Znaleziono 152 wyniki

autor: gringo
30 grudnia 2013, 07:08
Forum: SILNIK
Temat: Silniki rover w 125p.
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 9712

JOZEF_S pisze:gringo, zakład ze nie zrobisz ?

O co tylko chcesz :D
autor: gringo
30 grudnia 2013, 03:42
Forum: SILNIK
Temat: Silniki rover w 125p.
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 9712

No więc w takim układzie rok 2014 przyniesie kolejnego 125p z Roverem na pokładzie. Oby był to 1.8 :>
autor: gringo
29 grudnia 2013, 20:19
Forum: SILNIK
Temat: Silniki rover w 125p.
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 9712

To ten sam ja :P dzieki za podpowiedz :D


I szczerze apropos rovera w 125p to mam chrapkę na 1.8 :]
autor: gringo
26 maja 2013, 13:15
Forum: Niezbędne informacje
Temat: Przywitaj i przedstaw sie na forum...
Odpowiedzi: 2796
Odsłony: 835577

To miało być tak żarcikiem :P Widzę że nie wyszło.

;)
autor: gringo
26 maja 2013, 01:01
Forum: Niezbędne informacje
Temat: Przywitaj i przedstaw sie na forum...
Odpowiedzi: 2796
Odsłony: 835577

A mi się rzuca na oczy "edytuj" ukradli, ta emotka miała być :P :509:
autor: gringo
26 maja 2013, 00:59
Forum: Niezbędne informacje
Temat: Przywitaj i przedstaw sie na forum...
Odpowiedzi: 2796
Odsłony: 835577

A słyszałeś o dysleksji??

:569:
autor: gringo
25 maja 2013, 16:41
Forum: SILNIK
Temat: wymiana silnika z 1.5 na 1.4 czy to dobry pomysł?
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 4203

popatrz na forum PTK sporo o tym piszą :) jak to każdy silnik ma wady i zalety. Tam masz multum informacji na ten temat.

http://www.fsoptk.pl/

Coś o tych tematach sam ostatnio myślałem, tam uzyskałem 101% niezbędnych informacji.
autor: gringo
29 kwietnia 2013, 07:19
Forum: SILNIK
Temat: Silniki rover w 125p.
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 9712

Mi sie rozchodzi o ekonomie utrzymania i serwisu. Wydawalo mi sie z DOHC nie jest liderem w tej kwestii. Co pod tym kontem bedzie lepsze od k16?
autor: gringo
17 kwietnia 2013, 07:34
Forum: SILNIK
Temat: Silniki rover w 125p.
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 9712

Silniki rover w 125p.

Wiem że nie jeden juz wpasowal silnik 1.4 rovera do 125p. Zastanawiam sie czy sa wieksze pojemnosci tej gamy rovera 1.6 lub 1.8, na tyle podobne zeby nie sprawily wiecej problemow przy swapie do 125p.

Z gory dzieki. Gringo.

Ps. Sory za brak ogonkow. Pisze z telefonu.
autor: gringo
20 czerwca 2012, 14:50
Forum: Technika - pytania
Temat: PROSTE PYTANIA
Odpowiedzi: 5409
Odsłony: 1419055

Dobre bo Polskie! :D
autor: gringo
20 czerwca 2012, 14:36
Forum: Technika - pytania
Temat: PROSTE PYTANIA
Odpowiedzi: 5409
Odsłony: 1419055

popieram marck1,
autor: gringo
18 czerwca 2012, 08:09
Forum: Niezbędne informacje
Temat: Przywitaj i przedstaw sie na forum...
Odpowiedzi: 2796
Odsłony: 835577

No! widzę trochę ludzi z okolic Lublina się pokazało.

Witam!
autor: gringo
10 czerwca 2012, 13:36
Forum: Niezbędne informacje
Temat: Przywitaj i przedstaw sie na forum...
Odpowiedzi: 2796
Odsłony: 835577

hendrix89, czesc!

