PROSTE PYTANIA

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
arnold
Posty: 348
Rejestracja: 14 marca 2011, 23:40
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: arnold » 19 maja 2011, 10:03

OLO pisze:Drobniej niż zwykła - czyli chyba 1mm
Racja 8x1.

Awatar użytkownika
adam.o
Posty: 343
Rejestracja: 18 kwietnia 2008, 11:19
Lokalizacja: Świdnica/Wrocław

Post autor: adam.o » 19 maja 2011, 12:46

OLO pisze:To jakim cudem 3 ze znanych mi radyjek nieruszanych od lat 80 tych coś odbiera na UKF-ie?
Mi kiedyś radio z dolnym, starym UKF-em odbierało dźwięk z programu 1 TV. Radio Maryja zdaje się też złapałem, ale to chyba nikogo nie dziwi. Rydzyk myśli też o tych najbardziej zacofanych, co się 10 lat temu w rozwoju zatrzymali, żeby do nich też dotarła cywilizacja.

LOBUZ88
Posty: 538
Rejestracja: 13 stycznia 2007, 19:46
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: LOBUZ88 » 19 maja 2011, 13:47

szybkie pytanie, felgi 17 na niskim profilu do Poloneza wejdą czy już nichuchu ?
Skoda S-100 1973
Polski Fiat 126p 650E 1991
Polski Fiat 125p 1500 1978
FSO 125p 2.0 DOHC 198x
FSO Polonez 1.5 LE 1987
Daewoo-FSO Polonez Caro+ 1.6GSI 1998
FSO Polonez Caro 1.5 GLE 1994
Skoda 105L 1984
BMW E36 Compact 316i 1999
BMW E46 318i 2000

Awatar użytkownika
Marcin125p
Posty: 3652
Rejestracja: 22 czerwca 2009, 22:25
Lokalizacja: Żukowo

Post autor: Marcin125p » 19 maja 2011, 13:52

125p...ociech
Żeby życie miało smaczek, raz maluszek, raz kanciaczek :)

Awatar użytkownika
SeBa
Moderator - Technika
Posty: 3740
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 21:20
Lokalizacja: Kozienice

Post autor: SeBa » 19 maja 2011, 14:29

LOBUZ88 pisze:szybkie pytanie, felgi 17 na niskim profilu do Poloneza wejdą czy już nichuchu ?
Chłopaki z Połczyńskiej wsadzili 18stki i jak to Tede powiedział "robiło wrażke" więc spokojnie sie da,tylko zawiecha i buda dostanie po d :D
z FSO były: 125p 1.5L '83 L74 , Polonez Caro 1.5GLE '91 L49
i Polonez Caro Plus 1.6 GSi '99 42U jest: 1.4 GTi 16V '97 86E
Auto detailing-info PW

Awatar użytkownika
Marcin125p
Posty: 3652
Rejestracja: 22 czerwca 2009, 22:25
Lokalizacja: Żukowo

Post autor: Marcin125p » 19 maja 2011, 14:48

Pany, mój silnik zastępczy świeci na wolnych obrotach kontrolką "PRESS", a dziś jest ciepło i gdy stałem w korku kontroleczka gasła dopiero przy ok 2000obr. W związku z tym pytanie, jaki wlać mu olej? Starym sposobem coś do diesli (superol)?

A! No i którego "motodoctora" (panewki w płynie ;) ) polecacie :D
Ostatnio zmieniony 19 maja 2011, 14:54 przez Marcin125p, łącznie zmieniany 1 raz.
125p...ociech
Żeby życie miało smaczek, raz maluszek, raz kanciaczek :)

gringo
Posty: 1405
Rejestracja: 12 sierpnia 2009, 20:34
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gringo » 19 maja 2011, 16:16

Marcin125p, myśle że 20w50 załatwi sprawe, polecam Midland.
http://knedel.xp3.biz/forum1/
http://www.polskajazda.pl/Profil,CZ,350 ... 125P/15411

