Znaleziono 21 wyników

autor: Sebamixx
31 sierpnia 2014, 03:01
Forum: MECHANIZMY PROWADZENIA
Temat: Polonez 96r kierownica
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 7610

Zakładać nie chcę, tylko chcę poruszyć temat właśnie wieloklinów, bo się zastanawiałem ile razy się zmieniał.
autor: Sebamixx
30 sierpnia 2014, 16:42
Forum: MECHANIZMY PROWADZENIA
Temat: Polonez 96r kierownica
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 7610

Ale polonez plus też ma inny wieloklin prawda??
autor: Sebamixx
30 sierpnia 2014, 13:55
Forum: MECHANIZMY PROWADZENIA
Temat: Polonez 96r kierownica
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 7610

Polonez 96r kierownica

Witam, chciałbym zmienić kierownicę u siebie w poldku ATU 96 minus, na kiere od borewicza, albo ewentualnie jakie kierownice pasują na ten wieloklin??
autor: Sebamixx
17 listopada 2013, 15:24
Forum: NADWOZIE
Temat: Grill polonez 95r czy pasuje od plusa???
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 1981

Macie racje, nie zmieniam nic dzięki.
autor: Sebamixx
14 listopada 2013, 18:21
Forum: NADWOZIE
Temat: Grill polonez 95r czy pasuje od plusa???
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 1981

Grill polonez 95r czy pasuje od plusa???

Czy grill od plusa pasuje do zwykłego caro z 95r??? Chciałbym w moim poldonie coś zmienić, chciałbym dać bez znaczka ale nie mogę znaleźć.
autor: Sebamixx
07 listopada 2013, 19:34
Forum: MECHANIZMY PROWADZENIA
Temat: Słabe hamulce polonez caro 95r
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 6559

Tak też myślałem żeby od tego zacząć, dzięki ( tył bębny ).
autor: Sebamixx
06 listopada 2013, 22:45
Forum: MECHANIZMY NOŚNE I JEZDNE
Temat: Przednie zawieszenie potrzebuję schemat nie wiem co to??
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 7379

Chyba to ale jeszcze sprawdzę tam jest też taka śruba dystansowa
autor: Sebamixx
06 listopada 2013, 20:33
Forum: MECHANIZMY NOŚNE I JEZDNE
Temat: Przednie zawieszenie potrzebuję schemat nie wiem co to??
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 7379

Przednie zawieszenie potrzebuję schemat nie wiem co to??

Witam, potrzebuję schemat zawieszenia przedniego do poloneza caro 95r, nie wiem jaką tulejkę zamówić ponieważ nie wiem jak się ona nazywa, nie jest to ani wachacz górny ani dolny tylko to co jest związane z końcówkami drążka kierownicy, tak jak do ramy by było przyczepione.
autor: Sebamixx
06 listopada 2013, 20:24
Forum: MECHANIZMY PROWADZENIA
Temat: Słabe hamulce polonez caro 95r
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 6559

Słabe hamulce polonez caro 95r

Witam, słabo hamuje mi polonez na tył bierze od razu przód, normalnie koła stają przednie mam wrażenie że tył w ogóle nie hamuje, co może być przyczyną??? okładziny są, po za tym ręcznego na jedno koło nie ma. czy to może być coś poważniejszego czy tylko wymienić okładziny na nowe???
autor: Sebamixx
04 listopada 2013, 12:33
Forum: SILNIK
Temat: Głośne zawory mimo regulacji co zrobić jakiś olej??
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 2189

Głośne zawory mimo regulacji co zrobić jakiś olej??

