PROSTE PYTANIA

Moderator: Moderatorzy

Pavel
Posty: 3884
Rejestracja: 23 grudnia 2008, 20:00
Lokalizacja: Śrem
Kontakt:

Post autor: Pavel » 09 czerwca 2011, 21:21

wydaje się mi że z pozycyjnymi .... ekstra do garażu lecieć mi się nie chce ;)
poszukuję: zdjęć, artykułów o PN Truck 87 - 92

Awatar użytkownika
Serocki
Posty: 2016
Rejestracja: 15 kwietnia 2007, 16:27
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Serocki » 09 czerwca 2011, 21:43

MR 89 włączasz pozycje, zapala się podświetlenie deski. W plusie 97 i 98r dopiero po włączeniu mijania.

Awatar użytkownika
Ambrosios
Posty: 3497
Rejestracja: 15 stycznia 2007, 13:17
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Ambrosios » 09 czerwca 2011, 21:58

W Plusie 2002 po wlaczeniu stacyjki. Co swoja droga jest wkurwiajace mocno.
- Gadanie! Przegrałem, bo pan miał szczęście!
- Szczęście? Szczęście trzeba umieć sobie zorganizować.
Poker jest sztuką oszustwa, przyjacielu. Graliśmy uczciwie: ty oszukiwałeś, ja oszukiwałem - wygrał lepszy.

Awatar użytkownika
Berek
Posty: 2168
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 20:04
Lokalizacja: Świdnica ( Bystrzyca Dolna )

Post autor: Berek » 09 czerwca 2011, 22:38

Ambrosios pisze:W Plusie 2002 po wlaczeniu stacyjki. Co swoja droga jest wkurwiajace mocno.
MR93 tak samo

qdlaty
Posty: 1270
Rejestracja: 16 października 2008, 13:06
Lokalizacja: tczew

Post autor: qdlaty » 10 czerwca 2011, 06:43

Ambrosios pisze:Co swoja droga jest wkurwiajace mocno.
dlatego chce to sobie przerobic - przy okazji z ciekawosci chcialem wiedziec jak to w PNach fabrycznie bylo.

Awatar użytkownika
Serocki
Posty: 2016
Rejestracja: 15 kwietnia 2007, 16:27
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Serocki » 10 czerwca 2011, 08:00

Jaki przerywacz kierunkowskazów powinien mieć polonez z 91 roku. Jaki dokładnie model?
AC-1, K-68 czy może jakiś inny :566:

Wegorz91
Posty: 349
Rejestracja: 20 stycznia 2008, 16:14
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Wegorz91 » 12 czerwca 2011, 14:14

Mam pytanie czy do stabilizatora można bez problemu dokupić tuleje oraz odboje do belki ?
Ostatnio zmieniony 12 czerwca 2011, 14:15 przez Wegorz91, łącznie zmieniany 3 razy.

qdlaty
Posty: 1270
Rejestracja: 16 października 2008, 13:06
Lokalizacja: tczew

Post autor: qdlaty » 13 czerwca 2011, 20:23

1) czy oryginalnie centralny zamek był wpinany w złącze szyb? bo tylko taka mozliwosc wg schematu widze (PN plus)
2) czy w Truckach plusach byl montowany przelacznik przyczepy? osobiscie nie spotkalem sie z czyms takim, chociaż miejsce jest w wiazce jest, sterownik tez wspolpracuje z przelacznikiem.

Awatar użytkownika
Grizli
Posty: 1272
Rejestracja: 16 stycznia 2007, 11:13
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Grizli » 14 czerwca 2011, 09:59

Ad 1.Centralny zamek był wpinany w złącze nad schowkiem tzw stały plus z alternatora(kostka taka sama jak przy szybach)
Ad2.Te przełączniki widziałem jeżeli chodzi o caro do roku jakoś chyba 98-99 razem z programowalną tylną wycieraczką.Później ich nie było a wycieraczka była normalna włącz-wyłącz.Ja w swoim miałem tylko kostkę więc dokupiłem włącznik i zamontowałem

qdlaty
Posty: 1270
Rejestracja: 16 października 2008, 13:06
Lokalizacja: tczew

Post autor: qdlaty » 14 czerwca 2011, 10:56

nie mam przy sobie centralnego,, ale to chyba BME-01 i on mase tez ze zlacza bierze, wiec nie moze byc z tamtej kostki - tam jest tylko plus, po za tym nie zabezpieczony

Awatar użytkownika
Grizli
Posty: 1272
Rejestracja: 16 stycznia 2007, 11:13
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Grizli » 14 czerwca 2011, 11:04