Google Chrome i Mozilla Firefox - ZOSTAŃ MISTRZEM POPRAWNEJ POLSZCZYZNY

Awatar użytkownika
marck1
Posty: 1199
Rejestracja: 01 maja 2007, 22:22
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: marck1 » 19 maja 2011, 17:10

szela81 pisze:
marck1 pisze:Jak odpalisz, to na pewno jakąś stację odbierzesz - ale to nie znaczy, że nadaje w OIRT -> to sprawka konstrukcji radia (superheterodyna), kłania się 10,7 MHz, oscylator i odbicia lustrzane w górę i w dół.
Safari 5 można przestroić, ale trzeba zapomnieć o uzyskaniu pełnego zakresu, a i z czułością może być różnie, bo miały małą selektywność.
Masz jakieś info jak to przestroić?
akurat oddałem safari 5 do techników magików ode mnie z pracy żeby mi line-in zrobili,
może by od razu przestroili, ale są trochę z innej branży i bez instrukcji/schematu nie dadzą rady :)
A, z instrukcją i schematem dadzą sobie radę? - pytam, bo jeżeli tego jeszcze nie robili to łatwo cały UKF uszkodzić.
Ostatnio zmieniony 19 maja 2011, 17:22 przez marck1, łącznie zmieniany 1 raz.
Fiat 125p 1300 1974r.

Magic
Posty: 756
Rejestracja: 10 lutego 2008, 21:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Magic » 19 maja 2011, 19:56

qdlaty pisze:hmm, no ale wiadomo gdzie jest wyciek - tam gdzie olej Ci sie zbiera przy swiecy, zapewne dodatkowo uszczelka jest tam wypchnieta
jawny wyciek, dzisiaj było to widać jak troche powycierałem dookoła :

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Jakiej firmy uszczelkę kupić ? Czy to może bez znaczenia ? I czy przy wymianie smarować ją silikonem odpornym na wysokie temperatury ? Czytałem, żeby jednak niczym nie smarować tylko założyć i już.
Ostatnio zmieniony 19 maja 2011, 20:39 przez Magic, łącznie zmieniany 2 razy.
Był: Caro 1,6 GLE- 329 343 km
Był: Caro 1,5 GLI- 64 325 km

HOMZIK
Posty: 2768
Rejestracja: 11 maja 2007, 15:30
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: HOMZIK » 19 maja 2011, 20:39

Magic pisze:jawny wyciek, dzisiaj było to widać jak troche powycierałem dookoła

Tyyyyy :546: To masz na wypasie silnik :546: Chłodzenie olejowe świec zapłonowych :546: Ja tak nie mam :)
Motocyklowy PROJEKT 120 w przygotowaniu. Termin realizacji lato 2014 Wykonawca : Milewski, Promocja : Agencja Reklamy CONTACT, motocykle dostarcza INTER MOTORS-dystrybutor DUCATI, TRIUMPH.

www.uzyjwyobrazni.pl

Awatar użytkownika
HARNAŚ
Posty: 214
Rejestracja: 26 lutego 2009, 21:44
Lokalizacja: Kalisz (PK)

Post autor: HARNAŚ » 19 maja 2011, 20:40

1). Pytanie o alarm, wypadł mi konektor od przedniej prawej krańcówki (już podłączyłem), wisi luźno tez jeszcze jeden przewodzik od alarmu...Problem polega na tym, że po odzbrojeniu alarmu i otwarciu drzwi, alarm sam się uzbraja po kilkunastu sekundach, czyli nie "czyta" otwartych drzwi i zapalonej lampki (a do tej pory tak było). Czy ten przewodzik owinąć jakoś wokół tej krańcówki? A jestem pewny że to przewód od tego właśnie, bo po dotknięciu nim o mase alarm juz sie nie uzbraja.

2). Na miarce oleju w Roverze ile jest między MIN a MAX, litr?

