Polonez Atu Plus z silnikiem V6

Moderator: Moderatorzy

Krzysiek_FSO

Polonez Atu Plus z silnikiem V6

Post autor: Krzysiek_FSO » 23 września 2007, 09:54

Hmm, co myślicie koledzy o Polonezie z silnikiem V6, 2936cc, 12v, mocy seryjnej 145KM? :)

Ja osobiście chętnie bym sobie zrobił takiego Poldka.. :)
Chciałbym sie przejechać chociaż raz takim cudem.... :D

OLO
Posty: 9125
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO » 23 września 2007, 12:34

Fajna rzecz - zrób, pochwal się.
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

Krzysiek_FSO

Post autor: Krzysiek_FSO » 23 września 2007, 12:47

Chętnie bym przerobił swojego Caro.. :)
Ale dużo zachodu jest :P z tym silnikiem V6

Ale ostatnio natknołem sie w internecie na ATU PLUSA z V6 i nitro domowej roboty..

Kod: Zaznacz cały

http://www.tuning.info.pl/artykuly.php?id=531


Tutaj jest opisany..

Awatar użytkownika
SeBa
Moderator - Technika
Posty: 3740
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 21:20
Lokalizacja: Kozienice

Post autor: SeBa » 23 września 2007, 13:09

Zdzisław wymiata-bardzo odwazny projekt-chcialbym go zobaczyc na zywo-aktualnie wyglada tak http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO ... z,ATU/6106
z FSO były: 125p 1.5L '83 L74 , Polonez Caro 1.5GLE '91 L49
i Polonez Caro Plus 1.6 GSi '99 42U jest: 1.4 GTi 16V '97 86E
Auto detailing-info PW

Krzysiek_FSO

Post autor: Krzysiek_FSO » 23 września 2007, 13:21

Coraz poważniej myślę o wstawieniu do swojego Caro V6.. :P

del_pagan

Post autor: del_pagan » 23 września 2007, 14:05

A dokonałeś juz choćby wymiany uszczelki pod głowicą w OHV? Poczekaj, aż ci przejdzie. Dyzio marzyciel.

czeczun
Prezes Zarządu
Posty: 3283
Rejestracja: 07 stycznia 2007, 22:14
Lokalizacja: Toruń

Post autor: czeczun » 23 września 2007, 14:17

hehe... trzeba było być na zlocie w Toruniu w 2007 roku, to byś się naoglądał i nasłuchał i naniewiemcojeszcze tego poldka. Swoją drogą - przejdzie Ci taki zapał myślę. Podobnego jestem zdania jak Pagan
WIELKA WYPRZ!

sporo gratów do 125p i innych.

Awatar użytkownika
Mateoos
Członek Stowarzyszenia
Posty: 1129
Rejestracja: 24 grudnia 2006, 12:05
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Mateoos » 23 września 2007, 15:21

Takiej maszyny nie stworzysz przez weekend z kolegą. Tu potrzeba ogromnej wiedzy, masy wolnego czasu, kupy pieniędzy i samochodu-dawcy w stanie idealnym. Nie jest sztuką wrzucić pod maskę jakiegoś potwora i zamocować go na superglue i trytytki, a wymianę klocków zostawić na przyszłe urodziny, kiedy wujek rzuci 50 złotych.

A pokaz V6 biturbo w Toruniu był niesamowity, ogień, iskry, tłum zahipnotyzowanych ludzi i ten dźwięk silnika :)

Krzysiek_FSO

Post autor: Krzysiek_FSO » 23 września 2007, 16:30

Hm, Prędzej czy później wykombinuje coś z moim Caro.. Jak nie silnik 3.0 to na pewno 2.0.. Czas mam, na brak kasy nie narzekam.. A Wujek nie musi mi rzucać kasy na urodziny..

