PROSTE PYTANIA

Moderator: Moderatorzy

HOMZIK
Posty: 2768
Rejestracja: 11 maja 2007, 15:30
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: HOMZIK » 04 kwietnia 2011, 09:49

OLO pisze:Z większym lub mniejszym powodzenie.
CAMARO tez tak gadał. W końcu i on zszedł na złą drogę FSO AUTOKLUBU :563:
Motocyklowy PROJEKT 120 w przygotowaniu. Termin realizacji lato 2014 Wykonawca : Milewski, Promocja : Agencja Reklamy CONTACT, motocykle dostarcza INTER MOTORS-dystrybutor DUCATI, TRIUMPH.

www.uzyjwyobrazni.pl

OLO
Posty: 9123
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO » 04 kwietnia 2011, 10:25

Broda ci do oczu wejdzie :)
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

HOMZIK
Posty: 2768
Rejestracja: 11 maja 2007, 15:30
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: HOMZIK » 04 kwietnia 2011, 11:52

:551:
Motocyklowy PROJEKT 120 w przygotowaniu. Termin realizacji lato 2014 Wykonawca : Milewski, Promocja : Agencja Reklamy CONTACT, motocykle dostarcza INTER MOTORS-dystrybutor DUCATI, TRIUMPH.

www.uzyjwyobrazni.pl

OLO
Posty: 9123
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO » 04 kwietnia 2011, 12:43

To do WRB odnoście przeciazenia 100G
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

Bomber
Posty: 227
Rejestracja: 15 grudnia 2008, 18:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bomber » 06 kwietnia 2011, 14:17

Jaką długość powinny mieć przewody sztywne do połączenia starego typu pompy z zaciskami Lucas?

WRB
Posty: 356
Rejestracja: 16 stycznia 2007, 06:46
Lokalizacja: Lublin

Post autor: WRB » 06 kwietnia 2011, 17:51

długość metalowych przewodów nie zależy od zacisków, sztywnych przewodów nie łączysz z zaciskami. kupuj oryginalne tylko wkręty zmień z jednej strony, żeby pasowały do przewodów elastycznych Lukasowych.
świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym domu.

Bomber
Posty: 227
Rejestracja: 15 grudnia 2008, 18:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bomber » 06 kwietnia 2011, 19:44

Źle to trochę ująłem i się nie zrozumieliśmy. Jakie długości mają przednie, sztywne przewody hamulcowe w borewiczu?

Awatar użytkownika
Marcin125p
Posty: 3641
Rejestracja: 22 czerwca 2009, 22:25
Lokalizacja: Żukowo

Post autor: Marcin125p » 06 kwietnia 2011, 23:04

Zagadka. Wszystkie panewki które miałem w silniku miały rowek, a w tych co kupiłem rowek mają te szersze, a ta węższa od strony rozrządu nie ma rowka, ani żadnego otworu, za to ma brązową warstwę na zewnętrznej powierzchni. O co chodzi?
125p...ociech
Żeby życie miało smaczek, raz maluszek, raz kanciaczek :)

krzyspi25
Posty: 25
Rejestracja: 14 stycznia 2007, 12:05
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: krzyspi25 » 07 kwietnia 2011, 00:36

Zapewne chodzi o panewki główne??
Brat miał taki właśnie przypadek.
Kupione na allegro.
Przednie panewki bez rowka i otworów, musiał kupić następne nowe w normalnym sklepie - tam już wszystkie były ok.
Wniosek jest jeden: te panewy są do d..y, czyli chyba jakiś odrzut produkcyjny
Uriah Heep - July Morning

Awatar użytkownika
maciejowski
Posty: 3832
Rejestracja: 25 lutego 2007, 19:08
Lokalizacja: Stołeczne Królewskie Miasto Kraków
Auto: gromadka gruzów

Post autor: maciejowski » 07 kwietnia 2011, 00:53

nie do dupy, tylko do pn-a jeśli się nie mylę, ale co kto lubi.

