PROSTE PYTANIA

Moderator: Moderatorzy

Areo
Posty: 151
Rejestracja: 03 lutego 2009, 21:18
Lokalizacja: łódź

Post autor: Areo » 21 lutego 2011, 10:31

Panowie jak to była z poldkiem Truck-iem jeździły na 14 felgach i liczniki nie przekłamywały i pytanie czy chodziło tylko o przełożenie mostu czy może był inny mechanizm napędu linki ??
FSO WARSZAWA 125P 1.5 C 1986 było
FIAT 131 Supermirafiori 2000/TC 1978 było
FSO Polonez Caro 1,6 GLI 1994 jest

OLO
Posty: 9123
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO » 21 lutego 2011, 11:11

Zębatka na wałku zdawczym i kółko zębate na napędzie prędkościomierza.
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

Awatar użytkownika
Marcin125p
Posty: 3641
Rejestracja: 22 czerwca 2009, 22:25
Lokalizacja: Żukowo

Post autor: Marcin125p » 21 lutego 2011, 11:40

Silnik z Fiata wyciągać ze skrzynią, czy osobno? Dla utrudnienia nie mam kanału :567:
125p...ociech
Żeby życie miało smaczek, raz maluszek, raz kanciaczek :)

Awatar użytkownika
Serocki
Posty: 2016
Rejestracja: 15 kwietnia 2007, 16:27
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Serocki » 21 lutego 2011, 12:13

Jak nie masz wyciągarki to osobno, skrzynie można wyciągnąć podnosząc auto. Kanał nie potrzebny.

Awatar użytkownika
Marcin125p
Posty: 3641
Rejestracja: 22 czerwca 2009, 22:25
Lokalizacja: Żukowo

Post autor: Marcin125p » 21 lutego 2011, 12:53

Mam mieć żuraw od znajomego
125p...ociech
Żeby życie miało smaczek, raz maluszek, raz kanciaczek :)

JOZEF_S
Członek Stowarzyszenia
Posty: 9417
Rejestracja: 11 stycznia 2007, 10:59
Lokalizacja: Lublin

Post autor: JOZEF_S » 21 lutego 2011, 13:01

Jak masz żurawia, to targaj ze skrzynią.
Doświadczenie - umiem robić Nic. I nie skończyć w jeden dzień :D

SEAT - Sociedad Espaniola de Automobiles de Turismo
VAZ - Wołżański Awtomobilnyj Zawod
FIAT -Fabbrica Italiana Automobili Torino
ALFA ROMEO - Anonima Lombarda Fabrica Automobili ROMEO
TOFAS - Türk Otomobil Fabrikasi
KIA - Kyungsung Precision Industry
FSO - Fabryka Samochodów Osobowych

Toma
Komisja Rewizyjna
Posty: 1092
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:06
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
Kontakt:

Post autor: Toma » 21 lutego 2011, 18:01

jacekes pisze:
Czy tylne podłużnice PN i DF to to samo? Chodzi mi o ten łukowy fragment z mocowaniem do drążka reakcyjnego.
Jacekes, a masz gdzieś do kupienia fabryczne podłużnice do Poldka? Bo właśnie takiej szukam.
Obrazek

Awatar użytkownika
jacekes
Administrator
Posty: 9935
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 20:38
Lokalizacja: Poznań
Auto: kredens i brzydaal
Kontakt:

Post autor: jacekes » 21 lutego 2011, 18:29

Jeśli nie są takie same, to nie wiem. Taki jeden twierdził, że ma i że pasują do fiata i poloneza. Ale skoro są różne, to nie wiem, które ma - nie oglądałem ich.
"ale ty więcej złomów nie kupuj!"

qdlaty
Posty: 1270
Rejestracja: 16 października 2008, 13:06
Lokalizacja: tczew

Post autor: qdlaty » 21 lutego 2011, 19:28

OLO pisze:Zębatka na wałku zdawczym i kółko zębate na napędzie prędkościomierza.
i to w 2 (co najmniej) zestawach - jeździłem truckiem 87 lub 88 - nie pamiętam, w każdym razie pierwszy rok produkcji i miał "osobowe" przełożenie mostu.
Później pojawiło się inne przełożenie, chyba 9:40, typowe truckowskie - mniej zębów, przez to większe. Przy kołach 14 różnica prędkości w stosunku do obrotów jest ok 10% (truck jest wolniejszy)

Toma
Komisja Rewizyjna
Posty: 1092
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:06
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
Kontakt:

Post autor: Toma » 21 lutego 2011, 23:28

jacekes pisze:Jeśli nie są takie same, to nie wiem. Taki jeden twierdził, że ma i że pasują do fiata i poloneza. Ale skoro są różne, to nie wiem, które ma - nie oglądałem ich.
Jak to są Polonezowskie to jestem zainteresowany prawą stroną.
Ostatnio zmieniony 21 lutego 2011, 23:29 przez Toma, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Awatar użytkownika
jacekes
Administrator
Posty: 9935
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 20:38
Lokalizacja: Poznań
Auto: kredens i brzydaal
Kontakt:

Post autor: jacekes » 21 lutego 2011, 23:31

Spróbuję się coś dowiedzieć. Odezwę się na gg.
"ale ty więcej złomów nie kupuj!"

