Znaleziono 34 wyniki

autor: zygmunt
28 lipca 2018, 22:14
Forum: Technika - pytania
Temat: PROSTE PYTANIA
Odpowiedzi: 5429
Odsłony: 1482158

Re: PROSTE PYTANIA

Pierścień srodkujacy jest przykręcony do walka od skrzyni i jego nie zgubiłem. Pierścień ten porusza się w tuleji srodkujacej która znajduje się wewnątrz końcówki przesuwnej wału napędowego. Nie wiem tylko czy ta tuleja srodkujaca występuje osobno czy jako komplet z końcówka wału napędowego. Wydaje ...
autor: zygmunt
28 lipca 2018, 12:38
Forum: Technika - pytania
Temat: PROSTE PYTANIA
Odpowiedzi: 5429
Odsłony: 1482158

Re: PROSTE PYTANIA

Dzięki za odpowiedz. Podłączyłem powrót do baku na trójniku dołączonym do gaźnika i jest ok. Teraz inny problem przerabiam. Zgubiłem tulejkę centrująca wał napędowy i nie mogę tego nigdzie kupić. To jest podobno mosiężna tulejka która wchodzi w końcówkę wału napędowego przy skrzyni biegów. Jakby kto...
autor: zygmunt
27 lipca 2018, 08:01
Forum: Technika - pytania
Temat: PROSTE PYTANIA
Odpowiedzi: 5429
Odsłony: 1482158

Re: PROSTE PYTANIA

Witam! Zmieniam gaźnik w Polonezie 90 1.5 na Weber bez powrotu paliwa do baku. Czy pompka paliwa Poloneza bedzie na tym cierpiała? Istnieje możliwość podłączenia powrotu na trójniku do przewodów paliwowych dołączonym do gaźnika, ale nie wiem czy to ma sens, bo w Fiacie ten sam gaźnik pracuje bez pow...
autor: zygmunt
22 lipca 2016, 09:35
Forum: Technika - pytania
Temat: PROSTE PYTANIA
Odpowiedzi: 5429
Odsłony: 1482158

Beds cos kombinowal. Dzieki.
autor: zygmunt
21 lipca 2016, 22:46
Forum: Technika - pytania
Temat: PROSTE PYTANIA
Odpowiedzi: 5429
Odsłony: 1482158

Cześć! Gwiżdżący rozrusznik-problem pojawił sie po zmianie sprzęgła. Wymieniłem na drugi, nowy-tez gwiżdże. Czy ktoś miał moze podobny problem? Jakieś sugestie? Samochód-polonez '90.
Zaczynam sie zastanawiać czy skrzynia dobrze dolega do silnika, czy nie pod katem.
Z góry dzieki.
autor: zygmunt
23 grudnia 2015, 21:16
Forum: Technika - pytania
Temat: PROSTE PYTANIA
Odpowiedzi: 5429
Odsłony: 1482158

Tak myslalem, ale chcialem sie upewnic. Podkladki stare poginely, a nowych dali mi tylko cztery.
Dziekuje.
autor: zygmunt
23 grudnia 2015, 20:17
Forum: Technika - pytania
Temat: PROSTE PYTANIA
Odpowiedzi: 5429
Odsłony: 1482158

Witam! Potrzebuje szybkiej odpowiedzi prosze, bo wlasnie przy tym grzebie. Czy pod srube mocujaca przewod elastyczny do zacisku montuje sie dwie podkladki miedziane czy jedna(jedna nad druga pod?). Rozebralem wszystko, wymieniam na nowe i nie pamietam jak bylo-to chyba juz wiek swoje robi.
autor: zygmunt
02 lutego 2015, 09:47
Forum: Technika - pytania
Temat: PROSTE PYTANIA
Odpowiedzi: 5429
Odsłony: 1482158

Podobno obydwie gardziele maja srednice 25mm i sa przeznaczone wedlug specyfikacji Webera do obydwu silnikow. Sie zobaczy, bo kupilem. Dzieki za pomoc.
autor: zygmunt
01 lutego 2015, 15:16
Forum: Technika - pytania
Temat: PROSTE PYTANIA
Odpowiedzi: 5429
Odsłony: 1482158

Aha, ale nie wiadomo czy podejdzie bo gaźnik ktory chce (chciałem) kupic to oryginalny Weber.
Cena z kosmosu wiec wolałbym miec pewność, ze podejdzie. Napisałem do sprzedającego co by zmierzył gardziele lub doszukał sie jakis dokładniejszych danych.
Tak czy inaczej dzieki.
autor: zygmunt
01 lutego 2015, 11:43
Forum: Technika - pytania
Temat: PROSTE PYTANIA
Odpowiedzi: 5429
Odsłony: 1482158

