PROSTE PYTANIA

Moderator: Moderatorzy

OLO
Posty: 9141
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO » 12 maja 2011, 10:33

qdlaty pisze:ja kupiłem usczelkę kartonową i tak dla pewności przesmarowałem ją silikonem
Też mam taka metodę.
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

Awatar użytkownika
KinioPP
Posty: 602
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 21:41
Lokalizacja: Szczecinek
Kontakt:

Post autor: KinioPP » 12 maja 2011, 13:29

Jak coś jest skuteczne to nie jest druciarstwo ;)

Awatar użytkownika
maciejowski
Posty: 3832
Rejestracja: 25 lutego 2007, 19:08
Lokalizacja: Stołeczne Królewskie Miasto Kraków
Auto: gromadka gruzów

Post autor: maciejowski » 12 maja 2011, 13:38

ja składałem na samą uszczelkę i nic nie cieknie. podstawa to dokładnie wyczyścić powierzchnie i ewentualnie je wyrównać.

Awatar użytkownika
arnold
Posty: 348
Rejestracja: 14 marca 2011, 23:40
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: arnold » 12 maja 2011, 15:48

Zawsze smaruje uszczelkę smarem, też nie mam wycieków.

Awatar użytkownika
Marcin125p
Posty: 3651
Rejestracja: 22 czerwca 2009, 22:25
Lokalizacja: Żukowo

Post autor: Marcin125p » 12 maja 2011, 16:13

Dostałem nową, papierową, posmaruję silikonem i zobaczymy :)
125p...ociech
Żeby życie miało smaczek, raz maluszek, raz kanciaczek :)

qdlaty
Posty: 1270
Rejestracja: 16 października 2008, 13:06
Lokalizacja: tczew

Post autor: qdlaty » 12 maja 2011, 16:25

maciejowski pisze:podstawa to dokładnie wyczyścić powierzchnie i ewentualnie je wyrównać.
no to, to wiadomo.
Ale z jednej strony jest nie nowa głowica, z drugiej powierzchnia pompy - wszystko ma swoje nierównosci i tolerancje, więc silikon pomoże - jak nie teraz, to później :)

santi
Posty: 1663
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 21:12
Lokalizacja: Lanckorona

Post autor: santi » 12 maja 2011, 17:12

qdlaty pisze:
maciejowski pisze:podstawa to dokładnie wyczyścić powierzchnie i ewentualnie je wyrównać.
no to, to wiadomo.
Ale z jednej strony jest nie nowa głowica, z drugiej powierzchnia pompy - wszystko ma swoje nierównosci i tolerancje, więc silikon pomoże - jak nie teraz, to później :)
pompa jest przykrecana do bloku :P
Nowe zajęcie obróbka CNC :D

NASTI :)

qdlaty
Posty: 1270
Rejestracja: 16 października 2008, 13:06
Lokalizacja: tczew

Post autor: qdlaty » 12 maja 2011, 19:07

jo, racja - rypło mi się:P

Awatar użytkownika
jacekes
Administrator
Posty: 9947
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 20:38
Lokalizacja: Poznań
Auto: kredens i brzydaal
Kontakt:

Post autor: jacekes » 13 maja 2011, 06:27

Wyjechałem wczoraj z garażu, normalnie, bez problemu, na światłach.
Pojechałem po paliwo, zatankowałem, zapłaciłem nawet, chciałem pojechać dalej.

Odpaliłem silnik, włączyłem światła krótkie, silnik zgasł.
Każda kolejna próba włączenia rozrusznika powoduje, tylko przygasanie kontrolek i cichy syk z okolic alternatora/rozrusznika.
Jak próbuję włączyć krótkie, to też wszystko przygasa.

Uszkodzenie akumulatora? Problem ze złączem kabla plusowego na rozruszniku?
"ale ty więcej złomów nie kupuj!"

qdlaty
Posty: 1270
Rejestracja: 16 października 2008, 13:06
Lokalizacja: tczew

Post autor: qdlaty » 13 maja 2011, 06:47

od polaczenia rozrusznika nie mialbys padnietego akumulatora
moze byc zwarcie przy swiatlach, moze byc aku, moze byc alternator - naladuj akumulator i zmierz ladowanie

Awatar użytkownika
maciejowski
Posty: 3832
Rejestracja: 25 lutego 2007, 19:08
Lokalizacja: Stołeczne Królewskie Miasto Kraków
Auto: gromadka gruzów

