PROSTE PYTANIA

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
jacekes
Administrator
Posty: 9947
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 20:38
Lokalizacja: Poznań
Auto: kredens i brzydaal
Kontakt:

Post autor: jacekes » 26 lutego 2011, 19:49

A musisz je sam rozklejać przed regeneracją? Nie możesz oddać w całości, niech się kto inny martwi?
"ale ty więcej złomów nie kupuj!"

Awatar użytkownika
Grizli
Posty: 1272
Rejestracja: 16 stycznia 2007, 11:13
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Grizli » 26 lutego 2011, 20:49

To grzej suszarką do włosów spokojnie wystarczy nie trzeba opalarki.

Awatar użytkownika
Julo
Moderator
Posty: 10232
Rejestracja: 07 stycznia 2007, 22:30
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Julo » 26 lutego 2011, 22:34

Sam jeszcze nie wiem czy te odbłyśniki się do czegokolwiek nadają. A tak to bym sobie szkła opakował w folię bombelkową, zabezpieczył przeciwczołgowo i by sobie one leżały, a odbłyśnikom niech się dzieje co chce. W sumie i tak pieczątki "carello" mają niemal całkiem zgnite, to i może lepiej nadruk zrobić fałszywy? Eh. Dylemat pojeba od napisów...
www.ecoblasting.pl
www.facebook.com/ecoblasting
Piaskowanie samochodów zabytkowych. Sodowanie drobnych elementów.

Awatar użytkownika
HARNAŚ
Posty: 214
Rejestracja: 26 lutego 2009, 21:44
Lokalizacja: Kalisz (PK)

Post autor: HARNAŚ » 28 lutego 2011, 05:00

Ile płynu hamulcowego wchodzi do Lucasa (w osobowej wersji rzecz jasna)? :) Morawski milczy na ten temat.

OLO
Posty: 9141
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO » 28 lutego 2011, 10:20

tyle samo. Jakieś pół litra do suchego.
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

Awatar użytkownika
HARNAŚ
Posty: 214
Rejestracja: 26 lutego 2009, 21:44
Lokalizacja: Kalisz (PK)

Post autor: HARNAŚ » 28 lutego 2011, 19:27

Podziękował.

sem
Posty: 127
Rejestracja: 29 czerwca 2008, 07:28
Lokalizacja: Warszawa Praga Płd

Post autor: sem » 28 lutego 2011, 19:37

1. Czy jest możliwe, żeby obracał się wał korbowy, a klawiatura zaworów najpierw stała, a po psiknięciu WD-40 i polaniu olejem po wierzchu zaczęła się ruszać? Silnik - zastany 1.5 AB.

2. Czy mieszanie WD 40 i oleju silnikowego to grzech?
Patrzę i milczę, to wystarczy za komentarz.

Awatar użytkownika
maciejowski
Posty: 3832
Rejestracja: 25 lutego 2007, 19:08
Lokalizacja: Stołeczne Królewskie Miasto Kraków
Auto: gromadka gruzów

Post autor: maciejowski » 28 lutego 2011, 19:58

sem pisze:1. Czy jest możliwe, żeby obracał się wał korbowy, a klawiatura zaworów najpierw stała, a po psiknięciu WD-40 i polaniu olejem po wierzchu zaczęła się ruszać?
nie bardzo, bo nawet jeśli jakimś cudem zawory zostały by otwarte, to spotkałby się z tłokami.

clk
Posty: 333
Rejestracja: 17 sierpnia 2008, 17:10
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: clk » 02 marca 2011, 16:38

mam pytanko ustawiłem zapłon, obroty zamist 850 obr/min mam 1000 czy ustawić obroty do poprzedniego stanu w gażniku czy w parowniku?
caro+

Awatar użytkownika
Ronaldo
Posty: 489
Rejestracja: 11 stycznia 2007, 14:03
Lokalizacja: Dopiewiec/Poznań
Kontakt:

Post autor: Ronaldo » 02 marca 2011, 17:48

To chyba zależy czy obroty masz podwyższone na gazie czy na benzynie? Czy tu i tu?
Radość to FSO w idealnym stanie!

Daewoo-FSO Atu+ 1.4 GTI 16V
Mercedes-Benz W169 A180
Skoda Fabia 1.4 TDI PD
Junak 123

OLO
Posty: 9141
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO » 02 marca 2011, 19:14

w gaźniku. Ale bena powinna mieć takei same. Jak nie to ustaw skład mieszanki na benzynie
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

clk
Posty: 333
Rejestracja: 17 sierpnia 2008, 17:10
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: clk » 02 marca 2011, 20:38

ok bo ustawiłem na parowniku i lipa jednak trzeba w gazniku ustawić
caro+

qdlaty
Posty: 1270
Rejestracja: 16 października 2008, 13:06
Lokalizacja: tczew

Post autor: qdlaty » 03 marca 2011, 09:12

były lanosy z fabrycznym zestawieniem: czarna deska rozdzielcza, reszta szara?

OLO
Posty: 9141
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO » 03 marca 2011, 11:07

Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

Awatar użytkownika
Cendra
Posty: 1937
Rejestracja: 14 stycznia 2007, 21:31
Lokalizacja: Ciechanów / Warszawa

Post autor: Cendra » 03 marca 2011, 11:59

Zależy Daewoo czy FSO :D
jest:
Obrazek
Obrazek
Kredens sp. z o.o. 1.5 C '83r
FSO Syrena 104 '71

Pavel
Posty: 3884
Rejestracja: 23 grudnia 2008, 20:00
Lokalizacja: Śrem
Kontakt:

Post autor: Pavel » 03 marca 2011, 13:31

Może mi ktoś wytłumaczyć w prosty i jasny sposób na jakiej zasadzie działają i jakie zastosowania mają różne przełożenia mostów.

