Instrukcja napraw atu/caro plus

Moderator: Moderatorzy

HEMIGTX
Posty: 254
Rejestracja: 12 stycznia 2007, 20:48
Lokalizacja: Większyce

Instrukcja napraw atu/caro plus

Post autor: HEMIGTX » 16 listopada 2009, 10:49

W wyszukiwarce nie znalazłem więc zarzucam temat by dowiedzieć się skąd można zassać instrukcje napraw poloneza atu/caro PLUS(autor Krzysztof Trzeciak)

Najważniejszy dla mnie jest rozdział o demontażu konsoli środkowe i deski rozdzielczej wraz z demontażem lewarka zmiany biegów.
Polonez Rally 2000,PF125p 1970r,Polonez ATU+GSi
Pannonia T5 1967r.&Pannonia TLF 1963r

Awatar użytkownika
SeBa
Moderator - Technika
Posty: 3740
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 21:20
Lokalizacja: Kozienice

Post autor: SeBa » 16 listopada 2009, 10:52

samego Trzeciaka nie dorwiesz niestety w formacie PDF ,a o demontażu konsoli srodkowej i deski bylo napewno na forum,trzeba poszukac .Jak cos to mozesz napisac na gg to opisze proces demontazu
Ostatnio zmieniony 16 listopada 2009, 10:52 przez SeBa, łącznie zmieniany 1 raz.
z FSO były: 125p 1.5L '83 L74 , Polonez Caro 1.5GLE '91 L49
i Polonez Caro Plus 1.6 GSi '99 42U jest: 1.4 GTi 16V '97 86E
Auto detailing-info PW

michal77
Posty: 73
Rejestracja: 26 grudnia 2008, 14:27
Lokalizacja: Gorzyce k.Wodzisławia Śl.

Post autor: michal77 » 17 listopada 2009, 10:16

Szkoda ze nie ma tego działu w książce "Polonez Truck plus" Trzeciaka.
Też mnie interesuje rozbiórka konsoli, ale tylko samych plastików przy lewarku (deskę mam opanowaną). Muszę wymienić mieszek.

Nie mogę tego znaleźć na forum :(
Ostatnio zmieniony 17 listopada 2009, 10:22 przez michal77, łącznie zmieniany 2 razy.
Truck 1.6 LB
Obrazek

Awatar użytkownika
Serocki
Posty: 2016
Rejestracja: 15 kwietnia 2007, 16:27
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Serocki » 17 listopada 2009, 10:42

Żeby wyjąć mieszek musisz zrobić tak:
1. Wyciągnąć przycisk świateł awaryjnych i zegarek cienkim płaskim śrubokrętem.
2. Odkręcić dwie śruby pod nimi
3. Odpiąć radio oraz panel regulacji nawiewów
4. Odkręcić gałkę
5. Wyciągnąć panel zaczynając od góry. (trzymają go zatrzaski)
6. Odkręcić mieszek 4 śrubkami

Aby zdemontować cały panel środkowy trzeba odkręcić 4 śruby. Dwie przy hamulcu ręcznym i dwie patrząc od dołu w miejscu gdzie był panel przymocowany. Oczywiście schowek oraz panel lewy z włącznikiami muszą być zdemontowane.

Aby odkręcić deskę trzeba wykręcić 6 śrub. 3 na podszybiu imbulsowe oraz 3 na dole deski. Dla zainteresowanych mogę wykonać zdjęcia i wrzucić wieczorem.

ODPOWIEDZ