Awatar użytkownika
SeBa
Moderator - Technika
Posty: 3740
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 21:20
Lokalizacja: Kozienice

Post autor: SeBa » 23 września 2007, 16:58

Chłopaki mowia slusznie . Krzysiek_FSO, jesli masz pieniadze i czas to czemu nie -zycze powodzenia choc było juz wielu co mieli taki zapał do roboty ale jak zobaczyli koszta to sobie darowali :) Swietnie byłoby gdyby wyjechal na polskie ulice kolejny PN Potwór :634:
z FSO były: 125p 1.5L '83 L74 , Polonez Caro 1.5GLE '91 L49
i Polonez Caro Plus 1.6 GSi '99 42U jest: 1.4 GTi 16V '97 86E
Auto detailing-info PW

Krzysiek_FSO

Post autor: Krzysiek_FSO » 23 września 2007, 17:03

Jeżeli coś chcesz sie mieć to koszta sie nie liczą - Jak to mówią :))

Awatar użytkownika
Mateoos
Członek Stowarzyszenia
Posty: 1129
Rejestracja: 24 grudnia 2006, 12:05
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Mateoos » 23 września 2007, 17:31

W takim razie - nie pozostaje nam nic innego, jak życzyć Ci powodzenia i z niecierpliwością czekać na pierwszą fotorelację z rozpoczęcia prac!

OLO
Posty: 9125
Rejestracja: 09 stycznia 2007, 13:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: OLO » 24 września 2007, 00:36

Kto zamyka tematy w tej części forum?
Cisza na morzu, cisza w armacie.
Kto się odezwie - nie jedzie w FIACIE

Awatar użytkownika
leon
Posty: 5371
Rejestracja: 07 stycznia 2007, 23:34
Lokalizacja: Toruń

Post autor: leon » 24 września 2007, 01:38

OLO pisze:Kto zamyka tematy w tej części forum?
Eee, moderator?
Praktyka - Jest wtedy gdy wszystko działa, ale nie wiemy dlaczego.
Teoria - Jest wtedy gdy wiemy wszystko, a nic nie działa.

http://www.leszekknorps.republika.pl/ekosciema.html

Obrazek

del_pagan

Post autor: del_pagan » 24 września 2007, 12:32

Same bzdury.

Koval_STM
Posty: 1793
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:34
Lokalizacja: Warszawa - Wesoła

Post autor: Koval_STM » 25 września 2007, 23:26

Eee tam.
Chłopaki jak zwykle chcą zniechęcić ;)

Zrób do wiosny, to wtedy będziemy mogli się sprawdzić :556:
FSO 1500 '89 1.6 CB
PF 125p '75 1.6 Rover MPI :D
Daewoo-FSO Polonez Atu+ '98 1.6 GSi Digital
FSO Polonez '88 1.5 AB

Awatar użytkownika
vazyl
Posty: 2112
Rejestracja: 07 stycznia 2007, 20:18
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: vazyl » 27 września 2007, 09:54

Aleście pesymistycznie podeszli do tematu. Jak się nie da jak się da. W Trzebierzy był przecież DF z pięknie wsadzonym 2.9 i bez jakiś strasznych problemów. Każdy kto zaglądał pod maskę nie mógł uwierzyć że tak ładnie się wpasował w komorę Fiata, a ta jak wiadomo jest troszkę mniejsza niż w Polonezie. Zmiany - łapy pod silnik i skrzynię biegów, przespawane kolektory wydechowe i jakieś pierdółki. Cała reszta w serii więc niech Ci którzy twierdzą że się nie da zamilkną. Tak możecie sobie drzeć łacha w przypadku 24V lub V8, chociaż pewnie kiedyś się objawi "następny który nie wiedział że się nie da". Są jeszcze ludzie którym się marzy coś więcej niż standardowe OHV lub zajechane DOHC.
Pozdrawiam - vazz

Obrazek

Awatar użytkownika
Martini
Posty: 342
Rejestracja: 22 stycznia 2007, 22:33
Lokalizacja: Oslo Norge
Kontakt:

Post autor: Martini » 30 listopada 2007, 19:35

vazyl pisze:Są jeszcze ludzie którym się marzy coś więcej niż standardowe OHV lub zajechane DOHC.
Marzy wielu, pisze już trochę mniej. A tych co nawet dwa wałki kładą pod maskę jest garstka. Jako V6 proponuje 3,2 z Alfy, wciąga fordowską szóstkę nosem :564: no i z tej samej stajni a nie jakieś mezalianse...
Zdzisław fajny gość - i te marchewy z wydechu Jelcza Turbo he he sie działo...
Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