Maurer
Posty: 849
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 23:39
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Maurer » 19 maja 2011, 22:41

Natnij gdzies ten kabelek od krańcówki, zdejmij izolacje z kawałka, owiń kabelkiem od alarmu, zaciśnij jakąś blaszką na przyklad konektorem i zaizoluj.
"Bo film to najważniejsza ze sztuk."
http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO ... Caro/84754

Awatar użytkownika
HARNAŚ
Posty: 214
Rejestracja: 26 lutego 2009, 21:44
Lokalizacja: Kalisz (PK)

Post autor: HARNAŚ » 19 maja 2011, 23:33

To moze być sposób, dzięki wielkie :)

Awatar użytkownika
Grizli
Posty: 1272
Rejestracja: 16 stycznia 2007, 11:13
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Grizli » 20 maja 2011, 18:52

Czy w alternatorze a133-80p(80A) można wymienić same szczotki i jaki jest najlepszy regulator napięcia do niego.

qdlaty
Posty: 1270
Rejestracja: 16 października 2008, 13:06
Lokalizacja: tczew

Post autor: qdlaty » 21 maja 2011, 20:17

jesli to alt z plusa - nie wiem czy o taki pytasz - to szczotki sa w regulatorze, tylko kompet (pasuje od Uno itp)

Awatar użytkownika
Grizli
Posty: 1272
Rejestracja: 16 stycznia 2007, 11:13
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Grizli » 21 maja 2011, 20:19

Od plusa tyle że z klimatyzacją 80A,regulator jest do niego bez szczotek

Awatar użytkownika
zygmunt
Posty: 264
Rejestracja: 01 grudnia 2007, 22:03
Lokalizacja: SLOUGH,UK.

Post autor: zygmunt » 21 maja 2011, 20:48

Moze ktos sie orientuje czy opona Kormoran Impulser 165/70 wystepuje jeszcze w handlu? A moze ktos ma na zbyciu taka. Wybulilo mi jedna opone po przebiciu.
125p'70-Anglia

BORYS
Posty: 2669
Rejestracja: 11 września 2007, 18:34
Lokalizacja: z Luksemburga

Post autor: BORYS » 21 maja 2011, 20:55

Proszzzz

KORMORAN IMPULSER W HANDLU

Przy takiej cenie kup sobie dwie najmniej i zmien na osi.
Ura Bura Szef Podwóra

Awatar użytkownika
zygmunt
Posty: 264
Rejestracja: 01 grudnia 2007, 22:03
Lokalizacja: SLOUGH,UK.

Post autor: zygmunt » 21 maja 2011, 21:07

Dzieki. Kupie jedna - nie bede szalal, druga prawie nowa. Ma najwyzej 10k przejechane na tylnej osi.
125p'70-Anglia

WRB
Posty: 356
Rejestracja: 16 stycznia 2007, 06:46
Lokalizacja: Lublin

Post autor: WRB » 26 maja 2011, 18:40

czy w Fiat 132 występuje na skrzyni biegów uszczelka tzw. ucho słonia? wyjąłem skrzynię z poloneza i ukazało się wielgachne dziursko, którego uszczelka siedząca (oryginalna) na skrzyni 132 nie jest w stanie zakryć. a więc w kajucie będzie głośno a i kurz z ulicy wpadnie- też.
świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym domu.

BORYS
Posty: 2669
Rejestracja: 11 września 2007, 18:34
Lokalizacja: z Luksemburga

Post autor: BORYS » 26 maja 2011, 19:33

Wlodek , zaloz fso ucho slonia na skrzynie ze 132, jak trzeba bedzie - dotnij. Wszystko bedzie dobrze wypelnione.
Ura Bura Szef Podwóra

qdlaty
Posty: 1270
Rejestracja: 16 października 2008, 13:06
Lokalizacja: tczew

Post autor: qdlaty » 26 maja 2011, 20:01

ma ktos fotke jakas jak zamontowac oryginalne silowniki do drzwi przednich?

