PROSTE PYTANIA

Moderator: Moderatorzy

clk
Posty: 333
Rejestracja: 17 sierpnia 2008, 17:10
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: clk »

czyli do 93?
caro+

Krasik
Posty: 2575
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 19:05
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Krasik »

później. 96 chyba.
PF 125p Superleggera Veloce - suplement diety

clk
Posty: 333
Rejestracja: 17 sierpnia 2008, 17:10
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: clk »

ok dzięks
caro+

Marcin125p
Posty: 3662
Rejestracja: 22 czerwca 2009, 22:25
Lokalizacja: Żukowo

Post autor: Marcin125p »

Tu spróbuję :)
Czy ktoś wie czy ta pompa oleju jest OK, czy szukać nowej. Luzy wg książki.
Obrazek
Obrazek

Z góry dzięki!
125p...ociech
Życie lepsze bywa, gdy obok 125p stoi Niva :)

OLO
Posty: 9169
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO »

Git.
Możesz dotrzeć płytkę na papierze ściernym na szybie.
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

Marcin125p
Posty: 3662
Rejestracja: 22 czerwca 2009, 22:25
Lokalizacja: Żukowo

Post autor: Marcin125p »

OK. Dzięki. Może tą płytkę dać liznąć na magnesówce?
125p...ociech
Życie lepsze bywa, gdy obok 125p stoi Niva :)

qdlaty
Posty: 1270
Rejestracja: 16 października 2008, 13:06
Lokalizacja: tczew

Post autor: qdlaty »

1) Czy obudowa kolumny kierowniczej w plusie jest taka sama jak w caro?
2) Po ustawieniu zbieżności mam skręconą kierownicę (nie trzymali jej przy ustawianiu). Mam wrażenie że w zależności czy skręcam w lewo, czy w prawo to kierunkowskaz różnie się wyłącza (raz szybciej, w drugą stronę później) - to możliwe, czy autosugestia?

maciejowski
Posty: 3833
Rejestracja: 25 lutego 2007, 19:08
Lokalizacja: Stołeczne Królewskie Miasto Kraków
Auto: gromadka gruzów

Post autor: maciejowski »

qdlaty pisze:) Czy obudowa kolumny kierowniczej w plusie jest taka sama jak w caro?
jest inna, kolumna też.
qdlaty pisze:Mam wrażenie że w zależności czy skręcam w lewo, czy w prawo to kierunkowskaz różnie się wyłącza (raz szybciej, w drugą stronę później) - to możliwe,
możliwe, a nawet pewne. bolec 'do odbijania' kierunków jest w kierownicy,

clk
Posty: 333
Rejestracja: 17 sierpnia 2008, 17:10
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: clk »

panowie mam problem w swoim borku jechałem spokojnie na uczelnie a tu nagle na światłach troszkę mi zwariował zaczą klekotać i nie chce się za bardzo wbijać na obroty no i strasznie słabo pali (ciężko kręci rozrusznikiem)oprócz oznaki że silnik może już :630: jakie mogą być jeszcze inne przyczyny takiego zachowania (wcześniej troszkę przyśpieszyłem zapłon no i wskażnik ciśnienia podczas jazdy zamiast trzymać ciśnienie to powolutku opada do 0.1 ale bez zapalania się czerwonej kontrolki)
Ostatnio zmieniony 17 marca 2011, 22:40 przez clk, łącznie zmieniany 1 raz.
caro+

Bomber
Posty: 227
Rejestracja: 15 grudnia 2008, 18:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bomber »

Czy w polonezie, przy odpowietrzaniu hamulców jest konieczność odpowietrzania pompy hamulcowej?

Marcin125p
Posty: 3662
Rejestracja: 22 czerwca 2009, 22:25
Lokalizacja: Żukowo

Post autor: Marcin125p »

Jeśli nie zapowietrzyłeś jej, to nie. (stary typ, lucas to nie wiem).
125p...ociech
Życie lepsze bywa, gdy obok 125p stoi Niva :)

danielewicz
Posty: 766
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 18:33
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: danielewicz »

Przy lucasie też nie.
Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Bomber
Posty: 227
Rejestracja: 15 grudnia 2008, 18:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bomber »

W jaki sposób można ją zapowietrzyć?

Krasik
Posty: 2575
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 19:05
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Krasik »

Jesli nie pilnowałes poziomu płynu w zbiorniczku i spadł za nisko.
PF 125p Superleggera Veloce - suplement diety

Bomber
Posty: 227
Rejestracja: 15 grudnia 2008, 18:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bomber »

A w jaki sposób się ją odpowietrza?

