PROSTE PYTANIA

Moderator: Moderatorzy

maciejowski
Posts: 3833
Joined: 25 February 2007, 19:08
Location: Stołeczne Królewskie Miasto Kraków
Auto: gromadka gruzów

Post by maciejowski »

drive by wire.

jose
Posts: 4344
Joined: 08 January 2007, 18:20
Location: Warszawa

Post by jose »

drive by wire.
Throttle by wire. Czyli wprowadzenie laga do układu (patrz: gnojożłopy)

Multec
Posts: 724
Joined: 08 March 2008, 19:26
Location: Radom

Post by Multec »

jose wrote:
drive by wire.
Throttle
Znalazłeś moje throttle body ? Czekam nadal na zdjęcie. :)

Nie ma takich, które będą pasować plug&play...
Caro Plus 2001 1.8 VVC 157KM i 170Nm :)
03' E46 325Ci

qdlaty
Posts: 1270
Joined: 16 October 2008, 13:06
Location: tczew

Post by qdlaty »

Po prostu mam pewien projekt, który chcę zrealizować, a w konfiguracji z linką jest to utrudnione.
Wątpię w istnienie analogicznych pedałów z potencjometrem, więc trzeba będzie przeprosić się z linką :)

Nie będę robił zbędnej rzeźby, podłączę się pod przepustnicę. Chcę zbudować (od podstaw) tempomat, nie chcę dopasowywać żadnego. Po prostu łatwiej byłoby wejść z samą elektroniką, montaż nowych linek etc. jest bardziej problematyczny i może być bardziej zawodny.
Jakby było przekazanie wychylenia pedału gazu na silnik krokowy na podstawie odczytanego położenia suwaka potencjometru, wystarczyłoby podbić napięcie, tak żeby zasymulować wciśnięcie gazu. W obecnej sytacji trzeba się podpiąć z drugą linką do przepustnicy

Krasik
Posts: 2575
Joined: 10 January 2007, 19:05
Location: Łódź
Contact:

Post by Krasik »

Tempomat z wczesnych Fiatów dostosuj ;)
PF 125p Superleggera Veloce - suplement diety

qdlaty
Posts: 1270
Joined: 16 October 2008, 13:06
Location: tczew

Post by qdlaty »

Krasik, tylko że to nie tempomat, tylko stały gaz ;)

jacekes
Administrator
Posts: 9975
Joined: 09 January 2007, 20:38
Location: Poznań
Auto: kredens i brzydaal
Contact:

Post by jacekes »

Jak dobrze tymczasowo zabezpieczyć dziurę w podłużnicy tylnej? :P
"ale ty więcej złomów nie kupuj!"

Berek
Posts: 2168
Joined: 09 January 2007, 20:04
Location: Świdnica ( Bystrzyca Dolna )

Post by Berek »

cortaninem

jacekes
Administrator
Posts: 9975
Joined: 09 January 2007, 20:38
Location: Poznań
Auto: kredens i brzydaal
Contact:

Post by jacekes »

A coś, żeby syf do środka nie leciał?
"ale ty więcej złomów nie kupuj!"

Berek
Posts: 2168
Joined: 09 January 2007, 20:04
Location: Świdnica ( Bystrzyca Dolna )

Post by Berek »

cortaninem x2

możesz ew owinąć folią bąbelkową ale nie wiem na ile to poskutkuje :P
Last edited by Berek on 05 February 2011, 23:29, edited 2 times in total.

maciejowski
Posts: 3833
Joined: 25 February 2007, 19:08
Location: Stołeczne Królewskie Miasto Kraków
Auto: gromadka gruzów

Post by maciejowski »

zaklej srebrną taśmą. :one:

jacekes
Administrator
Posts: 9975
Joined: 09 January 2007, 20:38
Location: Poznań
Auto: kredens i brzydaal
Contact:

Post by jacekes »

Srebrnej nie mam. Mam papierową malarską. Nada się?

:P
Last edited by jacekes on 05 February 2011, 23:51, edited 1 time in total.
"ale ty więcej złomów nie kupuj!"

maciejowski
Posts: 3833
Joined: 25 February 2007, 19:08
Location: Stołeczne Królewskie Miasto Kraków
Auto: gromadka gruzów

Post by maciejowski »

w sumie... zaklej taśmą, pociągnij bitexem i będzie jak nówka. :570:

jacekes
Administrator
Posts: 9975
Joined: 09 January 2007, 20:38
Location: Poznań
Auto: kredens i brzydaal
Contact:

Post by jacekes »

Tymczasowo, do wafla. Na okres 2-3 miesięcy, czyli jakichś 3 wyjazdów z garażu po 100km każdy.
"ale ty więcej złomów nie kupuj!"

Krasik
Posts: 2575
Joined: 10 January 2007, 19:05
Location: Łódź
Contact:

Post by Krasik »

Śrubami kawałek blachy przykręć i zabezpecz gazetą. Sprawdzona, trawała metoda. ;)
PF 125p Superleggera Veloce - suplement diety

jurek_j
Posts: 1477
Joined: 09 January 2007, 20:07
Location: FGW

Post by jurek_j »

Nitownica, blacha cynkowana, bitex. Z takimi rzeczami świat można odkrywać...