Dzieki Arnold!
autor: zygmunt
31 stycznia 2015, 23:39
Forum: Technika - pytania
Temat: PROSTE PYTANIA
Odpowiedzi: 5429
Odsłony: 1482158

Witajcie! Jaka jest roznica miedzy gaznikiem do silnika 1300 a 1500? Dysze tylko? Da sie je przekrecic i w ten sposob przystosowac gaznik do pracy z silnikiem 1300?
Z gory dzieki!
autor: zygmunt
04 listopada 2012, 17:44
Forum: Technika - pytania
Temat: PROSTE PYTANIA
Odpowiedzi: 5429
Odsłony: 1482158

W takim razie kupuje. Dzieki!
autor: zygmunt
04 listopada 2012, 17:24
Forum: Technika - pytania
Temat: PROSTE PYTANIA
Odpowiedzi: 5429
Odsłony: 1482158

Czy lozysko tylnego kola w moim 125p'70 jest takie samo jak w pozniejszych modelach?
autor: zygmunt
30 września 2012, 19:44
Forum: Technika - pytania
Temat: PROSTE PYTANIA
Odpowiedzi: 5429
Odsłony: 1482158

zygmunt, głową nie ręczę, ale w podszybie powinny być włożone plastikowe lejki i dopiero na nie powinny nachodzić rurki. U mnie tylko wezyki byly. Zmylilo mnie, ze wezyki wystawaly troche nad podszybie po wyciagnieciu szyby i byly splaszczone tak jak otwor w uszczelce szyby. Mysle, ze ktos przede m...
autor: zygmunt
29 września 2012, 17:33
Forum: Technika - pytania
Temat: PROSTE PYTANIA
Odpowiedzi: 5429
Odsłony: 1482158

Czy te wezyki odplywowe od przedniej szyby maja siedziec w karoserii czy w uszczelce szyby. Zakladam, ze w karoserii ale wole sie upewnic. Prosze o szybka pomoc, bo zaraz bede montowal szybe i nie wiem co zrobic. Madre ksiazki nic na ten temat nie pisza.
autor: zygmunt
24 lipca 2012, 21:59
Forum: INSTALACJA ELEKTRYCZNA
Temat: Fiat Special '72: pilnie poszukujemy kostki stacyjki.
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 5766

Popatrz na Ebay-u UK. Czasem sie cos trafia do wloskiego 125. Byly blotniki i kilka innych fantow.
autor: zygmunt
21 maja 2011, 21:07
Forum: Technika - pytania
Temat: PROSTE PYTANIA
Odpowiedzi: 5429
Odsłony: 1482158

Dzieki. Kupie jedna - nie bede szalal, druga prawie nowa. Ma najwyzej 10k przejechane na tylnej osi.
autor: zygmunt
21 maja 2011, 20:48
Forum: Technika - pytania
Temat: PROSTE PYTANIA
Odpowiedzi: 5429
Odsłony: 1482158

Moze ktos sie orientuje czy opona Kormoran Impulser 165/70 wystepuje jeszcze w handlu? A moze ktos ma na zbyciu taka. Wybulilo mi jedna opone po przebiciu.
autor: zygmunt
17 października 2010, 10:36
Forum: NADWOZIE
Temat: Spis elementów nadwozia.
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 5477

Kupilem ten element pod nazwa "Lacznik podlogi przod".Producent:"KOTT",ul. Opolska 33, 55-200 Olawa, biuro@kott.pl.-niestety tel. juz sie nie da odczytac.W miare przypomina orginal w przeciwienstwie do innego rzemiosla, ktore mialem nieprzyjemnosc kupic.Nie wiem niestety czy ta firma jeszcze istnieje.
autor: zygmunt
30 czerwca 2010, 06:40
Forum: Technika - pytania
Temat: PROSTE PYTANIA
Odpowiedzi: 5429
Odsłony: 1482158

Dzieki wielkie.
autor: zygmunt
29 czerwca 2010, 20:58
Forum: Technika - pytania
Temat: PROSTE PYTANIA
Odpowiedzi: 5429
Odsłony: 1482158

Panowie czy podszybie do 125p wystepowalo w rzemiosle?Mam mam na oku takie cos:
http://www.allegro.pl/item1090002011.html
i nie wiem czy kupowac.Z gory dzieks.
autor: zygmunt
13 kwietnia 2009, 18:36
Forum: SILNIK
Temat: Wypadanie zapłonów
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 9167

A dla mnie to typowy objaw umierającego zielonego szajselka. Skoro wskazówa obrotka zapitala jak chce... Mozliwe.Trudno tak korespondencyjnie okreslic, gdyz "wypadanie" "wypadaniu" nierowne.A moze to juz nie jest "wypadanie" tylko przerywanie silnika?U mnie wypadanie znaczy delikatne "pykniecie" z ...
autor: zygmunt
12 kwietnia 2009, 21:45
Forum: SILNIK
Temat: Wypadanie zapłonów
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 9167