Witam, posiadam poloneza 95r. 1.6 gli wyregulowałem zawory i dalej klekoczą co mam z tym zrobić??? dać jakiś inny olej mam mineralny obecnie. Czy po po prostu tak ma być??
autor: Sebamixx
30 października 2013, 19:22
Forum: SILNIK
Temat: Polonez 1.6gli wysokie obroty na ciepłym silniku...
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 8066

Ale ogólnie mogę jeździć z odłączonym?? Nie wpływa to na spalanie??
autor: Sebamixx
30 października 2013, 18:32
Forum: SILNIK
Temat: Polonez 1.6gli wysokie obroty na ciepłym silniku...
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 8066

Jeszcze mam jedno pytanko po co jest ten czujnik prędkości jaką on funkcję spełnia jeżeli go odłączyłem i dalej samochód jedzie normalnie a nawet lepiej??
autor: Sebamixx
30 października 2013, 18:30
Forum: SILNIK
Temat: Polonez 1.6gli wysokie obroty na ciepłym silniku...
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 8066

Hej Chłopy tak jak mi pomógł na początku Janusz tak jest, odłączyłem czujnik prędkości na skrzyni i jest ok, po prostu chyba jest walnięty właśnie ten czujnik :)
autor: Sebamixx
30 października 2013, 17:44
Forum: SILNIK
Temat: Jak sprawdzić błędy Polonez 1.6 gli abimex??????
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 2653

Jak sprawdzić błędy Polonez 1.6 gli abimex??????

Witam,
Chciałbym odczytać błędy z mojego poldodżera, podobno trzeba zewrzeć w wtyczce jakieś punkty A i B, ma ktoś jakiś schemat?? Jak to podłączyć??
autor: Sebamixx
30 października 2013, 17:28
Forum: SILNIK
Temat: Polonez 1.6gli wysokie obroty na ciepłym silniku...
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 8066

a co oznacza że odłączysz kompa na minutę co się w tedy dzieje??
autor: Sebamixx
29 października 2013, 22:19
Forum: SILNIK
Temat: Polonez 1.6gli wysokie obroty na ciepłym silniku...
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 8066

Dzięki to jak tak zrobię te błędy bede miał wyeliminowane???
autor: Sebamixx
29 października 2013, 22:01
Forum: SILNIK
Temat: Polonez 1.6gli wysokie obroty na ciepłym silniku...
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 8066

a jak się sprawdza krokowca jak go wyjmę??
a błędy to przez kompa jedynie tak??
autor: Sebamixx
29 października 2013, 21:31
Forum: SILNIK
Temat: Polonez 1.6gli wysokie obroty na ciepłym silniku...
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 8066

A ja czytałem na forach że to czujnik przepustnicy, czyli mówisz że one tak miały wszystkie?? to mój pierwszy polonez dlatego się go uczę, trochę to wkurza jak dojeżdżam do świateł a on mi wyje :( chcę go doprowadzić do perfekcji dlatego tak przeżywam sorki.
:567:
autor: Sebamixx
29 października 2013, 21:21
Forum: SILNIK
Temat: Polonez 1.6gli wysokie obroty na ciepłym silniku...
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 8066

czyli co mam walnięte?? czujnik przepustnicy czy czujnik prędkości??
a jak masz teraz ze spalaniem?? jak masz to odłączone??
autor: Sebamixx
29 października 2013, 21:06
Forum: SILNIK
Temat: Polonez 1.6gli wysokie obroty na ciepłym silniku...
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 8066

A to od spodu bedzie, najlepiej z kanału to odłączyć?? A czy bedzie mi normalnie chodził czy bedzie jakiś błąd?? przed chwilą odłączyłem to co mam pod reką czyli czujnik przepustnicy i pokazał się check i głupiał na obrotach.
autor: Sebamixx
29 października 2013, 18:53
Forum: SILNIK
Temat: Polonez 1.6gli wysokie obroty na ciepłym silniku...
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 8066

Polonez 1.6gli wysokie obroty na ciepłym silniku...

Witam, posiadam Poloneza 1.6 GLI 95r, jak odpalam jest ok wyższe obroty bo zimny, ale podczas jazdy osiąga nie pełne 90 stopni lub normalnie 90 i gdy wrzucam na luz to trzyma 2000 obrotów i po paru sekundach nawet około minuty opadają do normalnych obrotów. Pomóżcie co może być przyczyną?? TERMOSTAT...