W sumie... Jakieś coś antykorozyjnego do wewnątrz podłużnicy nasikać, a potem to blachę choćby na gumę do żucia przykleić.

Marcin125p
Posts: 3659
Joined: 22 June 2009, 22:25
Location: Żukowo

Post by Marcin125p »

Czy są jakieś inne, lepsze ustawienia geometrii przedniego zawiasu w 125p niż fabryczne? Oczywiście w grę wchodzi wyłącznie regulacja, żadnych przeróbek.
125p...ociech
Życie lepsze bywa, gdy obok 125p stoi Niva :)

jose
Posts: 4344
Joined: 08 January 2007, 18:20
Location: Warszawa

Post by jose »

Negatyw :D

Marcin125p
Posts: 3659
Joined: 22 June 2009, 22:25
Location: Żukowo

Post by Marcin125p »

Oj Jose, Jose
Marcin125p wrote:Oczywiście w grę wchodzi wyłącznie regulacja, żadnych przeróbek
:D :D :D
125p...ociech
Życie lepsze bywa, gdy obok 125p stoi Niva :)

LifeGuard
Posts: 4704
Joined: 06 January 2007, 18:15
Location: Warszawa
Contact:

Post by LifeGuard »

OLO wrote:Co to jest potencjometr na pedale...
Image

nie wiem może o to chodziło?
Image
Image

Berek
Posts: 2168
Joined: 09 January 2007, 20:04
Location: Świdnica ( Bystrzyca Dolna )

Post by Berek »

LifeGuard wrote:
OLO wrote:Co to jest potencjometr na pedale...
Obrazek

nie wiem może o to chodziło?
Kurwa Lajf! Śniadanie jadłem :563:

Jacek, zapaćkaj rudą cortaninem, z zewnątrz oklej gazetami i zamaluj bitexem.

OLO
Posts: 9157
Joined: 09 January 2007, 13:29
Location: Wawa

Post by OLO »

Lajf. To nie wątek na osobiste zdjecia. Wklej w sie chcwale, alebo załóż osobny.
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

HOMZIK
Posts: 2768
Joined: 11 May 2007, 15:30
Location: Elbląg

Post by HOMZIK »

Ja pierd..., poszczam się zaraz. :546: POTENCJOMETR NA PEDALE :570:
łOOOOOOO QURWA :585: :585: :585: :585:
Motocyklowy PROJEKT 120 w przygotowaniu. Termin realizacji lato 2014 Wykonawca : Milewski, Promocja : Agencja Reklamy CONTACT, motocykle dostarcza INTER MOTORS-dystrybutor DUCATI, TRIUMPH.

www.uzyjwyobrazni.pl

HOMZIK
Posts: 2768
Joined: 11 May 2007, 15:30
Location: Elbląg

Post by HOMZIK »

Czy uniwersalna sonda lambda jednoprzewodowa może być zastosowana do GSI ? Sonda NGK z czarnym przewodem.
Motocyklowy PROJEKT 120 w przygotowaniu. Termin realizacji lato 2014 Wykonawca : Milewski, Promocja : Agencja Reklamy CONTACT, motocykle dostarcza INTER MOTORS-dystrybutor DUCATI, TRIUMPH.

www.uzyjwyobrazni.pl

OLO
Posts: 9157
Joined: 09 January 2007, 13:29
Location: Wawa

Post by OLO »

Tak
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

qdlaty
Posts: 1270
Joined: 16 October 2008, 13:06
Location: tczew

Post by qdlaty »

pytanie dotyczy blotników przednich i plastikowego podszybia.
Na górze błotników jest rynienka (pod krawędzią maski). W miejscu, gdzie łączy się ona (rynienka błotnika) z metalową częścią podszybia (przy zawiasie maski) - rynienka błotnika powinna wchodzić pod podszybie (metalową cześć)?
pytam bo mam wątpliwości czy blacharz dobrze złożył błotniki

Krasik
Posts: 2575
Joined: 10 January 2007, 19:05
Location: Łódź
Contact:

Post by Krasik »

qdlaty wrote:rynienka błotnika powinna wchodzić pod podszybie (metalową cześć)
Pamiętam, że błotnik i podszybie nie miało nic ze sobą wspólnego... więc chyba nie powinna.
PF 125p Superleggera Veloce - suplement diety

qdlaty
Posts: 1270
Joined: 16 October 2008, 13:06
Location: tczew

Post by qdlaty »

mam padniete baterie w aparacie, wiec korzystajac z fotki z allegro pokazuje o co mi chodzi:
Image

Uploaded with ImageShack.us

Ja w tej chwili mam tak samo jak na fotce - blotnik nachodzi na podszybie.

Krasik
Posts: 2575
Joined: 10 January 2007, 19:05
Location: Łódź
Contact:

Post by Krasik »

Błotnik nie podchodzi pod plastikowe podszybie. Nie widzę nic dziwnego na tym zdjęciu.
PF 125p Superleggera Veloce - suplement diety

qdlaty
Posts: 1270
Joined: 16 October 2008, 13:06
Location: tczew

Post by qdlaty »

no przeciez napisalem na poczatku, ze z metalowa czescia podszybia - jak zdejmiesz plastik, to jest metal. i na fotce na tym metalu lezy rynienka blotnika. czy tak ma byc, czy ma ona byc wsunieta pod spod?

Post Reply