Search found 14 matches

by pawlo1123
02 June 2016, 20:01
Forum: PRZENESIENIE NAPĘDU
Topic: Wał napędowy 1,9 GLD
Replies: 2
Views: 3374

Ok dzieki wielkie ;)
by pawlo1123
01 June 2016, 19:15
Forum: PRZENESIENIE NAPĘDU
Topic: Wał napędowy 1,9 GLD
Replies: 2
Views: 3374

Wał napędowy 1,9 GLD

Witam. Mam ostro pordzewiały wał napędowy, bez dziur co prawda ale nie pałam do niego zaufaniem przez wzgląd na jego wygląd :p powiedzcie czy wał do 1,9 był taki sam jak do pozostałych silników czy czymś one się różniły? Bo myślę czy nie kupić używki w lepszym stanie po prostu. Chyba że nigdy nikt n...
by pawlo1123
31 March 2016, 18:42
Forum: SILNIK
Topic: Tajemniczy korek
Replies: 5
Views: 1981

Ok, zrobie tak, że zostawię ten korek a dodatkowo zrobię to co mówi kolega jurek_j, ;) Dzięki.
by pawlo1123
27 March 2016, 19:56
Forum: SILNIK
Topic: Tajemniczy korek
Replies: 5
Views: 1981

Jak mogę znaleźć ten element? Bo nawet nie wiem pod jakim hasłem go szukac. Masz może jakieś zdjęcie tego jak to powinno wyglądać?
by pawlo1123
27 March 2016, 11:46
Forum: SILNIK
Topic: Tajemniczy korek
Replies: 5
Views: 1981

Tajemniczy korek

Witam, na zdjeciu zamiescilem miejsce w ktorym mam zamontowany jakby korek od wina. Nie cieknie mi tam, tylko jest on cały jakby przesycony wodą i lekko zroszony. Płynu nie ubywa Jak to powinno wyglądać w oryginale? Wole mieć pewne rozwiazanie zaczym wyrusze w daleką trase ;) http://www.fotosik.pl/z...
by pawlo1123
27 March 2016, 11:41
Forum: SILNIK
Topic: Jaka chłodnica 1,9 GLD
Replies: 20
Views: 6084

Witajcie, sorry ze po takim czasie dopiero odp ale jakos nie było czasu a pozniej zapomnialem ;) chlodnice kupilem ori uzywke do gld roczną za równe 100zl stan idealny jeszcze w pazdzierniku, mialem sporo szczescia :)
by pawlo1123
26 September 2015, 12:31
Forum: SILNIK
Topic: Jaka chłodnica 1,9 GLD
Replies: 20
Views: 6084

W kazdym aucie normalna temp pracy przy sprawnym termstacie to 90stopni. Jak jest korek, badz wieksze obciazenie silnika to temostat powinien sie bardziej otworzyc i dodatkowo powinny zalaczyc sie wentylatory i tyle a nie ze bedzie rosla temp.
by pawlo1123
24 September 2015, 19:12
Forum: SILNIK
Topic: Jaka chłodnica 1,9 GLD
Replies: 20
Views: 6084

Powiedziałbym że bardziej sie z niej leje niz cieknie. Co ciekawe stało sie to po wymianie termostatu. Niedogrzewał sie wcześniej ok 70stopni. Zmienilem termostat. 90stopni ladnie trzyma ale dosloowanie po paru dziesieciu km chłodnica odmowila polsuszenstwa
by pawlo1123
23 September 2015, 18:30
Forum: SILNIK
Topic: Jaka chłodnica 1,9 GLD
Replies: 20
Views: 6084

No nic. Na razie czekam aż się pojawi używka do diesla. Kleic starej się boje bo to będzie niepewne a trzy żeberka na dole w rogu miękkie jak plastelina i tam cieknie.
by pawlo1123
21 September 2015, 12:09
Forum: SILNIK
Topic: Jaka chłodnica 1,9 GLD
Replies: 20
Views: 6084

A czy z jakiegos citroena nie podejdzie? Wiem ze 1,9 poldy mialy najwieszka ale te nowsze caro 1,6 mialy tez juz szersza chlodnice na dwa wiatraki o podobnych wymiarach choc troche węższa.
by pawlo1123
20 September 2015, 18:13
Forum: SILNIK
Topic: Jaka chłodnica 1,9 GLD
Replies: 20
Views: 6084

Jaka chłodnica 1,9 GLD

Witam, cieknie mi chłodnica i szukam jakiejś żeby założyć w zamian. Takiej typowo od poloneza diesla używek jest jak na lekarstwo a nowe po 700zl. Jest jakas alternatywa jesli chodzi o chłodnice dla diesla w poloniezie?
Pozdrawiam
by pawlo1123
01 September 2015, 19:52
Forum: SILNIK
Topic: Polonez Caro 1,9GLD jaki olej do silnika
Replies: 15
Views: 4747

Ok. Poszukam Trzeciaka choc chyba ciezko go znalezc w pdf ale moze sie uda. Wiem ze olej w dieslu w zasadzie juz po niedlugiej chwili robi sie czarny ;) na co dzien smigam starym golfikiem wlasnie w dieselku, ale w polonezie juz zaczynam sie powoli zakochiwac i powiem ze jak na taka moc zaskoczyl mn...
by pawlo1123
29 August 2015, 21:27
Forum: SILNIK
Topic: Polonez Caro 1,9GLD jaki olej do silnika
Replies: 15
Views: 4747

http://sklep.lucart.pl/lotos-diesel-15w40-5l-p-92.html Taki mogłby byc mimo ze normy sa lepsze? Tak, mam zamiar wszystko co mowiles zrobic we wlasnym zakresie. Diesel wlasnie po to zeby jazda byla w miare bezstresowa na takiej trasie ;) Brakuje dobrej literatury do tego silnika na ktorej moglbym sie...
by pawlo1123
29 August 2015, 11:39
Forum: SILNIK
Topic: Polonez Caro 1,9GLD jaki olej do silnika
Replies: 15
Views: 4747

Polonez Caro 1,9GLD jaki olej do silnika

Witam, kupilem poloneza w celu przygotgowania autka na przyszly rok na Zlombol. Zaczynam od podstaw czyli oleje, rozrzad itp. Poprzedni wlascicel lal 15w40 lotosa. Chcialem zapytac jaki olej polecacie konkretnie? W instrukcji producenta widze nastepujaca specyfikacje: SAE: 15w40, API: SF/CC, SG/CD l...