Toma
Komisja Rewizyjna
Posty: 1092
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:06
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
Kontakt:

Post autor: Toma » 21 lutego 2011, 23:43

jacekes pisze:Spróbuję się coś dowiedzieć. Odezwę się na gg.
Ja jakiś czas temu miałem info o fiatowych to obadam temat.
Obrazek

Pavel
Posty: 3884
Rejestracja: 23 grudnia 2008, 20:00
Lokalizacja: Śrem
Kontakt:

Post autor: Pavel » 22 lutego 2011, 12:51

Polonez, kostka stacyjki.
Kostka na 4 przewody to nie to samo co na 5 kabelków ?
Idzie to jakoś pożenić ? Oryginalna jest na 4.
poszukuję: zdjęć, artykułów o PN Truck 87 - 92

OLO
Posty: 9123
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO » 22 lutego 2011, 12:58

Tak. Chyba jest o 1 zasilający więcej.
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

Pavel
Posty: 3884
Rejestracja: 23 grudnia 2008, 20:00
Lokalizacja: Śrem
Kontakt:

Post autor: Pavel » 22 lutego 2011, 13:15

No i.... coś dalej? Można bez niego jeździć czy trza pod coś go podpiąć ?

edit:
znalazłem .... przetestuję jak działa.
Ostatnio zmieniony 22 lutego 2011, 14:07 przez Pavel, łącznie zmieniany 1 raz.
poszukuję: zdjęć, artykułów o PN Truck 87 - 92

Pavel
Posty: 3884
Rejestracja: 23 grudnia 2008, 20:00
Lokalizacja: Śrem
Kontakt:

Post autor: Pavel » 22 lutego 2011, 15:13

Wracam do sprawy Trucka i ciszy podczas kręcenia kluczykiem w stacyjce.
Dla spokoju podmieniłem kostki. Wpierw włączyłem awaryjne i postojówki - działają.
Przekręcam kluczyk i znajdujemy się w punkcie wyjścia czyli znów nic nie działa.
poszukuję: zdjęć, artykułów o PN Truck 87 - 92

JOZEF_S
Członek Stowarzyszenia
Posty: 9417
Rejestracja: 11 stycznia 2007, 10:59
Lokalizacja: Lublin

Post autor: JOZEF_S » 22 lutego 2011, 15:59

Przekaźniki.
Doświadczenie - umiem robić Nic. I nie skończyć w jeden dzień :D

SEAT - Sociedad Espaniola de Automobiles de Turismo
VAZ - Wołżański Awtomobilnyj Zawod
FIAT -Fabbrica Italiana Automobili Torino
ALFA ROMEO - Anonima Lombarda Fabrica Automobili ROMEO
TOFAS - Türk Otomobil Fabrikasi
KIA - Kyungsung Precision Industry
FSO - Fabryka Samochodów Osobowych

Awatar użytkownika
Ronaldo
Posty: 489
Rejestracja: 11 stycznia 2007, 14:03
Lokalizacja: Dopiewiec/Poznań
Kontakt:

Post autor: Ronaldo » 22 lutego 2011, 17:24

Pavel pisze:Wracam do sprawy Trucka i ciszy podczas kręcenia kluczykiem w stacyjce.
Dla spokoju podmieniłem kostki. Wpierw włączyłem awaryjne i postojówki - działają.
Przekręcam kluczyk i znajdujemy się w punkcie wyjścia czyli znów nic nie działa.
Czyli, co? Gasną światła i awaryjne? Czy chodzi o to że nie kręci? Czy przekręcasz kluczyk aby włączyć zasilanie czy uruchomić rozrusznik?

Awaryjne i pozycyjne działają przy wyłączonej stacyjce. Więc skoro gasną przy próbie odpalenia, nie po włączeniu stacyjki, tzn. że jest MASAKRYCZNY spadek napięcia w instalacji. Obstawiam zaśniedziałe połączenie "gdzieś".. lub padnięty-uszkodzony akumulator.
Radość to FSO w idealnym stanie!