Zabezpieczenie masz na wiązce od centralnego na plusowym do kostki.Przewód masy jest osobno z konektorem oczkowym na śrubę.Mam oryginalną wiązkę i tak to jest właśnie zrobione żeby nie blokować złącza od elektrycznych szyb.
Ostatnio zmieniony 14 czerwca 2011, 11:04 przez Grizli, łącznie zmieniany 1 raz.

qdlaty
Posty: 1270
Rejestracja: 16 października 2008, 13:06
Lokalizacja: tczew

Post autor: qdlaty » 14 czerwca 2011, 11:25

czyli widać są różne wiązki - ja mam taką pasującą pod złącze szyb, bez bezpiecznika, jak będę w domu to napiszę jaki dokładnie zamek tak ma;)

Awatar użytkownika
Grizli
Posty: 1272
Rejestracja: 16 stycznia 2007, 11:13
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Grizli » 14 czerwca 2011, 11:47

Ja mam mera błonie do kombi cały komplet razem z wiązką,sterownikiem i blachami montażowymi

Awatar użytkownika
jacekes
Administrator
Posty: 9935
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 20:38
Lokalizacja: Poznań
Auto: kredens i brzydaal
Kontakt:

Post autor: jacekes » 14 czerwca 2011, 22:25

Da się założyć koło pasowe pompy wody od poloneza na pompę od 115C?

Edit: sam sobie odpowiem: dupa, do 115C nie, ale do pompy od 116C chyba by się dało.
Ostatnio zmieniony 14 czerwca 2011, 22:34 przez jacekes, łącznie zmieniany 1 raz.
"ale ty więcej złomów nie kupuj!"

OLO
Posty: 9121
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO » 15 czerwca 2011, 08:01

Powiem więcej. Da sie bo na takim jeżdżę. Do pompy 116C pasuje jak ulał. Bieznia paska jest w tej samej płaszczyźnie, śruby i piasta pasują. Oczywicie przy tej zmianie trzeba załozyc pasek polonezowski/115C
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

Awatar użytkownika
jacekes
Administrator
Posty: 9935
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 20:38
Lokalizacja: Poznań
Auto: kredens i brzydaal
Kontakt:

Post autor: jacekes » 15 czerwca 2011, 08:42

Ale do 115C nie ma bata, nie da się, dobrze rozumuję?
"ale ty więcej złomów nie kupuj!"

OLO
Posty: 9121
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO » 15 czerwca 2011, 11:03

No niezbyt. Chyba że na prasie zdejmiesz z wałka całe ustrojstwo (sprzegło el-mag, koło) i wciśniesz tam piastę z polonezowskiej pompy.
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

Awatar użytkownika
Grizli
Posty: 1272
Rejestracja: 16 stycznia 2007, 11:13
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Grizli » 15 czerwca 2011, 17:52

Sprężyna zawieszenia oznaczona jednym żółtym i trzema brązowymi paskami od czego jest?

Awatar użytkownika
BolimA
Członek Stowarzyszenia
Posty: 1408
Rejestracja: 03 stycznia 2007, 18:25
Lokalizacja: Warszawa - Wola

Post autor: BolimA » 15 czerwca 2011, 18:33

OLO pisze:Powiem więcej. Da sie bo na takim jeżdżę. Do pompy 116C pasuje jak ulał. Bieznia paska jest w tej samej płaszczyźnie, śruby i piasta pasują. Oczywicie przy tej zmianie trzeba załozyc pasek polonezowski/115C
Tez tak zrobilem, jak rozlecialo mi sie kolo pasowe na pompie o 116C.
Wentylator pracuje wtedy prawie jak turbina zassysajaca wszystko z okolicy :)
Renault Clio 1.6 16v '02
Jawa 350 TS '88

OLO
Posty: 9121
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO » 15 czerwca 2011, 20:06

I wyje. Ja jeżdżę bez. Nawet w korku sie nei grzeje.
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

Awatar użytkownika
jacekes
Administrator
Posty: 9935
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 20:38
Lokalizacja: Poznań
Auto: kredens i brzydaal
Kontakt:

Post autor: jacekes » 15 czerwca 2011, 20:20

Ma ktoś sprzedać nową pompę do 116C? Bo chcę wreszcie ogarnąć temat chłodzenia.
Na prasie nie zdejmę koła pasowego z wałka mojej pompy, bo mam tam trochę poheniowane.
Do tego chłodnica z wlewem na rurce i płaski wiatrak na fiatowskim pająku po odpowiedniej stronie chłodnicy... i temat byłby załatwiony. Mam wrażenie, że chłodnicę mam zamuloną, grzeje mi się w korkach, el-wiatrak ledwo wyrabia.
Ostatnio zmieniony 15 czerwca 2011, 20:22 przez jacekes, łącznie zmieniany 1 raz.
"ale ty więcej złomów nie kupuj!"