Krasik
Posty: 2575
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 19:05
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Krasik »

PF 125p Superleggera Veloce - suplement diety

OLO
Posty: 9169
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO »

Bomber pisze:W jaki sposób można ją zapowietrzyć?
Jak zawór zwrotny padnie :)
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

Berek
Posty: 2168
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 20:04
Lokalizacja: Świdnica ( Bystrzyca Dolna )

Post autor: Berek »

Jak rozpoznać czy blok miał już robiony szlif?
Jeżeli nie czy mogę założyć zwykłe pierścienie nominalne?
Czy pierścienie z PN`a podejdą do 115C?

Janisz
Posty: 2968
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 14:41
Lokalizacja: Warszawa k/Piaseczna k/ Złotokłosu

Post autor: Janisz »

Berek, bo cie deportują do ruskich! :P

adam.o
Posty: 343
Rejestracja: 18 kwietnia 2008, 11:19
Lokalizacja: Świdnica/Wrocław

Post autor: adam.o »

Berek pisze:Jak rozpoznać czy blok miał już robiony szlif?
Jeżeli nie czy mogę założyć zwykłe pierścienie nominalne?
Czy pierścienie z PN`a podejdą do 115C?
Na denkach tłoków powinien być wybity wymiar.

Pavel
Posty: 3884
Rejestracja: 23 grudnia 2008, 20:00
Lokalizacja: Śrem
Kontakt:

Post autor: Pavel »

Na jakiej zasadzie jest zamontowana dźwignia zmiany biegów do wybieraka (tak to się chyba nazywa) - gwint czy wcisk, czy może jeszcze inny patent ? Jak co to mowa o Polonezie.
poszukuję: zdjęć, artykułów o PN Truck 87 - 92

JOZEF_S
Członek Stowarzyszenia
Posty: 9417
Rejestracja: 11 stycznia 2007, 10:59
Lokalizacja: Lublin

Post autor: JOZEF_S »

Wcisk.
Doświadczenie - umiem robić Nic. I nie skończyć w jeden dzień :D

SEAT - Sociedad Espaniola de Automobiles de Turismo
VAZ - Wołżański Awtomobilnyj Zawod
FIAT -Fabbrica Italiana Automobili Torino
ALFA ROMEO - Anonima Lombarda Fabrica Automobili ROMEO
TOFAS - Türk Otomobil Fabrikasi
KIA - Kyungsung Precision Industry
FSO - Fabryka Samochodów Osobowych

Pavel
Posty: 3884
Rejestracja: 23 grudnia 2008, 20:00
Lokalizacja: Śrem
Kontakt:

Post autor: Pavel »

dziękować, idę się zatem mocować ;)

edit:

skubana nawet nie drgnie.
Ostatnio zmieniony 21 marca 2011, 12:11 przez Pavel, łącznie zmieniany 1 raz.
poszukuję: zdjęć, artykułów o PN Truck 87 - 92

Serocki
Posty: 2016
Rejestracja: 15 kwietnia 2007, 16:27
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Serocki »

Bo to się dociska, coś tam wyciąga od spodu śrubokrętem i wtedy powinna wyjść. Ogólnie to ciulowa zabawa.

Pavel
Posty: 3884
Rejestracja: 23 grudnia 2008, 20:00
Lokalizacja: Śrem
Kontakt:

Post autor: Pavel »

Fakt sprawa jest ciulowa. Do tego jeszcze mało miejsca na łapki.
poszukuję: zdjęć, artykułów o PN Truck 87 - 92

OLO
Posty: 9169
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO »

Nigdy tego nie obczaiłem. Zawsze wyrywam ją, ew majdrujeśrubokrętem. Potem żeby nei wypadała wklejam na glue gun-a. Zdjąc moża opalarką.
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

krzyspi25
Posty: 25
Rejestracja: 14 stycznia 2007, 12:05
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: krzyspi25 »

co trzeba wymienić aby mieć dobre gwinty do przykręcania tylnych kół w lucasie??
Uriah Heep - July Morning

maciejowski
Posty: 3833
Rejestracja: 25 lutego 2007, 19:08
Lokalizacja: Stołeczne Królewskie Miasto Kraków
Auto: gromadka gruzów

Post autor: maciejowski »

półosie.

gringo
Posty: 1405
Rejestracja: 12 sierpnia 2009, 20:34
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gringo »

ktoś mi powie jak wygląda w 125p kombi "przestrzeń bagażowa" pod tylną kanapą po jej wyjęciu, równa, co wystaje etc
http://knedel.xp3.biz/forum1/
http://www.polskajazda.pl/Profil,CZ,350 ... 125P/15411

Google Chrome i Mozilla Firefox - ZOSTAŃ MISTRZEM POPRAWNEJ POLSZCZYZNY

OLO
Posty: 9169
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO »

No równa to nie jest na pewno.
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

ODPOWIEDZ