Post autor: maciejowski » 13 maja 2011, 12:15

raczej rozrusznik się zawiesił. młotkiem go potraktuj.

bing17
Posty: 434
Rejestracja: 01 marca 2008, 15:59
Lokalizacja: Łódź

Post autor: bing17 » 13 maja 2011, 13:27

Sworznie w tłokach w 1300 i 1500 są takie same czy inne ?
Kupię:
takie felgi http://img361.imageshack.us/img361/5899 ... 024uu6.jpg
taki znaczek na atrapę do 125p
http://piotrwiewiora.w.interia.pl/hist.fsocars.jpg

Kontakt GG 1047207 (niewidoczny) e-mail bing17@o2.pl

Awatar użytkownika
jacekes
Administrator
Posty: 9947
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 20:38
Lokalizacja: Poznań
Auto: kredens i brzydaal
Kontakt:

Post autor: jacekes » 13 maja 2011, 15:56

maciejowski pisze:raczej rozrusznik się zawiesił. młotkiem go potraktuj.
Jak się rozrusznik wiesza, toi chociaż cyka automat. Tutaj tego efektu nie ma.
Poza tym Wystarczy, że włączę zapłon i krótkie światła, to też wszystko przygasa...

Będę rzeźbił znów w najbliższym czasie.
"ale ty więcej złomów nie kupuj!"

OLO
Posty: 9141
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO » 13 maja 2011, 16:19

bing17 pisze:Sworznie w tłokach w 1300 i 1500 są takie same czy inne ?
takie same
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

bing17
Posty: 434
Rejestracja: 01 marca 2008, 15:59
Lokalizacja: Łódź

Post autor: bing17 » 13 maja 2011, 16:28

Dzięki :)
Kupię:
takie felgi http://img361.imageshack.us/img361/5899 ... 024uu6.jpg
taki znaczek na atrapę do 125p
http://piotrwiewiora.w.interia.pl/hist.fsocars.jpg

Kontakt GG 1047207 (niewidoczny) e-mail bing17@o2.pl

OLO
Posty: 9141
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO » 13 maja 2011, 16:52

Katalog twierdzi że inneI w sumie przychylam sie do jego zdania. Sorry za zamieszanie
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

Krasik
Posty: 2575
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 19:05
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Krasik » 13 maja 2011, 17:27

jacekes, mi się coś takiego z rozrusznikiem zrobiło, że nawet nie cykał. A była to jego wina.
PF 125p Superleggera Veloce - suplement diety

Maurer
Posty: 849
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 23:39
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Maurer » 13 maja 2011, 17:38

Dolne wahacze roznily sie czyms w roznych polonezach, czy we wszystkich wersjach byly identyczne?
"Bo film to najważniejsza ze sztuk."
http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO ... Caro/84754

JOZEF_S
Członek Stowarzyszenia
Posty: 9417
Rejestracja: 11 stycznia 2007, 10:59
Lokalizacja: Lublin

Post autor: JOZEF_S » 13 maja 2011, 18:06

Identyczne.
Doświadczenie - umiem robić Nic. I nie skończyć w jeden dzień :D

SEAT - Sociedad Espaniola de Automobiles de Turismo
VAZ - Wołżański Awtomobilnyj Zawod
FIAT -Fabbrica Italiana Automobili Torino
ALFA ROMEO - Anonima Lombarda Fabrica Automobili ROMEO
TOFAS - Türk Otomobil Fabrikasi
KIA - Kyungsung Precision Industry
FSO - Fabryka Samochodów Osobowych

Maurer
Posty: 849
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 23:39
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Maurer » 13 maja 2011, 18:32

Dzięki wielkie. Tak też myslalem, ale ta http://allegro.pl/wahacz-dolny-lewy-pol ... 52800.html aukcja wzbudzila moje podejrzenia. A górne też będą identyczne?
"Bo film to najważniejsza ze sztuk."
http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO ... Caro/84754

JOZEF_S
Członek Stowarzyszenia
Posty: 9417
Rejestracja: 11 stycznia 2007, 10:59
Lokalizacja: Lublin

Post autor: JOZEF_S » 13 maja 2011, 18:47

Gorny w szerokim caro jest inny jak w borasie.
Doświadczenie - umiem robić Nic. I nie skończyć w jeden dzień :D