Szczerze mówiąc jestem pod ogromnym wrazeniem, a wręcz ciężkim wrażeniem podjętego wyzwania. Oby się udało, wytrwałości!
autor: gringo
09 maja 2012, 09:33
Forum: Niezbędne informacje
Temat: Przywitaj i przedstaw sie na forum...
Odpowiedzi: 2796
Odsłony: 835577

cześć!! wpadaj do Lublina ;)
autor: gringo
23 kwietnia 2012, 17:01
Forum: SILNIK
Temat: SWAP 1,9D na 1,9TD
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 6589

przekonałeś mnie :))
autor: gringo
23 kwietnia 2012, 14:49
Forum: SILNIK
Temat: SWAP 1,9D na 1,9TD
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 6589

leon, lans na dyszla ?? :P

:509:
autor: gringo
22 kwietnia 2012, 18:58
Forum: Technika - pytania
Temat: Ogolnie duzy serwis auta
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 5828

a ja tak od siebie midland 20w50. dobranoc. ide po piwo.
autor: gringo
18 kwietnia 2012, 18:38
Forum: Technika - pytania
Temat: Pytanie przez zaciski
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 7544

eeee chopaki nie wierze że nikt po wschodniemu nie szprecha żeby coś naskrobać.
autor: gringo
18 kwietnia 2012, 16:02
Forum: Technika - pytania
Temat: Pytanie przez zaciski
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 7544

KTOŚ TU PA RUSKI ŻEBY OGARNĄĆ??
autor: gringo
17 kwietnia 2012, 14:32
Forum: Niezbędne informacje
Temat: Przywitaj i przedstaw sie na forum...
Odpowiedzi: 2796
Odsłony: 835577

CZEŚĆ! :D :509:
autor: gringo
16 kwietnia 2012, 12:50
Forum: Niezbędne informacje
Temat: Przywitaj i przedstaw sie na forum...
Odpowiedzi: 2796
Odsłony: 835577

ja tam jestem pierdolnięty i nie odczuwam rozczarowania, może jestem masochistą :D
autor: gringo
12 kwietnia 2012, 22:12
Forum: Niezbędne informacje
Temat: Przywitaj i przedstaw sie na forum...
Odpowiedzi: 2796
Odsłony: 835577

to wywalta usera bo link wisi i reklamuje :P
autor: gringo
01 kwietnia 2012, 11:50
Forum: Niezbędne informacje
Temat: Przywitaj i przedstaw sie na forum...
Odpowiedzi: 2796
Odsłony: 835577

cześć :))
autor: gringo
28 marca 2012, 14:45
Forum: Niezbędne informacje
Temat: Przywitaj i przedstaw sie na forum...
Odpowiedzi: 2796
Odsłony: 835577

dobrze paczałeś :P mamy cenzorów ;)
autor: gringo
11 lutego 2012, 21:38
Forum: Niezbędne informacje
Temat: Przywitaj i przedstaw sie na forum...
Odpowiedzi: 2796
Odsłony: 835577

Cześć! Miło powitać, no i oczywiście j.w. :))
autor: gringo
26 stycznia 2012, 17:00
Forum: Niezbędne informacje
Temat: Przywitaj i przedstaw sie na forum...
Odpowiedzi: 2796
Odsłony: 835577

powitać :))


// pamiętaj o uzupełnieniu profilu :)
autor: gringo
23 stycznia 2012, 11:59
Forum: Niezbędne informacje
Temat: Przywitaj i przedstaw sie na forum...
Odpowiedzi: 2796
Odsłony: 835577

Cześć!! witamy z kolejny Fiatem w słusznym kolorze i wieku :) mój też biały o rok młodszy :)
autor: gringo
20 stycznia 2012, 21:10
Forum: Niezbędne informacje
Temat: Przywitaj i przedstaw sie na forum...
Odpowiedzi: 2796
Odsłony: 835577

powitać! pochwal sie koniecznie kancikiem w dziale :))
autor: gringo
20 stycznia 2012, 09:42
Forum: Technika - pytania
Temat: PROSTE PYTANIA
Odpowiedzi: 5409
Odsłony: 1419055

Re: PROSTE PYTANIA

DUELLS - produkują części motoryzacyjne, między innymi korbowody. Nimi właśnie jestem zainteresowany, cena około 50% wyższa od byle jakich. Pytanie moje czy ktoś "zna" tą markę? Coś jest w stanie powiedzieć? Bo zastanawiam się czy warto dopłacić.
autor: gringo
13 stycznia 2012, 18:39
Forum: INSTALACJA ELEKTRYCZNA
Temat: Polonez Caro + Klakson nie działa.
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 4130

ZOMO!!


uzupełnij profil :]