Polonez Atu Plus z silnikiem V6

Moderator: Moderatorzy

Krzysiek_FSO

Polonez Atu Plus z silnikiem V6

Post autor: Krzysiek_FSO »

Hmm, co myślicie koledzy o Polonezie z silnikiem V6, 2936cc, 12v, mocy seryjnej 145KM? :)

Ja osobiście chętnie bym sobie zrobił takiego Poldka.. :)
Chciałbym sie przejechać chociaż raz takim cudem.... :D

OLO
Posty: 9164
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO »

Fajna rzecz - zrób, pochwal się.
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

Krzysiek_FSO

Post autor: Krzysiek_FSO »

Chętnie bym przerobił swojego Caro.. :)
Ale dużo zachodu jest :P z tym silnikiem V6

Ale ostatnio natknołem sie w internecie na ATU PLUSA z V6 i nitro domowej roboty..

Kod: Zaznacz cały

http://www.tuning.info.pl/artykuly.php?id=531


Tutaj jest opisany..

SeBa
Moderator - Technika
Posty: 3740
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 21:20
Lokalizacja: Kozienice

Post autor: SeBa »

Zdzisław wymiata-bardzo odwazny projekt-chcialbym go zobaczyc na zywo-aktualnie wyglada tak http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO ... z,ATU/6106
z FSO były: 125p 1.5L '83 L74 , Polonez Caro 1.5GLE '91 L49
i Polonez Caro Plus 1.6 GSi '99 42U jest: 1.4 GTi 16V '97 86E
Auto detailing-info PW

Krzysiek_FSO

Post autor: Krzysiek_FSO »

Coraz poważniej myślę o wstawieniu do swojego Caro V6.. :P

del_pagan

Post autor: del_pagan »

A dokonałeś juz choćby wymiany uszczelki pod głowicą w OHV? Poczekaj, aż ci przejdzie. Dyzio marzyciel.

czeczun
Prezes Zarządu
Posty: 3283
Rejestracja: 07 stycznia 2007, 22:14
Lokalizacja: Toruń

Post autor: czeczun »

hehe... trzeba było być na zlocie w Toruniu w 2007 roku, to byś się naoglądał i nasłuchał i naniewiemcojeszcze tego poldka. Swoją drogą - przejdzie Ci taki zapał myślę. Podobnego jestem zdania jak Pagan
WIELKA WYPRZ!

sporo gratów do 125p i innych.

Mateoos
Członek Stowarzyszenia
Posty: 1129
Rejestracja: 24 grudnia 2006, 12:05
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Mateoos »

Takiej maszyny nie stworzysz przez weekend z kolegą. Tu potrzeba ogromnej wiedzy, masy wolnego czasu, kupy pieniędzy i samochodu-dawcy w stanie idealnym. Nie jest sztuką wrzucić pod maskę jakiegoś potwora i zamocować go na superglue i trytytki, a wymianę klocków zostawić na przyszłe urodziny, kiedy wujek rzuci 50 złotych.

A pokaz V6 biturbo w Toruniu był niesamowity, ogień, iskry, tłum zahipnotyzowanych ludzi i ten dźwięk silnika :)

Krzysiek_FSO

Post autor: Krzysiek_FSO »

Hm, Prędzej czy później wykombinuje coś z moim Caro.. Jak nie silnik 3.0 to na pewno 2.0.. Czas mam, na brak kasy nie narzekam.. A Wujek nie musi mi rzucać kasy na urodziny..

SeBa
Moderator - Technika
Posty: 3740
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 21:20
Lokalizacja: Kozienice

Post autor: SeBa »

Chłopaki mowia slusznie . Krzysiek_FSO, jesli masz pieniadze i czas to czemu nie -zycze powodzenia choc było juz wielu co mieli taki zapał do roboty ale jak zobaczyli koszta to sobie darowali :) Swietnie byłoby gdyby wyjechal na polskie ulice kolejny PN Potwór :634:
z FSO były: 125p 1.5L '83 L74 , Polonez Caro 1.5GLE '91 L49
i Polonez Caro Plus 1.6 GSi '99 42U jest: 1.4 GTi 16V '97 86E
Auto detailing-info PW

Krzysiek_FSO

Post autor: Krzysiek_FSO »

Jeżeli coś chcesz sie mieć to koszta sie nie liczą - Jak to mówią :))

Mateoos
Członek Stowarzyszenia
Posty: 1129
Rejestracja: 24 grudnia 2006, 12:05
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Mateoos »

W takim razie - nie pozostaje nam nic innego, jak życzyć Ci powodzenia i z niecierpliwością czekać na pierwszą fotorelację z rozpoczęcia prac!

OLO
Posty: 9164
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO »

Kto zamyka tematy w tej części forum?
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

leon
Posty: 5378
Rejestracja: 07 stycznia 2007, 23:34
Lokalizacja: Toruń

Post autor: leon »

OLO pisze:Kto zamyka tematy w tej części forum?
Eee, moderator?
Praktyka - Jest wtedy gdy wszystko działa, ale nie wiemy dlaczego.
Teoria - Jest wtedy gdy wiemy wszystko, a nic nie działa.

http://www.leszekknorps.republika.pl/ekosciema.html

Obrazek

del_pagan

Post autor: del_pagan »

Same bzdury.

Koval_STM
Posty: 1793
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:34
Lokalizacja: Warszawa - Wesoła

Post autor: Koval_STM »

Eee tam.
Chłopaki jak zwykle chcą zniechęcić ;)

Zrób do wiosny, to wtedy będziemy mogli się sprawdzić :556:
FSO 1500 '89 1.6 CB
PF 125p '75 1.6 Rover MPI :D
Daewoo-FSO Polonez Atu+ '98 1.6 GSi Digital
FSO Polonez '88 1.5 AB

vazyl
Posty: 2112
Rejestracja: 07 stycznia 2007, 20:18
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: vazyl »

Aleście pesymistycznie podeszli do tematu. Jak się nie da jak się da. W Trzebierzy był przecież DF z pięknie wsadzonym 2.9 i bez jakiś strasznych problemów. Każdy kto zaglądał pod maskę nie mógł uwierzyć że tak ładnie się wpasował w komorę Fiata, a ta jak wiadomo jest troszkę mniejsza niż w Polonezie. Zmiany - łapy pod silnik i skrzynię biegów, przespawane kolektory wydechowe i jakieś pierdółki. Cała reszta w serii więc niech Ci którzy twierdzą że się nie da zamilkną. Tak możecie sobie drzeć łacha w przypadku 24V lub V8, chociaż pewnie kiedyś się objawi "następny który nie wiedział że się nie da". Są jeszcze ludzie którym się marzy coś więcej niż standardowe OHV lub zajechane DOHC.
Pozdrawiam - vazz

Obrazek

Martini
Posty: 342
Rejestracja: 22 stycznia 2007, 22:33
Lokalizacja: Oslo Norge
Kontakt:

Post autor: Martini »

vazyl pisze:Są jeszcze ludzie którym się marzy coś więcej niż standardowe OHV lub zajechane DOHC.
Marzy wielu, pisze już trochę mniej. A tych co nawet dwa wałki kładą pod maskę jest garstka. Jako V6 proponuje 3,2 z Alfy, wciąga fordowską szóstkę nosem :564: no i z tej samej stajni a nie jakieś mezalianse...
Zdzisław fajny gość - i te marchewy z wydechu Jelcza Turbo he he sie działo...
Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