Wiem, że dla większości może być to oczywiste, jednak nie wszystko trzeba wiedzieć ;)
poszukuję: zdjęć, artykułów o PN Truck 87 - 92

Krasik
Posty: 2575
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 19:05
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Krasik » 03 marca 2011, 14:32

Jak masz most krótki to samochód będzie bardziej zrywny i będzie mógł sprawniej ruszyć z dużym obciążeniem ale będzie miał niską prędkość max. Jakbyś założył bardzo długi most to taki efekt, że jedynka staje się dotychczasową dwójką. Wiesz jak działa przerzutka w rowerze?

A działa to tak, że w róznych mostach jest inny stosunek liczby zębów na wałkach... czyli tak jakbyś zmieniał przerzutki... albo biegi...
o! Pomyśl sobie, że tylna przerzutka to skrzynia biegów a zmiana przedniej przerzutki to zmiana przełożenia mostu...
jasno? ;)
Ostatnio zmieniony 03 marca 2011, 14:34 przez Krasik, łącznie zmieniany 2 razy.
PF 125p Superleggera Veloce - suplement diety

Pavel
Posty: 3884
Rejestracja: 23 grudnia 2008, 20:00
Lokalizacja: Śrem
Kontakt:

Post autor: Pavel » 03 marca 2011, 14:40

Da, pojął. Spasiba
poszukuję: zdjęć, artykułów o PN Truck 87 - 92

Awatar użytkownika
Marcin125p
Posty: 3651
Rejestracja: 22 czerwca 2009, 22:25
Lokalizacja: Żukowo

Post autor: Marcin125p » 03 marca 2011, 14:43

Tak by było jaśniej :D
125p...ociech
Żeby życie miało smaczek, raz maluszek, raz kanciaczek :)

OLO
Posty: 9141
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO » 03 marca 2011, 15:00

Jak? Tak to jest na pomarańczowo.
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

BORYS
Posty: 2669
Rejestracja: 11 września 2007, 18:34
Lokalizacja: z Luksemburga

Post autor: BORYS » 03 marca 2011, 15:03

OLO pisze:Jak? Tak to jest na pomarańczowo.
Co nie zmienia faktu ze jasniej.
Ura Bura Szef Podwóra

Pavel
Posty: 3884
Rejestracja: 23 grudnia 2008, 20:00
Lokalizacja: Śrem
Kontakt:

Post autor: Pavel » 03 marca 2011, 15:11

To może od razu żółtym - jest tak jasno że nic nie widać

:619:
poszukuję: zdjęć, artykułów o PN Truck 87 - 92

Awatar użytkownika
maciejowski
Posty: 3832
Rejestracja: 25 lutego 2007, 19:08
Lokalizacja: Stołeczne Królewskie Miasto Kraków
Auto: gromadka gruzów

Post autor: maciejowski » 03 marca 2011, 15:15

tak lepiej.

Szymon
Posty: 3305
Rejestracja: 07 stycznia 2007, 19:54
Lokalizacja: Varsovie

Post autor: Szymon » 03 marca 2011, 15:17

   

clk
Posty: 333
Rejestracja: 17 sierpnia 2008, 17:10
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: clk » 03 marca 2011, 16:08

http://img159.imageshack.us/i/rajdowypo ... 01yu6.jpg/ ktoś wie może jaka średnica jest tych halogenów (dużych cibie)
caro+

BORYS
Posty: 2669
Rejestracja: 11 września 2007, 18:34
Lokalizacja: z Luksemburga

Post autor: BORYS » 03 marca 2011, 16:24

clk pisze:http://img159.imageshack.us/i/rajdowypo ... 01yu6.jpg/ ktoś wie może jaka średnica jest tych halogenów (dużych cibie)
22 lub 24 cm , juz nie pamietaju dokladnie.

Mam takie w pewnicy , jak sie kiedys dokopie do nich to zmierze.

Zreszta pogoogluj , CIBIE OSCAR
Ostatnio zmieniony 03 marca 2011, 16:25 przez BORYS, łącznie zmieniany 1 raz.
Ura Bura Szef Podwóra

clk
Posty: 333
Rejestracja: 17 sierpnia 2008, 17:10
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: clk » 03 marca 2011, 17:03

ok dzięks
caro+

OLO
Posty: 9141
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO » 03 marca 2011, 17:54

Szymon, Nie baw sie w Turbodymomana.
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

qdlaty
Posty: 1270
Rejestracja: 16 października 2008, 13:06
Lokalizacja: tczew

Post autor: qdlaty » 04 marca 2011, 07:57

hmm, zapytalem na forum producenta :D Tak, byly takie fabrycznie - przod deska czarna, drzwi szare
Pavel pisze:Może mi ktoś wytłumaczyć w prosty i jasny sposób na jakiej zasadzie działają i jakie zastosowania mają różne przełożenia mostów.
Dodam, że duże znaczenie ma czy koła 14 czy 13. Truck ma znacznie wolniejszy most od osobowego, ale średnica koła to nadgania (nie do końca, 10% roznicy)

philips
Posty: 960
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 19:07
Lokalizacja: Mikołów, k. Katowic
Kontakt:

Post autor: philips » 04 marca 2011, 09:53

Ma ktoś jakieś doświadczenia/wiedze/wnioski na temat migowania z butlą vs drutem samoosłonowym ?
Polski Fiat 125p '74
BMW E30 320i '88
Fiat 126p '94
FSO Polonez Caro 1.6 GLI '95

ODPOWIEDZ