OLO
Posty: 9123
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO » 07 kwietnia 2011, 05:27

Nie mylisz sie. Do 115c można założyć dowolne. Do polda muszą być zspecjalne. ALe teraz nei powiem jak wyglaajajedne i drugie.
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

Awatar użytkownika
Marcin125p
Posty: 3641
Rejestracja: 22 czerwca 2009, 22:25
Lokalizacja: Żukowo

Post autor: Marcin125p » 07 kwietnia 2011, 07:33

Czyli brak rowka w przedniej panewce niczemu nie szkodzi?
125p...ociech
Żeby życie miało smaczek, raz maluszek, raz kanciaczek :)

OLO
Posty: 9123
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO » 07 kwietnia 2011, 07:43

w 115c nie.
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

Awatar użytkownika
Marcin125p
Posty: 3641
Rejestracja: 22 czerwca 2009, 22:25
Lokalizacja: Żukowo

Post autor: Marcin125p » 07 kwietnia 2011, 07:43

Dzięki! :564:
125p...ociech
Żeby życie miało smaczek, raz maluszek, raz kanciaczek :)

JOZEF_S
Członek Stowarzyszenia
Posty: 9417
Rejestracja: 11 stycznia 2007, 10:59
Lokalizacja: Lublin

Post autor: JOZEF_S » 09 kwietnia 2011, 11:29

Czy ściana grodziowa z poloneza, jest taka sama jak w 125p ?
Doświadczenie - umiem robić Nic. I nie skończyć w jeden dzień :D

SEAT - Sociedad Espaniola de Automobiles de Turismo
VAZ - Wołżański Awtomobilnyj Zawod
FIAT -Fabbrica Italiana Automobili Torino
ALFA ROMEO - Anonima Lombarda Fabrica Automobili ROMEO
TOFAS - Türk Otomobil Fabrikasi
KIA - Kyungsung Precision Industry
FSO - Fabryka Samochodów Osobowych

Koval_STM
Posty: 1792
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:34
Lokalizacja: Warszawa - Wesoła

Post autor: Koval_STM » 09 kwietnia 2011, 12:46

Niet.
FSO 1500 '89 1.6 CB
PF 125p '75 1.6 Rover MPI :D
Daewoo-FSO Polonez Atu+ '98 1.6 GSi Digital
FSO Polonez '88 1.5 AB

Awatar użytkownika
Berek
Posty: 2168
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 20:04
Lokalizacja: Świdnica ( Bystrzyca Dolna )

Post autor: Berek » 09 kwietnia 2011, 18:37

Marcin125p pisze:Czyli brak rowka w przedniej panewce niczemu nie szkodzi?
Nie bo i tak zaraz będziesz je zmieniał hehehe

Awatar użytkownika
klysek1
Posty: 2829
Rejestracja: 24 listopada 2007, 12:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: klysek1 » 10 kwietnia 2011, 17:42

Mam problem ze sprzęgłem.
Zdarza się, że pedał nie chodzi płynnie i po wciśnięciu powraca do pozycji wyjściowej z lekkim opóźnieniem, powodując lekkie ślizganie się sprzęgła.
Sprzęgło hydrauliczne.
Gdzie szukać przyczyny?

Awatar użytkownika
Berek
Posty: 2168
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 20:04
Lokalizacja: Świdnica ( Bystrzyca Dolna )

Post autor: Berek » 10 kwietnia 2011, 19:14

klysek1 pisze:Mam problem ze sprzęgłem.
Zdarza się, że pedał nie chodzi płynnie i po wciśnięciu powraca do pozycji wyjściowej z lekkim opóźnieniem, powodując lekkie ślizganie się sprzęgła.
Sprzęgło hydrauliczne.
Gdzie szukać przyczyny?
Wysprzęglnik

Teraz ja pozawracam dupe

Simmeringi wału z PN pasują do 115C, lub jeżeli nie to jakie wymiary

OLO
Posty: 9123
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO » 10 kwietnia 2011, 22:13

Pasują. Ostatnio wymienaiełm przedni.
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

Awatar użytkownika
adam.o
Posty: 343
Rejestracja: 18 kwietnia 2008, 11:19
Lokalizacja: Świdnica/Wrocław

Post autor: adam.o » 11 kwietnia 2011, 17:51

klysek1 pisze:Mam problem ze sprzęgłem.
Zdarza się, że pedał nie chodzi płynnie i po wciśnięciu powraca do pozycji wyjściowej z lekkim opóźnieniem, powodując lekkie ślizganie się sprzęgła.
Sprzęgło hydrauliczne.
Gdzie szukać przyczyny?
Kumpel miał kiedyś coś takiego, na jeszcze łapkowym docisku. Po wymianie docisku, bez ruszania hydrauliki, wszystko ok.