Maurer
Posty: 849
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 23:39
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Maurer » 26 maja 2011, 20:04

Czy żeby rozdzielić dolny wahacz i przechodzący przez niego wspornik stabilizatora, trzeba ze wspornika wybić dolna tulejkę?
"Bo film to najważniejsza ze sztuk."
http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO ... Caro/84754

Awatar użytkownika
Grizli
Posty: 1272
Rejestracja: 16 stycznia 2007, 11:13
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Grizli » 26 maja 2011, 21:13

qdlaty pisze:ma ktos fotke jakas jak zamontowac oryginalne silowniki do drzwi przednich?
Szyb czy zamków?

qdlaty
Posty: 1270
Rejestracja: 16 października 2008, 13:06
Lokalizacja: tczew

Post autor: qdlaty » 27 maja 2011, 06:49

no tak, nie doprecyzowałem - zamków

OLO
Posty: 9141
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO » 27 maja 2011, 08:20

Oryginały byłu montowane do dodatkowych blach usztywniajacych podnośnik elektryczny
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

qdlaty
Posty: 1270
Rejestracja: 16 października 2008, 13:06
Lokalizacja: tczew

Post autor: qdlaty » 27 maja 2011, 16:56

OLO, masz na myśli blachy (takie jak brak na tej aukcji: http://allegro.pl/nowy-alarm-patrol-cen ... 77989.html), czy jakies blachy od elektrycznych szyb?
bo takie blachy mam, tylko nie wiem czy nie bedzie jakiegos modzenia w drzwiach od trucka, dlatego pytam o fotki, tak jak to powinno byc ;)

uptate:
http://imageshack.us/photo/my-images/83 ... przod.jpg/
to rozwiazuje ew. dylematy
Ostatnio zmieniony 27 maja 2011, 17:01 przez qdlaty, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Grizli
Posty: 1272
Rejestracja: 16 stycznia 2007, 11:13
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Grizli » 27 maja 2011, 16:58

Tak dokładnie takie blachy te większe są do przednich drzwi.

Wegorz91
Posty: 349
Rejestracja: 20 stycznia 2008, 16:14
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Wegorz91 » 30 maja 2011, 14:53

Witam wszystkich, chciałbym się poradzić w sprawie zawieszenia do fiata.

Wiem że temat poszerzania przedniego zawieszenie jest już oklepany i chyba wszystko zostało powiedziane ale przyznam szczerze mam problem z górnym wahaczem. Tył już jest szeroki teraz czas na przód.

Zanim wezmę się za to, czy ktoś mógł by wstawić zdjęcie jak rozwiązał ten problem ? Najważniejsze jak to spawaliście, czy na oko czy na zasadzie odmierzania itp ? Bo boje się że nie złapie geometrii.

Drugie moje pytanie dotyczy tylnych resorów. Mam teraz 3 pióra tylko że tył sterczy. Mam w garażu dwu piórowe. I mam pytanie czy przełożyć na 2 pióra czy dać do klepania trójki żeby tył był twardszy ?

Bardzo proszę o pomoc.

BORYS
Posty: 2669
Rejestracja: 11 września 2007, 18:34
Lokalizacja: z Luksemburga

Post autor: BORYS » 30 maja 2011, 14:57

Jak cchesz tyl miec twardy to klep 3piorowe na oczekiwana wysokosc. Zbyt twardy tyl ponoc podskakuje ale to chyba raczej przy wyczynach. Ja mam w jednym Fiaciurze 3piora z tylu oraz amory Bilsteina, nic mi nie podskakuje samochd mocno trzyma sie drogi. Kowalowi ktory zmienial resory powiedzialem ze chce by je sklepal ale mimo wszystko auto ma nieco zadarta dupke.
Ura Bura Szef Podwóra

ODPOWIEDZ