, 22:25
- Lokalizacja: Żukowo
-
- Posty: 316
- Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:55
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
2-3 dni jeżdżę bez problemu, kręci normalnie, następnego dnia aku padnięty. Odpalę z pychu znów pojeżdżę 2-3 dni i znów z pychu trzeba odpalać. Włącznik świateł na noc wyłączony radia nie mam, nawiew wyłączony, rozłączyłem nawet światło sufitowe. Akumulator czy jednak coś pobiera prąd? Jak sprawdzić pobór prądu?
MatrixMetal
Jeśli znajdzie się maniak układów scalonych to chętnie udostępnię swojego zapasowego kompa do boscha na testy w celu zmiany mapy zapłonów
Jeśli znajdzie się maniak układów scalonych to chętnie udostępnię swojego zapasowego kompa do boscha na testy w celu zmiany mapy zapłonów
Czy padniety akumulator - sprawdzisz, odlaczajac na te 3 dni klemy. A co do sprawdzania uplywow pradu - bylo wiele razy na tym forum, sam tez pisalem.
- Gadanie! Przegrałem, bo pan miał szczęście!
- Szczęście? Szczęście trzeba umieć sobie zorganizować.
Poker jest sztuką oszustwa, przyjacielu. Graliśmy uczciwie: ty oszukiwałeś, ja oszukiwałem - wygrał lepszy.
- Szczęście? Szczęście trzeba umieć sobie zorganizować.
Poker jest sztuką oszustwa, przyjacielu. Graliśmy uczciwie: ty oszukiwałeś, ja oszukiwałem - wygrał lepszy.
Względnie wariujace ladowanie, regulator na przyklad, kontrolka nie zawsze pokazuje ze jest nie tak.
"Bo film to najważniejsza ze sztuk."
http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO ... Caro/84754
http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO ... Caro/84754
Wymieniajac chlodnice, wyłamalem króciec na wężyk łączący chłodnicę ze zbiorniczkiem wyrównawczym. Pytanie zatem, czy cały plastikowy bok chłodnicy da się zdjąć, podmienić z innej, nie będzie ciekło itp? Ewentualnie czy da się puścić ten nadmiar płynu prosto z grubego węża termostat-chłodnica, robiąc w nim wyjście do zbiorniczka?
Inna sprawa, jest jakiś patent na odkręcenie bocznych śrub mocujących wiatrak na chłodnicy, jeśli nakrętki obracają się w plastiku który powinien je trzymać?
Inna sprawa, jest jakiś patent na odkręcenie bocznych śrub mocujących wiatrak na chłodnicy, jeśli nakrętki obracają się w plastiku który powinien je trzymać?
"Bo film to najważniejsza ze sztuk."
http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO ... Caro/84754
http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO ... Caro/84754
Dzięki Ci po dwakroć:)
"Bo film to najważniejsza ze sztuk."
http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO ... Caro/84754
http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO ... Caro/84754
-
- Posty: 316
- Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:55
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
Wydaje mi się, że bardziej do samego wtrysku niż obudowy. Z tych 3 poniżej obstawiałbym dłuższą strzałkę.qdlaty pisze:czy kule podcisnienia podlacza sie do krocca ktory jest obok wezyka do obudowy filtra powietrza (bosch)?

MatrixMetal
Jeśli znajdzie się maniak układów scalonych to chętnie udostępnię swojego zapasowego kompa do boscha na testy w celu zmiany mapy zapłonów
Jeśli znajdzie się maniak układów scalonych to chętnie udostępnię swojego zapasowego kompa do boscha na testy w celu zmiany mapy zapłonów