Patrzyłeś pod auto/?Te zapłony powinny leżeć na wyokości silnika - skoro wypadły. Trzeba je pozbierać, natrzeć dobrze sadłem baranim, zmówić Zdrowaśki trzy, umieścić na miejscu, a dalej...Bóg wie. :DDDDDD Dobre! zapłon poreguluj Zgadzam sie.Masz najprawdopodobniej przyspieszony zaplon.Tak przynajmn...
autor: zygmunt
04 stycznia 2009, 22:40
Forum: SILNIK
Temat: Polonez jednopunktowy wtrysk BOSCHA gasnący silnik
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 12452

Wyreguluj zawory najpierw a potem szukaj powazniejszych awarii.U mnie na gazie z takim samym silnikiem kasowalo luzy zaworowe po okolo 7tys. i wtedy mialem objawy podobne do Twoich.Mowisz, ze klekotaja zawory po 5tys. od regulacji-to dosc dziwne, bo luzy powinny byc raczej za male niz za duze. Wyreg...
autor: zygmunt
03 stycznia 2009, 21:22
Forum: INSTALACJA ELEKTRYCZNA
Temat: Coś kradnie mi prąd przez noc i nie chce się przyznać
Odpowiedzi: 20
Odsłony: 11289

U mnie alternator rozladowywal akumulator.Sprawdz czy przy zgaszonym silniku i wylaczonej stacyjce masz napiecie na wtyczce do przekaznika sygnalizacji ladowania w alternatorze ( w alternatorze masz jeden kabel do szczotek i drugi do tego przekaznika-odlacz ten drugi i sprawdz).Sprawdz tez przy wlac...
autor: zygmunt
18 grudnia 2008, 23:00
Forum: INSTALACJA ELEKTRYCZNA
Temat: Problem-Przekaznik sygnalizacji ladowania.
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 4193

Problem-Przekaznik sygnalizacji ladowania.

Lampka ladowania nie swiecila sie.Rozebralem przekaznik sygnalizacji ladowania, odlaczylem zwore od cewki i zapalila sie kontrolka.Po zapaleniu silnika- prawidlowo zgasla.Po zgaszeniu znow sie nie swiecila.Jednym slowem na tym przekazniku mam caly czas 12V.Podejrzewam, ze bylo to przyczyna calkowite...
autor: zygmunt
04 grudnia 2008, 20:37
Forum: MECHANIZMY NOŚNE I JEZDNE
Temat: ( KOŁA ) piasta - Sruby kół
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 8620

Dziadowska obróbka materiału się kłania. Materiał na tarcze nie leżakował, więc naprężenia ujawniły się w toku eksploatacji. Można taką tarczę przetoczyć (zabielić) i powinno być git. Następnym razem polecam kupowanie tarcz renomowanych firm. Dzieki.Sprobuje teraz angielskich zamiennikow z Ebay-a.M...
autor: zygmunt
28 listopada 2008, 23:08
Forum: MECHANIZMY NOŚNE I JEZDNE
Temat: ( KOŁA ) piasta - Sruby kół
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 8620

adam.o pisze: po założeniu nowych tarcz od razu było widać że jest bicie
A u mnie bylo ok na poczatku.Ja mam bardziej efekt jakbym naciskal i puszczal hamulec. choc tego nie robie.Wystepuje to tylko przy malej predkosci, tuz przed zatrzymaniem.
autor: zygmunt
25 listopada 2008, 22:36
Forum: MECHANIZMY NOŚNE I JEZDNE
Temat: ( KOŁA ) piasta - Sruby kół
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 8620

HOMZIK pisze:Zakładam nowe tarcze i robie na nich max 1000 km i zaczyna trzepać kierą przy hamowaniu
Witaj w klubie!Mam to samo.Wymienilem przez to tarcze jakies 10000km temu i znowu to samo.
Jednym slowem klocki wytrzymuja wiecej niz tarcze.Tez chetnie sie dowiem.
autor: zygmunt
20 listopada 2008, 21:07
Forum: MECHANIZMY NOŚNE I JEZDNE
Temat: Pęknięcie w podwoziu.
Odpowiedzi: 28
Odsłony: 27811

Kolega mial ten problem w Trucku Plusie Diesiel '98.Byl jeszcze na gwarancji i spawali mu to w serwisie autoryzowanym.Chwile pojezdzil i pekalo obok spawki, to Ci mu znowu pospawali i znowu peklo i tak kilka razy.Pisal biedak do fabryki zeby karoserie mu nowa dali, ale nic to nie dalo.Procesowac sie...