OLO
Posty: 9121
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO » 15 czerwca 2011, 22:06

Lepiej zdobądź chłodnice z poziomym raditorem. Testowałem 2 szt i na obu silnik nie chce sie zagotować w korku. Ta z korkiem na rurce ma tylko jedna zaletę - korek na rurce.
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

Awatar użytkownika
jacekes
Administrator
Posty: 9935
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 20:38
Lokalizacja: Poznań
Auto: kredens i brzydaal
Kontakt:

Post autor: jacekes » 15 czerwca 2011, 22:29

To jest dla mnie bardzo istotna zaleta.
"ale ty więcej złomów nie kupuj!"

Krasik
Posty: 2575
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 19:05
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Krasik » 15 czerwca 2011, 22:32

jacekes pisze:Mam wrażenie, że chłodnicę mam zamuloną
No chyba.
PF 125p Superleggera Veloce - suplement diety

qdlaty
Posty: 1270
Rejestracja: 16 października 2008, 13:06
Lokalizacja: tczew

Post autor: qdlaty » 16 czerwca 2011, 20:42

linke predkosciomierza wystarczy reka dociagnac przy skrzyni, czy trzeba narzedziem? bo spadla i reka ile sie dalo dociagnalem (bez kanalu ciezko co innego w ogole kombinowa)

JOZEF_S
Członek Stowarzyszenia
Posty: 9417
Rejestracja: 11 stycznia 2007, 10:59
Lokalizacja: Lublin

Post autor: JOZEF_S » 16 czerwca 2011, 20:43

Jakie podłużnice powinny być w kancie z roku 71 ?
Chodzi i przednie. Pełne, czy już z otworami ?
Doświadczenie - umiem robić Nic. I nie skończyć w jeden dzień :D

SEAT - Sociedad Espaniola de Automobiles de Turismo
VAZ - Wołżański Awtomobilnyj Zawod
FIAT -Fabbrica Italiana Automobili Torino
ALFA ROMEO - Anonima Lombarda Fabrica Automobili ROMEO
TOFAS - Türk Otomobil Fabrikasi
KIA - Kyungsung Precision Industry
FSO - Fabryka Samochodów Osobowych

clk
Posty: 333
Rejestracja: 17 sierpnia 2008, 17:10
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: clk » 18 czerwca 2011, 14:36

itam mam pytanie dotyczące silnika padł mi silnik w moim borewiczu 1.5 aa skrzynia 4 i moje pytanie brzmi czy nowszy silnik z caro (gażnik) podejdzie sprzęgło i skrzynia od mojego borewicza do tego silnika ?
caro+

Awatar użytkownika
Marcin125p
Posty: 3641
Rejestracja: 22 czerwca 2009, 22:25
Lokalizacja: Żukowo

Post autor: Marcin125p » 18 czerwca 2011, 14:43

Jo (wedle wiedzy zaczerpniętej z Tego forum)
Ostatnio zmieniony 18 czerwca 2011, 14:44 przez Marcin125p, łącznie zmieniany 1 raz.
125p...ociech
Żeby życie miało smaczek, raz maluszek, raz kanciaczek :)

Awatar użytkownika
jacekes
Administrator
Posty: 9935
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 20:38
Lokalizacja: Poznań
Auto: kredens i brzydaal
Kontakt:

Post autor: jacekes » 18 czerwca 2011, 23:30

Mam fiatowską pompę wody i chłodnicę z wlewem na rurce.
Czy *dolny* przewód chłodnicy da się w tym przypadku zastosować z fiata z silnikiem polozeza?
Czyli w zasadzie chodzi mi o to, czy pompa wody od fiata i od poloneza ma dolny króciec w tym samym miejscu i o tej samej długości.
"ale ty więcej złomów nie kupuj!"

Awatar użytkownika
maciejowski
Posty: 3832
Rejestracja: 25 lutego 2007, 19:08
Lokalizacja: Stołeczne Królewskie Miasto Kraków
Auto: gromadka gruzów

Post autor: maciejowski » 19 czerwca 2011, 00:37

na oko, króciec wypada w tym samym miejscu.

ODPOWIEDZ