Awatar użytkownika
Berek
Posty: 2168
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 20:04
Lokalizacja: Świdnica ( Bystrzyca Dolna )

Post autor: Berek » 12 kwietnia 2011, 18:28

OLO pisze:Pasują. Ostatnio wymienaiełm przedni.
Dziękować

qdlaty
Posty: 1270
Rejestracja: 16 października 2008, 13:06
Lokalizacja: tczew

Post autor: qdlaty » 12 kwietnia 2011, 20:32

Dla upewnienia się - do plusa można wkręcić trójnik i czujnik ciśnienia oleju do zegarów?
2 pytanie - czy wskaźnik ciśnienia w caro to taki sam woltomierz jak temp/paliwo?
3 pytanie - jaką charakterystykę ma czujnik paliwa (liniowa/ nieliniowa, jakie wartości)
Ostatnio zmieniony 12 kwietnia 2011, 20:43 przez qdlaty, łącznie zmieniany 1 raz.

kaovietz
Posty: 2859
Rejestracja: 08 stycznia 2007, 22:16
Lokalizacja: Bydziuchna

Post autor: kaovietz » 12 kwietnia 2011, 21:29

Krótko:
Czy pompa hamulcowa Arenty 82>, średnica tłoka 20.64mm podpasi pod serwo FSO.
Jakie gwinty ma na wyjściach?

Edit: gwint 1, czyli Lucas. Pozostaje pytanie o współpracę z serwem FSO, starego typu rzecz jasna.
Ostatnio zmieniony 12 kwietnia 2011, 22:00 przez kaovietz, łącznie zmieniany 1 raz.
Друзья познабтся в беде.

Koval_STM
Posty: 1792
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:34
Lokalizacja: Warszawa - Wesoła

Post autor: Koval_STM » 12 kwietnia 2011, 22:30

kaovietz pisze:Krótko:
Czy pompa hamulcowa Arenty 82>, średnica tłoka 20.64mm podpasi pod serwo FSO.
Jakie gwinty ma na wyjściach?
Podchodzi, a gwint to M10/1 (tak jak Lucas)
FSO 1500 '89 1.6 CB
PF 125p '75 1.6 Rover MPI :D
Daewoo-FSO Polonez Atu+ '98 1.6 GSi Digital
FSO Polonez '88 1.5 AB

kaovietz
Posty: 2859
Rejestracja: 08 stycznia 2007, 22:16
Lokalizacja: Bydziuchna

Post autor: kaovietz » 12 kwietnia 2011, 22:45

Dzięki Koval, o to mię chodziło. :564:
Друзья познабтся в беде.

OLO
Posty: 9123
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO » 13 kwietnia 2011, 05:36

qdlaty pisze:Dla upewnienia się - do plusa można wkręcić trójnik i czujnik ciśnienia oleju do zegarów
Tak. Z poldków poniżźej 1993
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

qdlaty
Posty: 1270
Rejestracja: 16 października 2008, 13:06
Lokalizacja: tczew

Post autor: qdlaty » 13 kwietnia 2011, 06:45

OLO, czyli po '93 nie było zegara ciśnienia oleju? jezdzilem 96 ktory mial...

OLO
Posty: 9123
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO » 13 kwietnia 2011, 11:45

W szerokich był. Ale bez trójnika. Bańka została umieszczona we wsporniku filtra oleju.
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

jose
Posty: 4343
Rejestracja: 08 stycznia 2007, 18:20
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jose » 13 kwietnia 2011, 11:52

OLO pisze:Ale bez trójnika. Bańka została umieszczona we wsporniku filtra oleju.
Różnie z tym było. Raczej losowo.

ODPOWIEDZ