SEAT - Sociedad Espaniola de Automobiles de Turismo
VAZ - Wołżański Awtomobilnyj Zawod
FIAT -Fabbrica Italiana Automobili Torino
ALFA ROMEO - Anonima Lombarda Fabrica Automobili ROMEO
TOFAS - Türk Otomobil Fabrikasi
KIA - Kyungsung Precision Industry
FSO - Fabryka Samochodów Osobowych

Awatar użytkownika
Ambrosios
Posty: 3497
Rejestracja: 15 stycznia 2007, 13:17
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Ambrosios » 13 maja 2011, 19:12

jacekes pisze:Jak się rozrusznik wiesza, toi chociaż cyka automat. Tutaj tego efektu nie ma. Poza tym Wystarczy, że włączę zapłon i krótkie światła, to też wszystko przygasa...
Jak na razie z twojego opisu wnosze, ze wszystkie drogi prowadza do Rzymu tj. do stacyjki. Wez ja podmien albo zepnij na krotko poszczegolne kable i wtedy sprawdz jak dzialaja poszczegolne urzadzenia.
Ostatnio zmieniony 13 maja 2011, 19:12 przez Ambrosios, łącznie zmieniany 1 raz.
- Gadanie! Przegrałem, bo pan miał szczęście!
- Szczęście? Szczęście trzeba umieć sobie zorganizować.
Poker jest sztuką oszustwa, przyjacielu. Graliśmy uczciwie: ty oszukiwałeś, ja oszukiwałem - wygrał lepszy.

Awatar użytkownika
Grizli
Posty: 1272
Rejestracja: 16 stycznia 2007, 11:13
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Grizli » 13 maja 2011, 19:52

Czy to jest jakiś nowszy czy starszy typ zamków?

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 13 maja 2011, 20:38 przez Grizli, łącznie zmieniany 1 raz.

OLO
Posty: 9141
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO » 13 maja 2011, 20:06

Typowy w ATU
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

Awatar użytkownika
Grizli
Posty: 1272
Rejestracja: 16 stycznia 2007, 11:13
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Grizli » 13 maja 2011, 20:38

W caro i kombi też widziałem.One są zamienne?Jakieś lepsze czy tylko różnica w wyglądzie?

philips
Posty: 960
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 19:07
Lokalizacja: Mikołów, k. Katowic
Kontakt:

Post autor: philips » 13 maja 2011, 21:07

Przy nowych klamkach takie są.
Polski Fiat 125p '74
BMW E30 320i '88
Fiat 126p '94
FSO Polonez Caro 1.6 GLI '95

Awatar użytkownika
Grizli
Posty: 1272
Rejestracja: 16 stycznia 2007, 11:13
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Grizli » 13 maja 2011, 22:09

Ja mam nowe klamki a zamki jak w starym caro

Awatar użytkownika
Serocki
Posty: 2016
Rejestracja: 15 kwietnia 2007, 16:27
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Serocki » 13 maja 2011, 22:14

Z klamkami to nie miało nic wspólnego. W atu na pewno były seryjne takie.

Awatar użytkownika
jacekes
Administrator
Posty: 9947
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 20:38
Lokalizacja: Poznań
Auto: kredens i brzydaal
Kontakt:

Post autor: jacekes » 13 maja 2011, 22:19

Ambrosios pisze:
jacekes pisze:Jak się rozrusznik wiesza, toi chociaż cyka automat. Tutaj tego efektu nie ma. Poza tym Wystarczy, że włączę zapłon i krótkie światła, to też wszystko przygasa...
Jak na razie z twojego opisu wnosze, ze wszystkie drogi prowadza do Rzymu tj. do stacyjki. Wez ja podmien albo zepnij na krotko poszczegolne kable i wtedy sprawdz jak dzialaja poszczegolne urzadzenia.
Sprawdzę. 3 tygodnie temu założyłem nową kostkę stacyjki, może skończył się jej żywot...
"ale ty więcej złomów nie kupuj!"

Magic
Posty: 756
Rejestracja: 10 lutego 2008, 21:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Magic » 17 maja 2011, 19:21

Dlaczego ciągle mam olej w gnieździe przy jednej świecy. Przy innych tez ale bardzo malutko, za to przy tej jednej mam całe gniazdo zalane. Czym jest to spowodowane ? Zła lepkość oleju czy co ?
Był: Caro 1,6 GLE- 329 343 km
Był: Caro 1,5 GLI- 64 325 km

ODPOWIEDZ