Daewoo-FSO Atu+ 1.4 GTI 16V
Mercedes-Benz W169 A180
Skoda Fabia 1.4 TDI PD
Junak 123

Awatar użytkownika
maciejowski
Posty: 3832
Rejestracja: 25 lutego 2007, 19:08
Lokalizacja: Stołeczne Królewskie Miasto Kraków
Auto: gromadka gruzów

Post autor: maciejowski » 22 lutego 2011, 18:28

rozrusznik trup.

Pavel
Posty: 3884
Rejestracja: 23 grudnia 2008, 20:00
Lokalizacja: Śrem
Kontakt:

Post autor: Pavel » 22 lutego 2011, 19:06

Ronaldo pisze:Czyli, co? Gasną światła i awaryjne? Czy chodzi o to że nie kręci? Czy przekręcasz kluczyk aby włączyć zasilanie czy uruchomić rozrusznik?
Zanim przekręciłem kluczyk wpierw sprawdziłem czy płynie prąd poprzez włączenie awaryjnych i postojówek - później wyłączyłem. Następnym krokiem było sprawdzenie czy kręci się - niestety nie. Po nie udanej próbie odpalenia chciałem sprawdzić czy prąd dalej płynie, niestety awaryjne i postojówki nie świeciły
maciejowski pisze:rozrusznik trup.
I to może być to.
poszukuję: zdjęć, artykułów o PN Truck 87 - 92

Awatar użytkownika
jacekes
Administrator
Posty: 9935
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 20:38
Lokalizacja: Poznań
Auto: kredens i brzydaal
Kontakt:

Post autor: jacekes » 22 lutego 2011, 22:29

Głupie pytanie, pewnie ktoś je już zadał - akumulator podmieniałeś?
"ale ty więcej złomów nie kupuj!"

Pavel
Posty: 3884
Rejestracja: 23 grudnia 2008, 20:00
Lokalizacja: Śrem
Kontakt:

Post autor: Pavel » 22 lutego 2011, 22:49

tak, na złomkowym sprawdzałem, te same objawy.
poszukuję: zdjęć, artykułów o PN Truck 87 - 92

Awatar użytkownika
Berek
Posty: 2168
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 20:04
Lokalizacja: Świdnica ( Bystrzyca Dolna )

Post autor: Berek » 23 lutego 2011, 15:31

Czy panewki ( wszystkie) Polonezowskie są takie same jak do 115C?
Ostatnio zmieniony 23 lutego 2011, 15:31 przez Berek, łącznie zmieniany 1 raz.

OLO
Posty: 9123
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO » 23 lutego 2011, 17:08

Nie. 1 główna sie różni. Ale poldkowe może na złożyć do 115c. W drugą strone nie.
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

Awatar użytkownika
Berek
Posty: 2168
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 20:04
Lokalizacja: Świdnica ( Bystrzyca Dolna )

Post autor: Berek » 23 lutego 2011, 20:40

No i po problemie. Dz :)

Janisz
Posty: 2968
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 14:41
Lokalizacja: Warszawa k/Piaseczna k/ Złotokłosu

Post autor: Janisz » 23 lutego 2011, 21:49

Już poskładałeś? nie tłuką? :P

Awatar użytkownika
Berek
Posty: 2168
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 20:04
Lokalizacja: Świdnica ( Bystrzyca Dolna )

Post autor: Berek » 23 lutego 2011, 22:02

nie hehe. Dopiero graty kompletuje ale niedługo operacja "Ruski remont" :D

Awatar użytkownika
Marcin125p
Posty: 3641
Rejestracja: 22 czerwca 2009, 22:25
Lokalizacja: Żukowo

Post autor: Marcin125p » 23 lutego 2011, 23:19

Słyszałem że przed ruskim remontem litr Stolicznej trzeba wypić, a może po :D
125p...ociech
Żeby życie miało smaczek, raz maluszek, raz kanciaczek :)

Awatar użytkownika
BolimA
Członek Stowarzyszenia
Posty: 1408
Rejestracja: 03 stycznia 2007, 18:25
Lokalizacja: Warszawa - Wola

Post autor: BolimA » 23 lutego 2011, 23:24

To chyba ma zwiazek z magystrala olejowa rozna w 115 i pn?
Renault Clio 1.6 16v '02
Jawa 350 TS '88

Koval_STM
Posty: 1792
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:34
Lokalizacja: Warszawa - Wesoła

Post autor: Koval_STM » 23 lutego 2011, 23:28

Jak najbardziej.
FSO 1500 '89 1.6 CB
PF 125p '75 1.6 Rover MPI :D
Daewoo-FSO Polonez Atu+ '98 1.6 GSi Digital
FSO Polonez '88 1.5 AB

ODPOWIEDZ